Oh my god waarom is het zo mega kut om gerstenkorrels/milia te verwijderen? Had er 5 op mn wang opeens en echt mn hele gezicht opengehaald met een naald Ze kwamen er gewoon niet uit. Hoe doen jullie dit?
Ik heb vandaag mijn glossier bestelling binnen en ik ben nog vrij verkouden maar heb de cookie butter balm op gedaan en af en toe ruik ik zo’n vleugje biscoff cookies/speculoos echt lekker.
Ik had dat met die tubing mascara van Heimish toen de tube net open was. Twee weken later opnieuw geprobeerd en nu heb ik een veel mooier resultaat!
Off topic; ik geloof dat jij ongeveer dezelfde dag hebt besteld bij Glossier als ik, maar ik heb nog niets ontvangen. Volgens de track & trace zou het nog niet eens in Europa zijn was die t&t een beetje accuraat bij jou?
Ik had het laatst voor het eerst gedaan maar ik heb parallel aan m’n huid de naald er in gestoken (zoals je met een blaar zou doen ook), dus niet rechtop er in maar vanaf de zijkant zodat je alleen een gaatje maakt in het bovenste huidlaagje. En toen poptie ie er heel makkelijk uit eigenlijk!
Ja dat deed ik ook, maar ze wilden er niet uit. Voortaan maar even stomen eerst ofzo.
Heeft iemand nog aanraders voor lipbalsems? Ik gebruik al jaren constant Nuxe Reve de Miel maar wil nog eens iets nieuw proberen, ben wel echt verslaafd aan lipbalsem.
Ik vond deze heel erg fijn, lekker zacht en vettig
En nu gebruik ik dit, want dit had ik nog liggen en is zoooo fijn als je last hebt van droge lippen
Of andere lanoline / wolvet zalf. Echt heel erg lekker haha.
Lanoline inderdaad, dat is het enige wat bij mij werkt.
Deze heb ik
https://www.amazon.nl/Lansinoh-Lanoline-HPA-crème-tepelverzorging/dp/B008PAG1UA/ref=asc_df_B008PAG1UA/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=664382016629&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=5281019513571765108&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9103153&hvtargid=pla-564464086513&psc=1&mcid=cea6ffc4d42a342bb46c19e99838914b
Ook te koop bij de DM
Ik vind dat dit een vettig laagje geeft, alsof je olie op je lippen hebt gesmeerd. Vorige week gekocht en gebruik het niet zo vaak als ik zou willen.
Eerst kreeg ik een bericht dat ik hem 1 dec zou ontvangen maar hij was nog in de VS, 2 dec was ie in Duitsland ofzo en toen 4 bij mij. 24e besteld. Eerste datum was dus niet correct maar de landen waar het pakket was wel.
Ik heb ook op dezelfde dag besteld en nog niets ontvangen, geen update sinds 29 november.
Heb ook op dezelfde dag besteld en mijn order is nog niet eens verzonden. Kreeg wel een kortingscode van 20% in de mail omdat het langer duurt.
Ik had eergisteren nog ontzettend schrale lippen (vooral de lipranden zijn bij mij dan een ramp, met kloofjes en alles ) waar geen balsem tegenop kon. En toen zag ik de tip op Youtube om een laagje hyaluronzuurserum op je lippen te deppen en daarover vaseline te smeren om het vocht vast te houden.
Twee avonden gedaan en nu zijn mijn lippen weer helemaal beter!
Mag ik een liquid eyeliner tip geven? Deze van Nyx:
Heb 'm in het knalblauw, dekt in 1 laag en hij blijft ECHT als een huis zitten, zelfs voor iemand zoals ik met vette oogleden waarbij alle mascara er altijd afsmelt. Krijg 'm er alleen maar af door met olie te reinigen
Ik heb ook een tip!
NYX Smooth Whip in Icing on Top is een prachtige koele oranjerood en is heel gepigmenteerd. Met dit koude weer gebruik ik het liefst een beschermende crème, en een mini dotje van deze daarover geeft een heel mooie stain én geen droge lippen = win win.
(Niet mijn foto)
Kan iemand een liptint aanraden die een donkere kleur heeft? Een beetje vampy bordeaux/donkerrood/berry/bruin/paars/zelfs zwart? Ik heb al Freck Cheekslime in Jam Sesh, Romand Juicy Lasting Tint in Plum Coke en Etude House Water Tint in Cherry Ade en hoewel ze allemaal mooi zijn, zoek ik toch nog een donkerdere optie. Die van Romand had ik bv gekocht omdat die op foto’s donker leek, maar in werkelijkheid vind ik het toch nog te licht. Vind ook dat ze allemaal een beetje rozig uitvallen, zeker na het faden. (Liefst ook iets gemakkelijk te verkrijgen bij een EU webshop!)
Kent iemand een goeie dupe voor de YSL touche eclat?
Welke oogcreme of serum gebruiken jullie? Ik ben fan van Shiseido Benefiance maar die is nogal prijzig.
Geen haha, ik hoor altijd dat oogcremes onzin zijn omdat je gezichtscreme ook gewoon goed zou zijn voor onder je ogen (mits je een goede gezichtscreme hebt). Wat vind jij er fijn aan? Merk je echt verschil ten opzichte van je gezichtscreme?