Wat voor wimpers gebruik je?
Mijn tips:
Ardell wispies
Duo lijm (ik hou van de zwarte want heb altijd eyeliner op)
Lijm erop doen en ong 30sec laten drogen
Met een pincet op het midden van de wimpers leggen
Buitenste ooghoek vast plakken
Binnenste ooghoek
Mascara om je eigen wimpers eraan te plakken
Ik gebruik er van de Kruidvat, geen idee welk merk. Ik wilde om te oefenen geen te dure kopen. Ok ik ga het filmpje eens bekijken.
ik vind zelf de wimpers van primark fijn, ook lekker goedkoop en goede lijm. Qua lijm vind ik zelf degene die een blauwe schijn heeft goed werken, stinkt ook hard meestal.
Heeft er iemand een tip voor een shampoo tegen huidschilfers? Ik gebruikte die van Zarqa maar daar is de formule van gewijzigd en daar lees ik niet zulke positieve dingen over.
Heeft iemand tips voor een droge huid? Voornamelijk voorhoofd en net onder mijn wallen. Het jeukt ook echt als de nete overdag
Ik had daar ook heel erg last van, maar sinds ik Skin Drink van Lush gebruik is het helemaal weg! M’n huid is nog nooit zo zacht en gehydrateerd geweest.
na je creme een drup arganolie smeren als extra stap, dat maakt een wereld van verschil op momenten waar het echt nodig is
Klinkt goed, alleen wel balen dat het meteen zo duur is. Als het niet werkt zit ik met zo’n dure pot spul.
@Ainu waar haal je zoiets dan? En wat kost het?
Ugh ik denk dat ik clowsneczeem rond mijn mond heb Iemand tips of ervaringen?
Bij de Ardell wispies, maakt het dan nog uit welke variant? Heb je een favoriet of zijn ze allemaal wel fijn?
Hier ook ervaring helaas. Mijn tip: eventjes helemaal niks smeren rond je mond, ook geen ‘neutrale’ cremes als vaseline of make-up en zorg dat je reiniger heel mild is. Als je geluk hebt gaat het na een paar weken vanzelf over, maar met wat pech kan het chronisch worden.
gewoon een flesje van de tuinen eihen merk, iets van een tientje maar het gaat héél lang mee
Schampoo is uitdrogend en maakt dus (altijd) je huid nog droger en schilferiger, ik denk dat het beter is om enkel met schampoos zonder SLS silliconen en parabenen te wassen.
Vooral SLS (vaak het eerste ingredient in schampoo’s) drogen je haar en hoofdhuid enorm uit.
Hmm ik heb zelf droge roos en heb een lange periode shampoos zonder SLS, siliconen en parabenen gebruikt en dat maakte bij mijn hoofdhuid iig geen zak uit.
Ik heb goede dingen gehoord over de shampoo van Vichy! Schijnt echt goed te werken
Ik vind het stom dat ze bij de Linda een proefje doen van nieuwe Dior foundation en dat het dan deze kleur is
Dit is 030 neutral.
Even foto’s erbij van de website:
Hebben jullie nog tips voor een goede lippenbalsem? Ik heb labello, blistex, burts for bees, vaseline al geprobeerd. En ik drink genoeg! Ik wil desnoods wel een lipmasker proberen als iemand goede ervaringen heeft, zag laatst dat dat bestond
Clinique heeft een nachtmasker voor je lippen, heel fijn!
Ja echt hè… maar deze is echt mega oranje. Nja zal ook wel verschillen dan per huidskleur. En vond t formule te droog. Dat heb ik in elk geval kunnen testen haha
Dit! Ik heb medicatie waardoor ik uitdroog en dit is een van de weinige dingen die bij mij helpt.