Oe dit zou ik ook wel willen weten. Op basis van de ingredienten die ik zo kan vinden verwacht ik er niet superveel van maar wie weet… Ik had trouwens wel heel mooi resultaat met revitalash, maar vind het gewoon te duur.
Ik was vandaag bij de HEMA en zag de nieuwe make-up lijn, B.A.E. en vond er om eerlijk te zijn weinig leuks aan…
Ik heb hier ook veel last van, maakt voor mij echt geen verschil in welke dagcreme ik gebruik. Wat ik de laatste tijd doe is in de avond en in de ochtend wat kiehls midnight recovery concentrate smeren. In de avond reinig ik mijn huid en doe ik daarna die olie op en in de ochtend hetzelfde maar doe ik er mijn dagcreme en daarna make up overheen. Voor mij werkt dit echt heel erg goed! Heb normaal gesproken de hele winter altijd velletjes tussen mijn wenkbrauwen, naast mijn neusvleugels en op mijn kin en als ik dit zo doe dan helemaal niks!
De fine liner van Zoeva is echt goed. Ik gebruikte eerst die van Kat Von D en op mijn wishlist staat de flyliner van fenty beauty.
Vond ik ook. Het lijkt een beetje op kindermake-up door die lichtroze plastic doosjes.
Idd! Ik was heel enthousiast vanwege de pastel oogschaduw palette, maar het was net stoepkrijt. De andere oogschaduws zijn te glitterig. De kleuren lipstick zijn nou niet echt kleuren die mensen zullen staan. De highlighters kan je beter van Essence kopen. Alleen de contourkit leek me interessant, want die is er ook voor de lichte huid. Ook deze was een faal, want na het swatchen zag ik nog steeds niks. Ik had bijna 3 dingen gekocht, maar ik ben blij dat ik mijn geld er niet aan verspild heb
Het enige wat mij nog wel goed leek was de cream blush, maar ik gebruik eigenlijk alleen maar poeders dus heb die niet gekocht…
Louis Widmer Remederm!
Welke oogcreme gebruiken jullie? Ik had die van Decubal, maarja we all know what happened there…
Een van de Lidl. (De variant met Q10 geloof ik). Voor mijn overgevoelige huid heel erg fijn en zonder parfum.
Thanks voor deze tip! Dsquared HeWood is het geworden. Zo’n warme houtige geur, hou ik van (zowel bij mannen als vrouwen parfum blijkbaar) En ook niet zo mega populair dat iedere man die geur heeft.
Ik gebruik zelf geen eyeliner, maar mn zus zweert bij die van kiko, als je tenminste een soort fijne stift liner bedoelt.
Graag gedaan! Ik probeer hem na 4 jaar nog steeds aan mijn man op te dringen, maar die vindt hem niet lekker . Geniet ervan, lekker snuffelen
Ik kom nog even terug op mijn eigen opmerking over dat nieuwe merk bij de HEMA, ik ben nog steeds not impressed door het assortiment, maarrr ik heb gister in de winkel twee glitter eyeliners geswatched en die zitten na 10x handen wassen, douchen en 4x handcreme nog steeds op mijn hand! Ik vind het dan wel weer jammer dat het wat gekke kleuren zijn (zilver, roze en nog een die ik even niet weet).
Ik heb m via bol.com gekocht. Volgens mij is t wel een nieuwe, ik heb ook kleurnummer volgens de Amerikaanse range zeg maar. Ik vind m superrrr!
Oh echt, chill!! Welke kleur heb jij? En wat voor soort huidtype?
Redelijk normaal huidtype, neigend naar droog. Ook ben ik vrij licht (nc15/nc20) met sproeten. Ik heb kleur true beige en die is mooi neutraal qua kleur. Ik sla vaak snel roze uit met foundation omdat licht vaak pinky wordt. Deze heeft mooie gele ondertoon.
Het doet mij flink denken aan glossier. Ben benieuwd of ze een claim aan de broek gaan krijgen…
De oogcreme hebben ze toch gewoon in de winkel nog? Vandaag nog geweest en ze hadden een hele voorraad van bijna alles
Echt? Dan moet ik bij een ander filiaal gaan kijken. Bij de 2 filialen waar ik kom is alleen nog maar de shampoo te krijgen.