Ik heb ook op dezelfde dag besteld en nog niets ontvangen, geen update sinds 29 november.
Heb ook op dezelfde dag besteld en mijn order is nog niet eens verzonden. Kreeg wel een kortingscode van 20% in de mail omdat het langer duurt.
Ik had eergisteren nog ontzettend schrale lippen (vooral de lipranden zijn bij mij dan een ramp, met kloofjes en alles
) waar geen balsem tegenop kon. En toen zag ik de tip op Youtube om een laagje hyaluronzuurserum op je lippen te deppen en daarover vaseline te smeren om het vocht vast te houden.
Twee avonden gedaan en nu zijn mijn lippen weer helemaal beter!
Ik heb ook een tip!
NYX Smooth Whip in Icing on Top is een prachtige koele oranjerood en is heel gepigmenteerd. Met dit koude weer gebruik ik het liefst een beschermende crème, en een mini dotje van deze daarover geeft een heel mooie stain én geen droge lippen = win win.
(Niet mijn foto)
Kan iemand een liptint aanraden die een donkere kleur heeft? Een beetje vampy bordeaux/donkerrood/berry/bruin/paars/zelfs zwart? Ik heb al Freck Cheekslime in Jam Sesh, Romand Juicy Lasting Tint in Plum Coke en Etude House Water Tint in Cherry Ade en hoewel ze allemaal mooi zijn, zoek ik toch nog een donkerdere optie. Die van Romand had ik bv gekocht omdat die op foto’s donker leek, maar in werkelijkheid vind ik het toch nog te licht. Vind ook dat ze allemaal een beetje rozig uitvallen, zeker na het faden. (Liefst ook iets gemakkelijk te verkrijgen bij een EU webshop!)
Kent iemand een goeie dupe voor de YSL touche eclat?
Welke oogcreme of serum gebruiken jullie? Ik ben fan van Shiseido Benefiance maar die is nogal prijzig.
Kiehls avocado oogcreme. Echt serieus, niks is beter.
Oh wat jammer! Het heeft bij mij alle droge velletjes en lijntjes weggehaald. Smeer het wel 2x per dag.
En waarin verschilt het dan met een goeie vette dagcreme bijv? Die ook velletjes weghaalt
Ik weet zelf ook nooit zo goed of oogcreme nou echt nodig is
Deze is veel dikker dan een dagcreme
Heeft iemand tips voor collageenpoeder? Er is zoveel, ik zie door de bomen het bos niet meer. Misschien heeft iemand hier een goede ervaring met een bepaald product of meer kennis op dit gebied!
Collageenpoeder gebruiken om collageenaanmaak te stimuleren is als bloed drinken als je bloedarmoede hebt, nergens voor nodig
Maar het is toch gewoon een supplement? Je kunt toch ook ijzer slikken bij ijzertekort.
Het verschil tussen ijzersupplementen en collageensupplementen is dat de eersten jarenlang wetenschappelijk onderzocht zijn om uit te komen op goed opneembare vormen bij tekorten, terwijl collageensupplementen vooralsnog alleen onderzocht worden door commerciële partijen die claims maken over hun werking. Ik geloof daar zelf niet in. Ook omdat een collageentekort, in tegenstelling tot een ijzertekort, niet meetbaar is.
Los van dat collageenpoeder niks doet omdat het collageen wordt afgebroken in de maag, is het gebruik van supplementen zonder advies van arts ook niet aan te raden.
Bij bloedarmoede wordt aangeraden om ijzer uit voeding te halen. Wil je toch supplementen, dan kun je het beste even langs de huisarts. Teveel ijzer is namelijk slecht voor je.
Paula’s Choice Resist anti-aging eye cream. Die is lekker vol en zuinig in gebruik.
@crazyplantlady Bij mij was mijn gewone dagcreme op een gegeven moment (vanaf mijn 30ste) niet meer genoeg. Ik heb een gemengde huid maar onder mijn ogen is het heel droog en heb ik echt iets heel voedends nodig. Ook om te zorgen dat concealer daar mooi zit.
Toevallig ben ik ook op zoek naar een oogcreme en zag ik bij Douglas dit:
Dit is toch duidelijk photoshop en voelt een beetje als Tell Sell producten en die vage ads op Insta. Had ik niet verwacht van dit merk.
Goede korting ook
Ik heb op tiktok iemand gezien die dit in real time en (volgens haar) zonder filters opdeed, het zag er toen best echt uit.