thanks allemaal! ik heb geen acne huid maar ga eens op zoek naar de andere olies die jullie melden, dankjewel!
Wat is jullie favoriete foundation? Mag alle prijs klassen zijn.
Ik gebruik rosehip oil en die vind ik heel fijn! Ik kan best wel een droge huid krijgen maar heb ook last van puisjes. Maar met deze olie gaat het altijd goed. Ziet er ook niet vet uit en verzorgt heel goed.
Hypnose lancome
Estee Lauder double wear. Kom daar ook elke keer weer bij terug.
Oh die heb ik ook nog, helemaal vergeten!
Als je van een licht dekkende glowy huid houdt: charlotte tilbury flawless filter. Ik gebruik m als foundation met wat nars radiant creamy concealer, ziet er natuurlijk en glowy uit, zonder glimworm look
Rimmel lasting finish! Ik vind 'm beter dan alles wat ik ooit geprobeerd heb. Wel dekkend, maar als je daar niet van houdt werkt dun laagje.
Heeft iemand de Maybelline Snapscara al uitgeprobeerd? Hoe bevalt die?
Nars sheerglow, the ordinary coverage foundation en die catrice foundation met een pipetje.
the ordinary serum foundation
nars sheer glow
bourjouis healthy mix
Deense klantenservice meldt me zojuist dat de productie in Denemarken gewoon blijft doorgaan, dus er moet iets te regelen zijn!
Heeft die een nieuwe verpakking gekregen? Want zo een is er al heel lang maar dan met een rode dop. Ik vond ‘m wel fijn, niet geweldig, maar ik hou van veel dekking en ik moest deze heel erg opbouwen daarvoor.
Oh ik wacht nog steeds Heb jij je pakketje ondertussen binnen?
oh ja al even hoor, dat was met black friday maar ik heb er toen idd ook lang op gewacht, heb je contact proberen op te nemen met de helpdesk?
Oh gelukkig! Nee nog niet, ik dacht ik heb even geduld… Maar ga het nu toch maar doen
Ja ik. Veel laagjes om tot volume te komen maar wel mooi resultaat. Het gaat inderdaad met een watje met warm water makkelijk van je wimpers af… maar vervolgens zit t wel overal onder je oog. Misschien dat het er uiteindelijk met boenen af zou gaan maar ik heb toch maar micellair water gepakt want geen geduld haha
de polio krijg je er gratis bij
Que? Wat heb ik gemist?