Kiehls avocado oogcreme. Echt serieus, niks is beter.
Sorry deed echt helemaal niks voor mij. Meerdere keren geprobeerd.
Oh wat jammer! Het heeft bij mij alle droge velletjes en lijntjes weggehaald. Smeer het wel 2x per dag.
En waarin verschilt het dan met een goeie vette dagcreme bijv? Die ook velletjes weghaalt
Ik weet zelf ook nooit zo goed of oogcreme nou echt nodig is
Deze is veel dikker dan een dagcreme
Heeft iemand tips voor collageenpoeder? Er is zoveel, ik zie door de bomen het bos niet meer. Misschien heeft iemand hier een goede ervaring met een bepaald product of meer kennis op dit gebied!
Collageenpoeder gebruiken om collageenaanmaak te stimuleren is als bloed drinken als je bloedarmoede hebt, nergens voor nodig
Maar het is toch gewoon een supplement? Je kunt toch ook ijzer slikken bij ijzertekort.
Het verschil tussen ijzersupplementen en collageensupplementen is dat de eersten jarenlang wetenschappelijk onderzocht zijn om uit te komen op goed opneembare vormen bij tekorten, terwijl collageensupplementen vooralsnog alleen onderzocht worden door commerciële partijen die claims maken over hun werking. Ik geloof daar zelf niet in. Ook omdat een collageentekort, in tegenstelling tot een ijzertekort, niet meetbaar is.
Los van dat collageenpoeder niks doet omdat het collageen wordt afgebroken in de maag, is het gebruik van supplementen zonder advies van arts ook niet aan te raden.
Bij bloedarmoede wordt aangeraden om ijzer uit voeding te halen. Wil je toch supplementen, dan kun je het beste even langs de huisarts. Teveel ijzer is namelijk slecht voor je.
Paula’s Choice Resist anti-aging eye cream. Die is lekker vol en zuinig in gebruik.
@crazyplantlady Bij mij was mijn gewone dagcreme op een gegeven moment (vanaf mijn 30ste) niet meer genoeg. Ik heb een gemengde huid maar onder mijn ogen is het heel droog en heb ik echt iets heel voedends nodig. Ook om te zorgen dat concealer daar mooi zit.
Toevallig ben ik ook op zoek naar een oogcreme en zag ik bij Douglas dit:
Dit is toch duidelijk photoshop en voelt een beetje als Tell Sell producten en die vage ads op Insta. Had ik niet verwacht van dit merk.
Goede korting ook
Ik heb op tiktok iemand gezien die dit in real time en (volgens haar) zonder filters opdeed, het zag er toen best echt uit.
Ik wil het bijna kopen nu
Ja dit soort crèmes werken wel! Uiteraard tijdelijk (denk een paar uur), het is vergelijkbaar met makeup
Ik heb voor een niet nader te noemen collageensupplementen-merk artikelen moeten schrijven, en zelfs zij geven (alleen intern uiteraard) toe dat het helemaal niks doet.
Dat meen je nou, het is duidelijk: weggegooid geld dus.
Deze crème bevat het ingrediënt sodium silicate, wat o.a. wordt gebruikt als verdikkingsmiddel in cosmetica en een heel sterk aanspannend effect heeft op de huid (een beetje zoals huishoudfolie, zo voelt het ook!). Het probleem van dit bestanddeel is dat het niet tegen water kan, waardoor het voor de sweaty people en huilebalken onder ons totaal niet de moeite waard is èn je het niet (makkelijk) in combinatie met vochtinbrengende crèmes kunt gebruiken, die de meeste mensen rondom hun ogen juist nodig hebben. Inderdaad zoals aambeiencrème tegen wallen, leuk voor een red carpet maar geen oplossing voor de lange termijn lol
Er zijn echt crèmes op de markt die dit effect geven. Niet blijvend maar dit blijft dan zo’n 8 uur zo strak zitten.
Edit: oh sorry is al gezegd zie ik!