Het Beautytopic

Heeft iemand de Maybelline Snapscara al uitgeprobeerd? Hoe bevalt die?

Nars sheerglow, the ordinary coverage foundation en die catrice foundation met een pipetje.

1 like

the ordinary serum foundation
nars sheer glow
bourjouis healthy mix

1 like

Deense klantenservice meldt me zojuist dat de productie in Denemarken gewoon blijft doorgaan, dus er moet iets te regelen zijn!

4 likes

Heeft die een nieuwe verpakking gekregen? Want zo een is er al heel lang maar dan met een rode dop. Ik vond ‘m wel fijn, niet geweldig, maar ik hou van veel dekking en ik moest deze heel erg opbouwen daarvoor.

Oh ik wacht nog steeds :pensive: Heb jij je pakketje ondertussen binnen?

oh ja al even hoor, dat was met black friday maar ik heb er toen idd ook lang op gewacht, heb je contact proberen op te nemen met de helpdesk?

Oh gelukkig! Nee nog niet, ik dacht ik heb even geduld… Maar ga het nu toch maar doen :sweat_smile:

Voor degene die de lipliner van KvD fijn vindt. Zijn nu voor de helft vd prijs bij sephora fr

Ja ik. Veel laagjes om tot volume te komen maar wel mooi resultaat. Het gaat inderdaad met een watje met warm water makkelijk van je wimpers af… maar vervolgens zit t wel overal onder je oog. Misschien dat het er uiteindelijk met boenen af zou gaan maar ik heb toch maar micellair water gepakt want geen geduld haha

de polio krijg je er gratis bij

8 likes

Que? Wat heb ik gemist?

1 like

https://www.google.com/search?q=kat+van+d+anti+vax&rlz=1C1QJDB_enBE619BE633&oq=kat+van+d+anti+vax&aqs=chrome..69i57.3248j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

de mogelijkheid dat er potentieel iets dierlijks in een vaccin zit is erger dan dat je de mogelijkheid tot een epidemie in stand houd. Oh en autisme. Iedereen krijgt natuurlijk autisme van vaccins.
Haar nieuwe man is trouwens weer het neonazi type ook.

4 likes

Owja dat was ik even met mn domme kop vergeten. Zou je gratis producten krijgen als je alle ziektes van de DKTP-prik hebt overleefd?

1 like

Oh wauw… ik heb mbt kvd onder een steen geleefd denk ik. :persevere:

Iemand ervaring met magnetische wimpers? Ik lees er niet veel goeds over, maar het lijkt mij juist een ideale oplossing?

Niet. Te. Doen. Krijg ze echt never nooit met geen mogelijkheid zo mooi geplakt als gewone wimpers. Op de een of andere manier kun je de ene wimper heel dicht tegen je wimperrand houden, maar zodra die de magneet voelt van de andere wimper dan verspringt het iets waardoor het niet zo strak is. Echt ondingen.

1 like

Hmm, dit hoor ik idd van veel mensen… Ik wil gwn graag één positieve review horen want ik vind gewone wimpers zo’n gedoe :smile:

Waarom vind je het gedoe? Ik droeg ze destijds elke dag dus op een gegeven moment krijg je er handigheid in en zitten ze vaak meteen goed haha.

Ze blijven niet plakken, randjes komen los, je ziet mijn natuurlijke wimpers er tussen zitten,… Ik sukkel er nogal mee.