Wat werkt het beste tegen meeeters met name op de neusvleugels?
Ik heb een uitgebreidere skincare routine die me erg heeft geholpen. Met o.a. Overnight peel en vitamin C van Kiehls, niacinamide en alpha arbutin van the Ordinary.
Veel minder verstopte en zichtbare porien! Peel off maskers, scrubs met korrels en neusstrips doen echt niets vergeleken met die producten.
De Douglas aan de Ketelstraat verkoopt Mac! Of dat deden ze tenminste altijd. Volgens mij kan je op de site van Douglas de beschikbaarheid van een product in de winkel checken, dus daar zou je kunnen kijken of ze de specifieke lipstick hebben die je zoekt
Ik zweer bij die van Etos eigen merk
Welke peeling van TO helpt echt tegen mee-eters op je neus? Een peeling van een ander merk mag ook. Ik heb een gevoelige huid met een vette neus. De rest van mijn gezicht is droog. Ik heb Lactic Acid 5% en Glycolic Acid 7% toning solution in huis.
Naar aanleiding van mailtjes aan de leverancier van Decubal kreeg ik onderstaand bericht. Ze gaan dus stoppen met Decubal.
Volgens mij is het product nog wel in scandinavische landen verkrijgbaar. Ik denk erover om in Denemarken te bestellen, maar de verzendkosten zijn vrij hoog. Zijn er mensen die mee willen bestellen?
GODVERDOMME
iemand zin in een tournée holland & barret?
Ironisch dat ze hun eigen slogan niet hebben kunnen waarmaken, rip.
Colourpop Crème Gel Liner of Marc Jacobs Highliner.
Ja ik!
Met Decubal Denemarken kan je makkelijk contact krijgen, ik heb net daar gevraagd of bij hun ook de productie stopt. Laat je weten wat hun antwoord is.
Het bedrijf achter Decubal Nederland is Aurobindo, een producent van generieke medicijnen. Ik geloof dat dat medicijnen zijn waarvan het patent is vervallen, dus niet de oorspronkelijke ontwikkelingspartij. Ik heb de indruk dat zij dat voor de markt Nederland deed (en wellicht andere markten), maar dat de productie van Decubal in de Scandinavische markt bij een andere producent ligt, te zijn aan de uitgebreidere collectie die ze hebben.
Als ik google, zie ik dat Aurobindo net goedkeuring heeft gekregen om een ander bedrijf over te nemen en mogelijk heeft de andere bedrijfrichting daar mee te maken. Ik hoop echt dat er een ander bedrijf in dit gapende gat springt.
Ik denk dat dit het beste topic is om het te vragen maar wat is jullie favo mannenparfum? Ik zoek er eentje voor mijn vriend waarbij je echt denkt: Oelala… Maar als ik daar een winkel ga ben ik na 2 geuren al bedwelmt en ik ben er niet in thuis
Ik ga al jaaren heel lekker op Boss Bottled
YSL l’homme!
Chanel allure homme of Chanel Bleu de Chanel
Boss bottled
Dsquared HeWood
Burberry brit
Paco Rabanne Invictus
Ik draag al jaren Costume National Homme. Zo lekker, maar niet makkelijk verkrijgbaar.
Die is ‘gewoon’ bij de Bijenkorf verkrijgbaar. (Zag het tenminste laatst in Utrecht staan.)
Echt? Ga meteen kijken, heb weer aanvulling nodig!
Santal 33 van Le Labo