@Blush of ook accord parfait (België)
Ik vond de stretch concealer echt wel fijn, maar de kleur te donker, terwijl ik dacht het zo goed uitgezocht te hebben. De Perfecting Skin Tint is echt een afrader. Ik heb best wat tinted moisturizers geprobeerd en wil eigenlijk alleen lichte dekking, maar dit geeft geen dekking? Of eigenlijk, ik zie het niet, zelfs niet blurring. Nutteloos.
Ben overigens sowieso een beetje underwhelmed van mijn bestelling bij Glossier. De boy brow is het beste, echt een fijn product. En geeft niet teveel af, zoals alle andere brow producten met een borsteltje. De een na beste is de cloud paint. Heel gepigmenteerd en niet makkelijk aan te brengen. Met vingers wordt het snel vlekkerig. Een goede cream blush is echt makkelijker. De grootste teleurstelling is wel de balm dotcom. Gatver wat een vieze smaak/geur. Niet te doen. Krijg er kotsneigingen van. Ligt inmiddels in de prullenbak.
Oei hahaha, had die aangeraden en vind het net heel medisch ruiken/smaken. Heb je dat met alle versies of alleen de neutrale? Heb die nog eens vergeleken met la neige en ben echt overtuigd dat hij meer intrekt dan de sleeping balm.
Nee, joh, echt mijn eigen keuze hoor! Ik had de berry-variant, vanwege de kleur. Neutrale balm heb ik genoeg. Maar het is een chemische heftige geur/smaak. Veel te heftig voor mij.
Wie gebruikt er hier de Collistar magic drops? review?
Zorgt ervoor dat ik m’n zomer foundation nu nog steeds kan dragen Ben er echt mega fan van, gebruik gewoon een vol pipetje op m’n hele gezicht voor m’n nachtcrème. Daarna wel goed handen wassen want heb nog wel eens een oranje gloed op mn vingers.
Ja! Ik zag een keer een meisje op tiktok die best op jouw leek @Bunnyslippers en zij gebruikte een paarse blush en dat was zo mooi
Ik ben ook enthousiast. Heb het in de zomer elke dag opgedaan voor de echte zomerse glow:dizzy: en toevallig vandaag weer eens en ik vind mezelf meteen een stuk meer glow hebben en niet zo’n grauwige smoel zoals normaal in de winter
ik mix hem ook met dagcreme en als ik savonds m’n gezicht goed was dan is het ook weer eraf.
Ik vond het een heel mooie kleur geven en goed intrekken, maar vind het toch relatief duur voor het effect. Ik smeer het 's avonds op, heb dan de volgende dag een mooi effect maar de dag daarna zie je het eigenlijk al niet meer. Dus ik zou eigenlijk elke dag of minstens om de dag moeten smeren en daar ben ik te lui voor (omdat het toch iets ruikt en minder lekker in bed ligt dan met een schoon gezicht). Overigens gaf Emmy van misslipgloss een keer de tip dat de goedkope variant van de DM ook goed was geloof ik. En Kruidvat heeft ook zo iets dacht ik, maar ik weet niet of die goed is.
Ik heb de bronzing druppels van Action laatst gekocht en die geven bij mij voor 2.79 (oid, Beauty Dept is het merk) vrijwel hetzelfde effect als Collistar
Jaa zeker, dat gaat prima! Ik heb alleen nog een klein flesje remover staan om onder mijn ogen langs te halen als daar nog wat zwart zit.
Ik gebruik ze al een jaar en tevreden over.
Ik heb een lichte huid en 1 druppel om de 2 dagen vind ik genoeg voor mij.
Ik wil minder wit zijn waardoor de roze plekjes minder op vallen en ik een iets egalere huid heb.
Ik meng met een dagcrème. Als ik 2 druppels zonder dagcrème aanbreng is het te bruin voor mij.
Heb het laatst een weekje mogen lenen van een collega om te testen en nu een eigen flesje gehaald. Meurt wel enorm vind ik! Maar verder enthousiast over, werkt gewoon zo makkelijk en zeker gezien het resultaat dat je krijgt.
Zag wel dat de versie van Kruidvat (tannings drops oid, roze verpakking) deze week in de aanbieding zijn voor 5eu en toen dacht ik wel heel even van hmm okay misschien had ik die eerst nog een kans willen geven … Maar ja 28eu nu al uitgegeven.
Ik wil een stoomstijltang aanschaffen. Heeft er hier iemand eentje waar ze erg tevreden van zijn?
Ik weet niet wat voor haartype je hebt, maar als het een beetje dik is en pluizig is is SteamPod the one and only imo
Eerder fijn en pluizig.
Ik heb fijn tot normaal haar, ook best pluizig en ben super tevreden met mn steampod!
Ik zoek een serum of iets anders dat mijn gezichtshuid een goede glow geeft. Iemand tips?
Ik vind Rodial Pink Diamond heel fijn!
https://www.douglas.nl/nl/p/5010080796
Edit: My God wat is dat spul duur, ik had hem via de look fantastic beauty chest, had hier geen idee van
Wow! Dat is me ook met de huidige korting te duur. Ziet er wel mooi uit