Oh, goed om weten! Bedankt!
Gebruikt iemand/weet iemand een fijne (drogist) foundation zonder siliconen?
Ik twijfel over traangoot fillers, info en tips mogen van mij ook!
Is dat het micellair water van Simple? Heeft iemand daar ervaring mee? Op Skindeep zag ik dat er in ieder geval één ingredient irriterend kan werken.
Deed het veel pijn? En heb je er lang resultaat van?
Ik heb die van Makeup Revolution, ik doe er, als hij wat uitdroogt, 1 drupje jojobaolie bij en roer het door met een schoon lepeltje. Even een beetje aandrukken, en dan doet hij het weer prima!
Ik ben op zoek naar een goede betaalbare deodorant.
Sinds mijn vorige zwangerschap stink ik heel snel onder mijn oksels ( ik vind het zelf een beetje naar stinkvoeten ruiken)
Nu gebruik ik verschillende deo’s maar ik blijf de geur houden ( ik heb het vooral als ik een vest en jas aan heb en het heel warm heb)
Tips? Help
Ik gebruik die van Rexona. Dat is een smeerdeo waarbij het product uit gaatjes komt als je het naar boven draait. Ben ik tevreden van!
Als je nu concealer opdoet, heb je dan echt zo’n mooi egaal vlak? Bij mij verbergt concealer de donkere kleur opzich wel, maar doordat je wel duidelijk verschil in diepte ziet, blijf ik er vermoeid uitzien (mijn vraag is zo vaag geformuleerd sorry, ik hoop dat je het begrijpt)
https://www.usfoodz.nl/lady-speed-stick-power-wild-freesia-antiperspirant-deodorant-39g
Sinds Mascha erover schreef, gebruik ik deze en dit is de enige die altijd werkt bij mij. Hele lekkere geur, oksel blijft droog én fris. Wel deze, de andere speedsticks heb ik vroeger geprobeerd en zijn het niet voor mij
Idd die lady speedstick! Heb een voorraad meegenomen uit Amerika, en dan het liefst die paarse die hierboven ook staat. Verder helpt bij mij ook heel erg die Secret deo! https://www.usfoodz.nl/secret-solid-powder-fresh-deodorant-48g Deze dus! Het liefst wissel ik ze ook af…heb het gevoel dat dat beter werkt. Maar deze 2 zijn echt top, andere deo’s doen echt werkelijk niets, behalve dat ik voor mijn gevoel nóg harder ga stinken. Terwijl deze deo’s mijn oksel lekker laten ruiken, zelfs aan het eind vd dag ruiken ze nog lekker. Echt zo fijn! #nospon
Ja die inderdaad!
Ik heb 4,5 jaar geleden de oogschaduwprimer van urban decay gekocht en hij is nu pas op (ja oeps, hij stonk niet of was niet raar qua textuur dusja waarom dan weggooien) en ik heb een nieuwe gekocht maar die werkt helemaal niet meer zo goed? Die oude was nog het knijp tubetje en nu heb ik die met applocator, maar mijn oogschaduw creased aan het einde van de dag. Wat is jullie favo primer?
Ik gebruik nog steeds de paint pot van Mac in groundwork. Als die op is, dan wil ik de P Louise base.
De paint pot creaset bij mij echt al na 1 minuut, vind dat zo kut. Die p Louise lijkt me ook wel wat ja!
Urban Decay en Too Faced doen allebei niks voor mij, net als die van Zoeva of MAC paint pots. Ik ben nu maar bezig met mijn primer potion opmaken maar wil hierna denk ik die van MAC proberen (schijnt wel goed te zijn volgens mij) of de Pretty Vulgar Uncaged Eyeshadow Primer. Die kreeg een hele positieve review van byAranka en die heeft ook heel vette oogleden dus die durf ik nog wel te vertrouwen. Misschien dat je die kunt proberen?
Maar het blijft voor mij een eindeloze zoektocht denk ik haha
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Bij mij is de huid onder mijn ogen zo dun dat je echt bloedvaatjes enzo ziet lopen. Helpen fillers tegen zowel de dikte van je huid als de kleur? En ik ben benieuwd wat men zoal hier betaalt voor fillers, hoeveel cc (oid) er gebruikt wordt etc.
Wie heeft ervaring met Bee Honest dagcrèmes?
Hier ben ik ook benieuwd naar!