Nars Laguna? Benefit Hoola. Ik wilde ook zeggen de matte bronzer van Mac maar rip want die is er niet meer
Die heb ik allebei wel eerder overwogen als bronzer maar op swatches lijken die zo oranje. Ik heb de Chocolate Soleil van Too Faced al geprobeerd maar die is wel goed qua diepte, maar ook nog te warm/oranje helaas.
MAC blush in Harmony is heel mooi als contour!
NYX blush in taupe! Gebruik hem al jaren, ik heb er denk ik al 15 - 20 opgemaakt.
Ik wil echt de Eos vanilla cashmere body lotion maar in amerika is ie 11 dollar en hier kun je hem alleen voor 50 euro kopen . Hoor zoveel goede dingen erover.
Nou niet zo speciaal dat ik hem voor 50 euro ga kopen haha, maar 11 dollar vind ik op zich een normale prijs. Hij is hier niet verkrijgbaar en door verzending en douanekosten etc wordt hij dan zo belachelijk duur.
Jaa klopt qua werkzaamheid kan je net zo goed een van 6 euro kopen denk ik, al zijn er ook bodylotions zijn die wel bepaalde ingrediënten zoals AHA’a/BHA’s enzo erin verwerken maar bij deze gaat het echt om de geur die fantastisch blijkt te zijn en heel lang blijft hangen.
Ik weet niet meer waar ik die tip had gelezen (misschien wel hier), denk dat ik gewoon een neutrale lotion ga kopen en daar een paar spuitjes parfum in doe voor ik het opsmeer. Kijken hoe dat werkt.
Ik doe bij mijn neutrale bodylotion een paar druppels kneip massageolie. Ruikt zo lekker en is extra hydraterend.
Ik wil wel eens die body care van Laura Mercier uitproberen met honing, veel te duur maar wel goed voor een keer
Ohja ik vind die almond coconut van haar superlekker ruiken!
Bedankt! Ook @Bubbless en @Spaarlamp natuurlijk. Ik heb 100 swatches bekeken (waarom zijn er geen blogs meer ) en Taupe van NYX is precies wat ik bedoel, heel koel/assig dus die ga ik proberen!
Edit: ik zie dat Kevin Aucoin ook een hele mooie koele sculpting powder heeft!
Ik heb net mijn gouwe ouwe go to blush mac melba binnengekregen en ben zo benieuwd of ie nog net zo mooi staat als ik me kan herinneren van vroeger. Had echt even blush crisis niks leek mooi te staan. Hoop dat dit mn redding gaat zijn.
Ik las etos ik dacht huh???
Ik ben helemaal gelukkig ermee! Vanochtend dacht ik echt yes she’s back haha!
Wie heeft er tips voor een sterke peeling die je thuis kunt doen? Liefst anti aging
Ja Melba! Mijn blushes zijn overwegend roze/perzik maar Melba is echt mijn go to blush als ik een oranje of bruine ooglook doe. Roze vloekt daar soms dan echt bij. Ik heb zelf Gingerly net binnen maar twijfel of het niet te oranje is. Maar misschien moet ik gewoon even wennen.
Ja ik draag verder geen make up en kan best wel rozig zijn in mn gezicht soms (ben heel bleek) en dan vloekt roze gewoon met mn huidskleur ofzo. Melba haalt echt mn hele gezicht op. Zie er meteen zonnig uit ofzo.
Nee.
Het enige dat werkt is hydrocortison.
Die heb ik ook. Werkt ook niet echt. Ja het onderdruk de jeuk en beetje en voor even, maar doet verder ook niets.
Heb ik eindelijk een kleur foundation gevonden die redelijk matcht met mijn huidskleur, staat de formule me weer niet aan. Zoveel geld verspild door de jaren heen, echt een gebed zonder eind
Ah kut is dat hè. Wat maakt dat je moeilijk een goede kleur kunt vinden?
Ik weet het niet, dat maakt het ook niet echt makkelijker Ik had vroeger een super fijne foundation en die kon ik gewoon met mijn ogen dicht opsmeren, was de perfecte kleur. Nu heb ik steeds het idee dat het het net niet is