Het Beautytopic

Ja!!! Die is ook lekker!

1 like

mijn fav is dolce &n gabbana, the one

Coconut oil als huidverzorging, wie is er fan/geen fan van? Ik ging olie gebruiken als nachtcreme omdat ik een uitgedroogde huid heb en vond het juist wel fijn (dacht ik), maar vandaag toch weer een droge huid. nu lees ik op reddit SkinCareAddicts forum dat heel veel mensen het slecht vinden voor je huid (veroorzaakt puistjes)? hoor graag meningen!

Valentino Homme!

Ik gebruik ook olie, maar een droge olie werkt voor mij veel beter dan een vette. Ben dan ook geen fan van kokosolie, vind dat gevoel ook hele vies haha.

1 like

Geen fan van cocosolie, ik krijg er dikke onderhuidse puisten van. Jojobaolie of, bij een eeg droge huid, amandelolie is veel fijner!

1 like

Sauvage van Dior!
Mama Mia!

Ja ik heb daar staaltjes van en ga hem ook bestellen.

Ik zou ook interesse hebben om mee te bestellen! Wat stom zeg, was echt het beste verzorgingsmerk wat mij betreft :frowning:

1 like

Ik vind Dior homme intense heel lekker (eau de parfum)

Als wat goedkopere optie vind ik clinique happy for men ook echt heerlijk, draag ik ook vaak zelf. Heel fris en als ik die bij iemand ruik denk ik ook meteen MMMMM, heb m ooit ook op die manier leren kennen, toen ik iemand gedag zoende en dat ie zĂł lekker rook dat ik who cares dat ik m verder niet ken, moet dat geurtje weten!!

Wat zwaarder en meer kruidig vind ik Terre D’Hermes ook heel lekker!

En natuurlijk bleu de chanel, altijd goed!!!

1 like

Veel mensen krijgen er (onderhuidse) puisten van omdat het een comedogene olie is. Hier meer informatie daarover: https://www.holistichealthherbalist.com/complete-list-of-comedogenic-oils/
Ik met mijn acne huid moet dit ook echt niet opsmeren, want heb direct puistjes. Werkt wel goed voor de puntjes in mijn haren en ik gebruik het om mijn oogmake-up er af te halen.

1 like

thanks allemaal! ik heb geen acne huid maar ga eens op zoek naar de andere olies die jullie melden, dankjewel!

Wat is jullie favoriete foundation? Mag alle prijs klassen zijn.

Ik gebruik rosehip oil en die vind ik heel fijn! Ik kan best wel een droge huid krijgen maar heb ook last van puisjes. Maar met deze olie gaat het altijd goed. Ziet er ook niet vet uit en verzorgt heel goed.

1 like

Hypnose lancome

Estee Lauder double wear. Kom daar ook elke keer weer bij terug.

1 like

Oh die heb ik ook nog, helemaal vergeten!

Als je van een licht dekkende glowy huid houdt: charlotte tilbury flawless filter. Ik gebruik m als foundation met wat nars radiant creamy concealer, ziet er natuurlijk en glowy uit, zonder glimworm look

1 like

Rimmel lasting finish! Ik vind 'm beter dan alles wat ik ooit geprobeerd heb. Wel dekkend, maar als je daar niet van houdt werkt dun laagje.

1 like