Het Beautytopic

Nu we het over wimperserums hebben. Ik heb kruidvat wimperserum gebruikt, maar het deed niks voor mijn wimpers. Heeft iemand ervaring met de nieuwe van Maybelline? Die lijkt me echt fijn. Je moet die overdag gebruiken vlak voordat je mascara opbrengt en ze hebben nu een actie bij de etos. Ik denk dat ik deze ga proberen.

Ik ken iemand die Revitalash heeft gebruikt terwijl ze al hele mooie wimpers had, maar ze zei dat het helemaal niks had gedaan voor haar en dat ze haar geld had teruggekregen, dus voor mij geen dure serums.

Ben in USA! Die van Huda hadden ze niet, die klinkt wel mooi. Even andere vestiging zoeken! Ga ook eventjes bij Tarte kijken, thanks!

wel high end maar viseart theory in amethyst lijkt er fel op vind ik, wel meer glim

1 like

Ik heb een mini van Natasha Denona. Gebruik hem bijna elke dag.

1 like

Die kleuren lijken heel erg op een pallet dat ik heb van Makeup Revolution (volgens mij is het merk van naam veranderd tho).

1 like

Ik meen mij te herinneren dat zowel maxfactor als l’oreal die kleuren in kleine paletjes heeft. Staat volgens mij wel op de site!

1 like

@TanteBetje zoek je nog mensen die willen meebestellen voor Decubal? Ik dacht dat ik nog drie tubes creme had liggen maar blijkbaar heb ik net mijn laatste geopend dus nu breekt het zweet me wel uit :’)

@Milkyway @carrotcake bedankt voor jullie reactie! Ik heb er eigenlijk al meerdere jaren last van, ben er wel eens mee naar de dermatoloog geweest en die had me, zonder te benoemen wat ik exact had, iets voorgeschreven wat niet speciaal hielp. Nu door te googlen ā€œontdektā€ wat het is. Ik krijg het eigenlijk elke herfst opnieuw en het gaat dan vanzelf weer over in het voorjaar maar loop er dus wel elke keer maanden mee rond. Ik weet dat make up dragen nefast is maar ik werk in de retail en er wordt van me verwacht dat ik er presentabel uitzie dus rondlopen met die rode plekken zie ik eigenlijk niet zitten :frowning: Maar zelfs met make up is het echt heel lelijk dus wil wel eindelijk eens een oplossing… jammer om te horen dat jullie er ook mee kampen. Ga dan toch nog maar eens een afspraak bij de dokter maken i guess

Misschien deze van Bourjois? Ik kan niet goed inschatten of de middelste kleur op de lichte kleur uit jouw palet lijkt.

Jongens kunnen jullie me helpen? Ik ben op zoek naar een nieuwe dagcreme. Ik heb in de winter altijd een superdroge huid met schilfers (zelfs na opdoen van creme), maar tegelijkertijd wel meeeters op mijn kin/neus. En wat gevoelige/rode huid ook.
Ok kom maar op met jullie favorieten :slight_smile:

De Color Fever palettes van Kiko vind ik zelf heel erg fijn en kosten nu 6,45 met 50% korting! Ik heb de bordeauxrode en de kwaliteit is prima, misschien is Unexpected Rosy Taupe iets voor jou?

Welke zwarte eyeliner moet ik hebben? Mijn huidige stift is van Essence is zo snel zijn kleur kwijt? Hij moet diepzwart zijn en strakke lijntjes kunnen zetten.

Oe dit zou ik ook wel willen weten. Op basis van de ingredienten die ik zo kan vinden verwacht ik er niet superveel van maar wie weet… Ik had trouwens wel heel mooi resultaat met revitalash, maar vind het gewoon te duur.

Ik was vandaag bij de HEMA en zag de nieuwe make-up lijn, B.A.E. en vond er om eerlijk te zijn weinig leuks aan…

1 like

Ik heb hier ook veel last van, maakt voor mij echt geen verschil in welke dagcreme ik gebruik. Wat ik de laatste tijd doe is in de avond en in de ochtend wat kiehls midnight recovery concentrate smeren. In de avond reinig ik mijn huid en doe ik daarna die olie op en in de ochtend hetzelfde maar doe ik er mijn dagcreme en daarna make up overheen. Voor mij werkt dit echt heel erg goed! Heb normaal gesproken de hele winter altijd velletjes tussen mijn wenkbrauwen, naast mijn neusvleugels en op mijn kin en als ik dit zo doe dan helemaal niks!

1 like

De fine liner van Zoeva is echt goed. Ik gebruikte eerst die van Kat Von D en op mijn wishlist staat de flyliner van fenty beauty.

Vond ik ook. Het lijkt een beetje op kindermake-up door die lichtroze plastic doosjes.

Idd! Ik was heel enthousiast vanwege de pastel oogschaduw palette, maar het was net stoepkrijt. De andere oogschaduws zijn te glitterig. De kleuren lipstick zijn nou niet echt kleuren die mensen zullen staan. De highlighters kan je beter van Essence kopen. Alleen de contourkit leek me interessant, want die is er ook voor de lichte huid. Ook deze was een faal, want na het swatchen zag ik nog steeds niks. Ik had bijna 3 dingen gekocht, maar ik ben blij dat ik mijn geld er niet aan verspild heb

1 like

Het enige wat mij nog wel goed leek was de cream blush, maar ik gebruik eigenlijk alleen maar poeders dus heb die niet gekocht…

Louis Widmer Remederm!

1 like