Haha nou ik ga er nu maar even zuinig mee doen want de kans dat ik dit voor deze prijs hierna nog een keer ga kopen is nagenoeg 0 haha
Glow recipe watermelon drops als je parfum in huidverzorging geen probleem vindt. Mensen gebruiken het als serum of juist als primer voor makeup. Ik krijg er een glow van en mijn huid ziet er ook heel plump uit
Tip als MAC ruby woo (veel) te droog is: MAC haute pants. Ik was sceptisch want hou niet van liquid, maar deze is zó mooi. Heeft een velvet finish en doet me ook aan Lisa Eldridge denken.
En in ander licht:
Misschien is foundation v jetske ultee iets voor je?
Thanks, ga ik naar kijken!
Heeft er iemand een tip voor een hele hydraterende crème voor onder mijn ogen? Heb de laatste tijd supererg last van roodheid en trekkerigheid met velletjes onder mijn ogen. Echt helemaal geïrriteerd heb al hyaluronzuur booster en crème gehaald maar lijkt echt alsof ik ergens op reageer, maar weet niet wat. Wil proberen nog maar 1 goed product te gebruiken in de hoop dat het wegtrekt
Deze! Is echt een lekkere volle, hydraterende oogcreme die lang meegaat. Onder mijn ogen is het ook echt droog en een gewone dagcreme is daar niet genoeg. Gebruik deze crème al zo’n 9 jaar en geen last meer van droge huid.
Ik vind Clinique moisture surge (en dan de intense versie) voor ogen prettig. En ook de Paula’s Choice die Huismuts noemt. Heb een heel gevoelige huid, helemaal rond mijn ogen en bij deze 2 geen problemen.
Oehh thanks! Ga ze beiden even bekijken!
@Plantfriend ja of gebruik je (een ander soort) watjes? Daar krijg ik ook altijd geïrriteerde plekjes van dus gebruik een balm ipv oogmakeup remover met een watje.
Nja dus juist niets anders, daarom vind ik het zo vreemd. En gebruik juist milde producten/voor gevoelige huid idd. Maar het wordt alleen maar erger.
het kan ook het koudere weer zijn en de droge lucht binnen!
Voor oog make up remover werkt olie voor mij beste / meest zacht. En zonder watje inderdaad, gewoon zo met mn vingers heel zacht.
Ohh ja ik gebruik dus inderdaad geen andere/nieuwe producten en al langer voor gevoelige huid.
Heb cerave facewash (die hydraterende en die gebruik ik al niet meer bij mijn ogen)
Micellair water van Nivea voor gevoelige huid, probeer ik ook niet meer bij mijn ogen te gebruiken)
Makeup remover met olie van Nivea (ik heb al allemaal Nivea producten geschrapt omdat ik dacht dat het daaraan lag)
Hada labo Premium lotion
Dagcrème van cerave en niacinamide van ordinary (niacinamide niet bij mijn ogen)
En nu dan simple hyaluronic acid booster serum en simple hydrating gel cream in de avond.
Of heb ik dan ergens iets raars tussen zitten waarvan jullie zeggen niet doen!! ?
Zit er parfum in de eye makeup remover? Want dat kan het echt wel zijn. Of misschien de olie die niet goed gaat.
Ik heb die van Bondi Sands, 20,- geloof ik. Na 5/7 dagen breng ik het pas weer opnieuw aan door mn dagcreme heen, vind het ideaal! Je kan ook beetje spelen met de hoeveelheid druppels voor het effect.
Die ga ik even bekijken. Tnx!
Ok, ik ga hem schrappen! Even kijken naar iets anders qua oog makeup remover dan.
Het klinkt ook een beetje als eczeem. Dat heb ik ooit ook heel plots een keer gekregen in de winter. Jaar daarna ook geen last meer van gehad. Ben destijds naar de dokter ge geweest voor een zalfje en dat hielp heel goed.
Zit het er dan de volgende dag nog op?
Ohh ja voelde me een beetje een aansteller om ermee naar de dokter te gaan, maar schaam me nu echt om naar buiten te gaan.