Welke oogcreme gebruiken jullie? Ik had die van Decubal, maarja we all know what happened there…
Een van de Lidl. (De variant met Q10 geloof ik). Voor mijn overgevoelige huid heel erg fijn en zonder parfum.
Thanks voor deze tip! Dsquared HeWood is het geworden. Zo’n warme houtige geur, hou ik van (zowel bij mannen als vrouwen parfum blijkbaar) En ook niet zo mega populair dat iedere man die geur heeft.
Ik gebruik zelf geen eyeliner, maar mn zus zweert bij die van kiko, als je tenminste een soort fijne stift liner bedoelt.
Graag gedaan! Ik probeer hem na 4 jaar nog steeds aan mijn man op te dringen, maar die vindt hem niet lekker . Geniet ervan, lekker snuffelen
Ik kom nog even terug op mijn eigen opmerking over dat nieuwe merk bij de HEMA, ik ben nog steeds not impressed door het assortiment, maarrr ik heb gister in de winkel twee glitter eyeliners geswatched en die zitten na 10x handen wassen, douchen en 4x handcreme nog steeds op mijn hand! Ik vind het dan wel weer jammer dat het wat gekke kleuren zijn (zilver, roze en nog een die ik even niet weet).
Ik heb m via bol.com gekocht. Volgens mij is t wel een nieuwe, ik heb ook kleurnummer volgens de Amerikaanse range zeg maar. Ik vind m superrrr!
Oh echt, chill!! Welke kleur heb jij? En wat voor soort huidtype?
Redelijk normaal huidtype, neigend naar droog. Ook ben ik vrij licht (nc15/nc20) met sproeten. Ik heb kleur true beige en die is mooi neutraal qua kleur. Ik sla vaak snel roze uit met foundation omdat licht vaak pinky wordt. Deze heeft mooie gele ondertoon.
Het doet mij flink denken aan glossier. Ben benieuwd of ze een claim aan de broek gaan krijgen…
De oogcreme hebben ze toch gewoon in de winkel nog? Vandaag nog geweest en ze hadden een hele voorraad van bijna alles
Echt? Dan moet ik bij een ander filiaal gaan kijken. Bij de 2 filialen waar ik kom is alleen nog maar de shampoo te krijgen.
Hopelijk ben ik hier goed. Ik gebruik nooit make up. Vroeger in de pubertijd wel eens een eyeliner of mascara, maar meer niet. Ik vraag me dus af of er een product bestaat waarmee iedereen er direct mooier uit ziet. Dus dat je, ongeacht de huidskleur, direct gezonder of stralender oogt.
Mijn filiaal had alles goed op voorraad behalve de reinigingsmelk. Helaas niet meer met de 50% korting.
Ik vind de daywear van Estee Lauder daarvoor heel fijn, past zich aan aan je eigen huidskleur maar maakt je huid net wat egaler en frisser.
Klopt, de cream blush is bijna 1 op 1 overgenomen…
Wow zelfs de tonic nog?
Lijkt net of ze bij Hema een nieuw team op de cosmetica hebben gezet? Een of andere interim-manager die de cosmetica lijn uit het slop moet halen ofzo. Zijn ook ineens met boosters gekomen en al die gekke maskertjes…
Ze imiteren voor mijn gevoel heel veel andere merken.
Inderdaad ze hebben nu ook sheet masks, hyaluronzuurserum en vitamine c serum. Volgens mijn proberen ze in te spelen op de laatste trends
Ja inderdaad. Wel goed ofzo denk ik maar ik denk niet dat mensen die echt op de trends zitten en overmatig geïnteresseerd zijn in huidverzorging daarvoor naar de Hema gaan.
En de soort vrouwen waarvan ik denk dat ze skincare halen bij Hema zit volgens mij weer niet op die gekkigheid te wachten haha