Deze heb ik in stickvorm! Dank @Spaarlamp @Mgg @Honey
Ik vind de Rosebud Salve erg fijn!
Kis kerascalp shampoo werkte voor mij heel goed. Ze hebben ook een fijn masker voor je hoofdhuid van dezelfde lijn.
Krijgt deze bij jou niet uiteindelijk een soort van korreltjes? Het voelt een beetje als zand/suiker wat er dan in zit. Ik vind deze ook super fijn maar was er bij de laatste keer echt klaar mee dat het weer ging korrelen.
is dat niet gewoon honing die kristalliseert? mij stoort het in ieder geval niet
Jawel, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg omdat hij zo goed werkt verder. Hij is nu bijna op zelfs.
Ja dat dacht ik ook al. Ja ik vind het minder prettig ook omdat je het bij mij ook zag op mijn lippen. En dan vond ik het geen 15 euro waard.
Volgens mij is Lush redelijk makkelijk in samples meegeven, om te kijken of je huid er goed op reageert! Misschien het proberen waard als je er toevallig bent
Ik gebruikte hem ook en vond het effect ook heel mooi, maar ik durf het niet meer te gebruiken!
laneige!
Iemand de elf cushion primer al getest? Schijnt een goede dupe van de tatcha primer te zijn, ben benieuwd, dus ga hem toch bestellen terwijl ik nog 2 volle primers heb liggen
oh ja in dat opzicht kan ik het me wel voorstellen dat het vervelend is, ik gebruikt het alleen bij het slapen dus dan is dat geen probleem, overdag draag ik of wel burts bees pomegranate of dr organic pomegranate als balsem maar nog liever iets van een gloss om het soepel en gehydrateerd te houden
ik zou het flesje gewoon opmaken, de bijwerkingen waren dat je een streepje verkleuring kon krijgen wat bij de meesten weg gaat na te stoppen of dat je blauwe ogen verkleuren
Ik heb de indruk dat het serum mijn oogleden toch echt heeft verkleurd dus ik durf 'm niet meer te gebruiken.
@Cactusje @VickyViolence als het om droge roos gaat, zweer ik bij eucerin dermocapillaire shampoo tegen droge roos (apotheek of online). Ik had ook zoān last van schilferige hoofdhuid, maar met deze shampoo heb ik er geen last meer van. Wel prijzig helaas, rond de 12 euro dacht ikā¦
Heb helaas geen lush in de buurt, dan moet ik de trein pakken naar Den Bosch en daar kom ik eigenlijk nooit helaas. Maar Ɣls ik er ook kom, zal ik eraan denken. Thanks voor de tip!
Ik weet niet hoe erg het bij jou is, maar ik heb zelf last van schilfers en ook een beetje een soort van korstjes en ben ermee naar de huisarts geweest. Eerst kreeg ik iets wat niet werkte, maar nu heb ik Denorex shampoo en dat werkt zo ontzettend goed. Ik gebruik het niet elke keer dat ik mijn haar was want het is heel heftig (het slaat ook echt op mijn ogen als ik het gebruik en ben blij als ik het weer uit kan spoelen), maar afhankelijk van hoe het bij jou is zou je misschien een keer bij de huisarts naar deze shampoo kunnen vragen.
Nars Orgasm en Champagne Pop gescoord! Ik was in de Sephora wn wist het gewoon niet⦠zóveeeeeel!
Ik hoopte op een mooie mini Huda eyeshadow maar waren alleen hele heftige kleuren (groen paars rood orandje). The Nude was me toch echt te prijzig helaas. Zijn er wel kleine neutrals van Huda? Of andere mooie (semi betaalbare) nude oogschaduw palettes bij Sephora die ik kan proberen?
Mauve obsessions misschien? is een kleine van huda beauty met rozige tinten maar niet superhefig.
Ik weet niet waar je een sephora hebt bezocht, maar Tarte heeft ook enkele mooie nude palettes, wordt wel enkel in de US verkocht. Die zijn iets goedkoper dan urban decay of de grote huda palettes. Ik heb zelf Tartelette in bloom (vooral matte kleuren, blijft mijn favo palette) , en rainforest of the sea II (nude tinten maar allemaal glanzend). Ik herken de sephora keuzestress wel haha