ik zou het flesje gewoon opmaken, de bijwerkingen waren dat je een streepje verkleuring kon krijgen wat bij de meesten weg gaat na te stoppen of dat je blauwe ogen verkleuren
Ik heb de indruk dat het serum mijn oogleden toch echt heeft verkleurd dus ik durf 'm niet meer te gebruiken.
@Cactusje @VickyViolence als het om droge roos gaat, zweer ik bij eucerin dermocapillaire shampoo tegen droge roos (apotheek of online). Ik had ook zoān last van schilferige hoofdhuid, maar met deze shampoo heb ik er geen last meer van. Wel prijzig helaas, rond de 12 euro dacht ikā¦
Heb helaas geen lush in de buurt, dan moet ik de trein pakken naar Den Bosch en daar kom ik eigenlijk nooit helaas. Maar Ɣls ik er ook kom, zal ik eraan denken. Thanks voor de tip!
Ik weet niet hoe erg het bij jou is, maar ik heb zelf last van schilfers en ook een beetje een soort van korstjes en ben ermee naar de huisarts geweest. Eerst kreeg ik iets wat niet werkte, maar nu heb ik Denorex shampoo en dat werkt zo ontzettend goed. Ik gebruik het niet elke keer dat ik mijn haar was want het is heel heftig (het slaat ook echt op mijn ogen als ik het gebruik en ben blij als ik het weer uit kan spoelen), maar afhankelijk van hoe het bij jou is zou je misschien een keer bij de huisarts naar deze shampoo kunnen vragen.
Nars Orgasm en Champagne Pop gescoord! Ik was in de Sephora wn wist het gewoon niet⦠zóveeeeeel!
Ik hoopte op een mooie mini Huda eyeshadow maar waren alleen hele heftige kleuren (groen paars rood orandje). The Nude was me toch echt te prijzig helaas. Zijn er wel kleine neutrals van Huda? Of andere mooie (semi betaalbare) nude oogschaduw palettes bij Sephora die ik kan proberen?
Mauve obsessions misschien? is een kleine van huda beauty met rozige tinten maar niet superhefig.
Ik weet niet waar je een sephora hebt bezocht, maar Tarte heeft ook enkele mooie nude palettes, wordt wel enkel in de US verkocht. Die zijn iets goedkoper dan urban decay of de grote huda palettes. Ik heb zelf Tartelette in bloom (vooral matte kleuren, blijft mijn favo palette) , en rainforest of the sea II (nude tinten maar allemaal glanzend). Ik herken de sephora keuzestress wel haha
Nu we het over wimperserums hebben. Ik heb kruidvat wimperserum gebruikt, maar het deed niks voor mijn wimpers. Heeft iemand ervaring met de nieuwe van Maybelline? Die lijkt me echt fijn. Je moet die overdag gebruiken vlak voordat je mascara opbrengt en ze hebben nu een actie bij de etos. Ik denk dat ik deze ga proberen.
Ik ken iemand die Revitalash heeft gebruikt terwijl ze al hele mooie wimpers had, maar ze zei dat het helemaal niks had gedaan voor haar en dat ze haar geld had teruggekregen, dus voor mij geen dure serums.
Ben in USA! Die van Huda hadden ze niet, die klinkt wel mooi. Even andere vestiging zoeken! Ga ook eventjes bij Tarte kijken, thanks!
wel high end maar viseart theory in amethyst lijkt er fel op vind ik, wel meer glim
Ik heb een mini van Natasha Denona. Gebruik hem bijna elke dag.
Die kleuren lijken heel erg op een pallet dat ik heb van Makeup Revolution (volgens mij is het merk van naam veranderd tho).
Ik meen mij te herinneren dat zowel maxfactor als lāoreal die kleuren in kleine paletjes heeft. Staat volgens mij wel op de site!
@TanteBetje zoek je nog mensen die willen meebestellen voor Decubal? Ik dacht dat ik nog drie tubes creme had liggen maar blijkbaar heb ik net mijn laatste geopend dus nu breekt het zweet me wel uit :ā)
@Milkyway @carrotcake bedankt voor jullie reactie! Ik heb er eigenlijk al meerdere jaren last van, ben er wel eens mee naar de dermatoloog geweest en die had me, zonder te benoemen wat ik exact had, iets voorgeschreven wat niet speciaal hielp. Nu door te googlen āontdektā wat het is. Ik krijg het eigenlijk elke herfst opnieuw en het gaat dan vanzelf weer over in het voorjaar maar loop er dus wel elke keer maanden mee rond. Ik weet dat make up dragen nefast is maar ik werk in de retail en er wordt van me verwacht dat ik er presentabel uitzie dus rondlopen met die rode plekken zie ik eigenlijk niet zitten Maar zelfs met make up is het echt heel lelijk dus wil wel eindelijk eens een oplossing⦠jammer om te horen dat jullie er ook mee kampen. Ga dan toch nog maar eens een afspraak bij de dokter maken i guess
Misschien deze van Bourjois? Ik kan niet goed inschatten of de middelste kleur op de lichte kleur uit jouw palet lijkt.
Jongens kunnen jullie me helpen? Ik ben op zoek naar een nieuwe dagcreme. Ik heb in de winter altijd een superdroge huid met schilfers (zelfs na opdoen van creme), maar tegelijkertijd wel meeeters op mijn kin/neus. En wat gevoelige/rode huid ook.
Ok kom maar op met jullie favorieten
De Color Fever palettes van Kiko vind ik zelf heel erg fijn en kosten nu 6,45 met 50% korting! Ik heb de bordeauxrode en de kwaliteit is prima, misschien is Unexpected Rosy Taupe iets voor jou?
Welke zwarte eyeliner moet ik hebben? Mijn huidige stift is van Essence is zo snel zijn kleur kwijt? Hij moet diepzwart zijn en strakke lijntjes kunnen zetten.