Het Beautytopic #4

Voor een kerst lootje dat ik getrokken heb, zocht ik naar het badschuim van rituals in de geur samurai, maar die bestaat niet meer. Ze hebben volgens mij ook geen ander badschuim met een ‘mannelijke’ geur. Weet iemand een goed alternatief voor niet meer dan 10 euro?

Ik vind Hammam en Jing van Rituals eigenlijk best unisex! Maar die koop je niet voor 10 euro

Je hebt de Homme douchegel bij Rituals, misschien is dat wat je zoekt? En anders de Sport.

Oh en die nieuwe Legend of the Dragon vinden mijn vriend en ik allebei lekker, beetje unisex.

2 likes

Als je denkt dat het mogelijk eczeem is zou ik toch wel echt even langs de dokter gaan. Het begon bij mij met een klein plekje en had het vrij snel onder beide ogen en zag er echt niet fijn uit, kwam ook wat zwelling in dus had een soort rode schilferige wallen. Maar was met een zalfje vrij snel onder controle.

1 like

Ik heb 'm gekocht en gebruik hem nu al 2 dagen. OMG wat een lifechanger! Via lyko is die maar 23 euro, trouwens.

1 like

@Plantfriend En smeer er geen bepanten eczeemcreme op/rondom je ogen. Ik heb het ook geregeld gehad en dacht het even snel daarmee op te lossen en toen kreeg ik mijn ogen niet verder open dan 3mm. :melting_face:

1 like

Is The Ordinary vaak in de aanbieding bij bijv. Douglas of is dit zo’n merk dat bijna altijd uitgesloten is bij aanbiedingen?

1 like

Ik ken ook iemand die opeens eczeem rond dr ogen kreeg vanwege een huisstofmijtallergie! Dus ga zeker even langs de huisarts ermee. Ik ben zelfs met 1 mini eczeemplekje al eens naar de huisarts geweest maar dan krijg je waarschijnlijk een hormoonzalf waarmee het zo weg is

4 likes

Dankje, dan ga ik voor de zekerheid alvast extra bij bestellen!

3 likes

Ohnee! :sob: Ik heb wel bepanthen baby billenzalf gesmeerd hahah :laughing: thanks voor de tip

Ah kak ja mijn broer heeft dat ook. Dus zou goed kunnen. Ik ga een afspraak maken👍

1 like

Ik heb juist het idee dat TO regelmatig in de aanbieding is. Heb het nog nooit niet in de aanbieding gekocht :joy:

2 likes

Ik koop het altijd in de aanbieding bij Douglas of bij look fantastic. Zal straks ff in mn bestel geschiedenis kijken

1 like

Voorheen was het idd 15% bav 2 producten, zijn ze vorig jaar mee gestopt en toen volledig uitgesloten. Nu doen ze weer mee, was ook een verassing. :smiling_face_with_tear: Ze kiezen er zelf voor of ze wel/niet meedoen, zijn gewoon afspraken over maar mss dat ze nu meededen omdat hun eigen website ook korting had idk. Kan goed zijn dat ze een volgende keer weer uitgesloten zijn, nobody knows!

1 like

Voor degenen met wasbare wattenschijfjes? Hebben jullie ook het idee dat je veel meer product nodig hebt? De schijfjes die ik heb zijn van een soort microvezelstof en best dik, dus ze absorberen vrij veel product waardoor ik dus meer moet gebruiken dan bij normale wattenschijfjes. Dat lijkt me dan weer niet zo duurzaam (ook niet voor mijn portemonnee).

1 like

Ik heb ook het idee dat ze veel opzuigen. Heb onlangs de ⅓ cotton pads van Pyungkang Yul besteld en daarmee merkte ik echt direct heel veel verschil. Wat ik normaal nodig had aan toner om een klein beetje op mijn gezicht te krijgen is dat nu echt minder dan de helft

1 like

Ohhh :weary: nou even serieus, ik heb die crème van clinique besteld maar nog niet binnen. Maar ik kreeg de tip om vaseline met cetomacrogol te halen. Hadden ze niet bij mijn kruidvat, maar wel cetomacrogol crème en heb los vaseline gehaald. En het is binnen een dag al een stukkk beter! Dus misschien tipje?

1 like

Ik heb katoenen wattenschijfjes en hiervoor bamboe (die waren na jaren gebruiken echt op) en heb niet het idee dat ze meer opzuigen dan wegwerp. Ligt misschien ook aan het materiaal?

1 like

Hebben jullie nog tips voor Target/ CVS of andere beauty dingen in San Francisco?

Heb tot nu toe whitecrest strips op mijn lijstje gezet, en een parfum die iemand hier had genoemd, ook nog een bodylotion van EOS. Maar verder weet ik niet of er echt wat boeiends was.

2 likes

Ik heb elk jaar vanaf deze periode hetzelfde probleem: velletjes.
Welke creme en/of serum ik ook gebruik, hoe lang ik ‘m ook laat intrekken, niets lijkt te werken.
Ik heb ook al verschillende voedende maskers geprobeerd, of net dingen die de velletjes zouden moeten weghalen (licht scrubbend), ‘s nachts het origins drink up mask laten intrekken,…
Het zijn geen echt grote vellen of zo maar echt minuscule stukjes die je er niet met je vingers af kunt trekken, alleen met een pincet ofzo.
Wie heeft dé oplossing?

1 like