Het Beautytopic

Schampoo is uitdrogend en maakt dus (altijd) je huid nog droger en schilferiger, ik denk dat het beter is om enkel met schampoos zonder SLS silliconen en parabenen te wassen.
Vooral SLS (vaak het eerste ingredient in schampoo’s) drogen je haar en hoofdhuid enorm uit.

Hmm ik heb zelf droge roos en heb een lange periode shampoos zonder SLS, siliconen en parabenen gebruikt en dat maakte bij mijn hoofdhuid iig geen zak uit.

Ik heb goede dingen gehoord over de shampoo van Vichy! Schijnt echt goed te werken

2 likes

Ik vind het stom dat ze bij de Linda een proefje doen van nieuwe Dior foundation en dat het dan deze kleur is

Dit is 030 neutral.

Even foto’s erbij van de website:

Hebben jullie nog tips voor een goede lippenbalsem? Ik heb labello, blistex, burts for bees, vaseline al geprobeerd. En ik drink genoeg! Ik wil desnoods wel een lipmasker proberen als iemand goede ervaringen heeft, zag laatst dat dat bestond :nerd_face:

Clinique heeft een nachtmasker voor je lippen, heel fijn!

1 like

Ja echt hè… maar deze is echt mega oranje. Nja zal ook wel verschillen dan per huidskleur. En vond t formule te droog. Dat heb ik in elk geval kunnen testen haha

Dit! Ik heb medicatie waardoor ik uitdroog en dit is een van de weinige dingen die bij mij helpt.

Image result for nuxe lip balm

1 like

Deze heb ik in stickvorm! Dank @Spaarlamp @Mgg @Honey :hugs:

1 like

Ik vind de Rosebud Salve erg fijn!

1 like

Kis kerascalp shampoo werkte voor mij heel goed. Ze hebben ook een fijn masker voor je hoofdhuid van dezelfde lijn.

Krijgt deze bij jou niet uiteindelijk een soort van korreltjes? Het voelt een beetje als zand/suiker wat er dan in zit. Ik vind deze ook super fijn maar was er bij de laatste keer echt klaar mee dat het weer ging korrelen.

is dat niet gewoon honing die kristalliseert? mij stoort het in ieder geval niet

Jawel, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg omdat hij zo goed werkt verder. Hij is nu bijna op zelfs.

2 likes

Ja dat dacht ik ook al. Ja ik vind het minder prettig ook omdat je het bij mij ook zag op mijn lippen. En dan vond ik het geen 15 euro waard.

Volgens mij is Lush redelijk makkelijk in samples meegeven, om te kijken of je huid er goed op reageert! Misschien het proberen waard als je er toevallig bent :slight_smile:

1 like

Ik gebruikte hem ook en vond het effect ook heel mooi, maar ik durf het niet meer te gebruiken!

1 like

laneige!

1 like

Iemand de elf cushion primer al getest? Schijnt een goede dupe van de tatcha primer te zijn, ben benieuwd, dus ga hem toch bestellen terwijl ik nog 2 volle primers heb liggen :roll_eyes:

oh ja in dat opzicht kan ik het me wel voorstellen dat het vervelend is, ik gebruikt het alleen bij het slapen dus dan is dat geen probleem, overdag draag ik of wel burts bees pomegranate of dr organic pomegranate als balsem maar nog liever iets van een gloss om het soepel en gehydrateerd te houden

1 like