Het Beautytopic #4

Ik doe bij mijn neutrale bodylotion een paar druppels kneip massageolie. Ruikt zo lekker en is extra hydraterend.

Ik wil wel eens die body care van Laura Mercier uitproberen met honing, veel te duur maar wel goed voor een keer

6 likes

Ohja ik vind die almond coconut van haar superlekker ruiken!

4 likes

Bedankt! Ook @Bubbless en @Spaarlamp natuurlijk. Ik heb 100 swatches bekeken (waarom zijn er geen blogs meer :sob:) en Taupe van NYX is precies wat ik bedoel, heel koel/assig dus die ga ik proberen!

Edit: ik zie dat Kevin Aucoin ook een hele mooie koele sculpting powder heeft!

2 likes

Ik heb net mijn gouwe ouwe go to blush mac melba binnengekregen en ben zo benieuwd of ie nog net zo mooi staat als ik me kan herinneren van vroeger. Had echt even blush crisis niks leek mooi te staan. Hoop dat dit mn redding gaat zijn.

4 likes

Ik las etos ik dacht huh???

2 likes

Ik ben helemaal gelukkig ermee! Vanochtend dacht ik echt yes she’s back haha!

6 likes

Wie heeft er tips voor een sterke peeling die je thuis kunt doen? Liefst anti aging

Ja Melba! :heart_eyes: Mijn blushes zijn overwegend roze/perzik maar Melba is echt mijn go to blush als ik een oranje of bruine ooglook doe. Roze vloekt daar soms dan echt bij. Ik heb zelf Gingerly net binnen maar twijfel of het niet te oranje is. Maar misschien moet ik gewoon even wennen.

2 likes

Ja ik draag verder geen make up en kan best wel rozig zijn in mn gezicht soms (ben heel bleek) en dan vloekt roze gewoon met mn huidskleur ofzo. Melba haalt echt mn hele gezicht op. Zie er meteen zonnig uit ofzo.

2 likes

Nee. :sob:
Het enige dat werkt is hydrocortison.

Die heb ik ook. Werkt ook niet echt. Ja het onderdruk de jeuk en beetje en voor even, maar doet verder ook niets.

3 likes

Heb ik eindelijk een kleur foundation gevonden die redelijk matcht met mijn huidskleur, staat de formule me weer niet aan. Zoveel geld verspild door de jaren heen, echt een gebed zonder eind :joy:

4 likes

Ah kut is dat hè. Wat maakt dat je moeilijk een goede kleur kunt vinden?

2 likes

Ik weet het niet, dat maakt het ook niet echt makkelijker :sweat_smile: Ik had vroeger een super fijne foundation en die kon ik gewoon met mijn ogen dicht opsmeren, was de perfecte kleur. Nu heb ik steeds het idee dat het het net niet is

Wil je niet bij de club trekken hoor, maar heb je misschien een olijfkleurige ondertoon? Daar kwam ik zelf pas na heeel lang zoeken achter, alles was of te oranje, of te roze, of te grauw.

2 likes

De kleur die ik nu had was NW15 van MAC en als ik het goed begrepen heb is dat neutral warm? En die was dus wel goed. Ik heb hier ook echt geen verstand van :joy: Lief dat je meedenkt!

1 like

Dat MAC systeem vind ik altijd super verwarrend :joy:

4 likes

Hahaha, zoals je ziet vind ik alles wat met foundation te maken heeft verwarrend :joy:

1 like

Dank voor je reactie, wat rot dat je er nog steeds mee zit!
Ik ben van de week naar de huisarts gegaan en heb shampoo, lotion, hydrocortison en creme voorgeschreven gekregen, lijkt nu iets rustiger en minder jeuk.

Ik heb ook olijfkleurige huid en heb altijd moeite gehad om de juiste tint foundation te vinden. Heb nu nu 2WO van Dior. Welke foundation heb jij?

3 likes

Ik zou NW eerder zien als not warm = roze en NC not cool = geel. Maar welke foundation heb je nu en wat vind je er niet fijn aan? Mac heeft meerdere soorten foundations in die kleur natuurlijk.

5 likes