Het Beautytopic

Volgens mij is het wel siliconenvrij, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

1 like

Bijna alle Sephora’s in NYC gehad maar geen Huda Mauve palette… Gelukkig wel geslaagd voor ‘t volgende:

Nars Orgasm
Becca Champagne Pop
Kat von D Lovecraft en Ludwig
Kat von D Tattoo liner
Makeup Forever samengesteld mini palette

Niet de meest bijzondere keuzes want meeste ook in NL te koop, wel meeega blij mee! En een leuk aandenken.

7 likes

@JanHagel en @Memoria de nature box shampoo en conditioner zijn nu 1 + 1 gratis bij Kruidvat.

1 like

Naturebox schijnt dus Sodium C14-16 olefin sulfonate en dat is ook heel agressief (heb ik op het forum gelezen).
Ik vind het zo moeilijk want merken promoten dus producten met “geen siliconen/sls/parabenen” maar als je niet veel verstand hebt van ingrediënten (zoals ik) of geen zin hebt om steeds alle ingrediënten op te zoeken (zoals ik) dan kan het zomaar zijn dat er toch een ingrediënt inzit dat niet goed is.

2 likes

Oh. Fuck. Ben ik lekker met mijn 1 + 1 :slightly_frowning_face:
Ik weet dus ook niks van ingrediënten en heb dat geprobeerd. Weet nog steeds niet of mijn Kruidvat krulcreme kan met cg method.

Ja ik ben ook geen expert dus ik weet ook niet hoe slecht het is… misschien is het nog altijd beter dan een shampoo met sls en siliconen!

Iemand ervaring met de morphe palettes en lipsticks? Goed pigment en long lasting?

Haha dan heb je er flink wat gehad! Ik blijf me maar verbazen over hoe veel Sephora’s er hier wel niet zijn! Ik heb flink gewinkeld bij Tarte :smiley:

1 like

Love de paletten, vind ze goed gepigmenteerd. De een is net iets poederiger dan de ander, maar voor die prijs mag je daar niet over klagen vind ik.

Ik had het een tijdje geleden ook gekocht (want ik dacht: dat ziet er goed uit), maar mijn haar (krullen) werd er echt vreselijk droog van. Gebruik het nu niet meer. Het rook wel lekker, ik had de oranje met abrikozengeur.

Ook van de conditioner? Expres twee conditioners gekocht omdat ik ook droog haar heb.

Nee, de conditioner heb ik niet geprobeerd. Ik had nog een hele fles van Petal Fresh liggen. Heb je de conditioner al geprobeerd?

Gebruikte je hiervoor wel shampoo met siliconen? Dan kan het goed dat je haar er aan moet wennen en het in het begin net touw is.

Nee, nog niet. Zal wel laten weten hoe mijn haar ervan wordt. Ik gebruik al een flinke tijd petal fresh namelijk.

Nee, ik gebruik nooit shampoo met siliconen. Ik had dat Nature Box alleen gekocht omdat het in de aanbieding was bij Kruidvat :stuck_out_tongue: Ik gebruik nu weer Petal Fresh maar wil eigenlijk weer terug naar wassen met conditioner, met die van Neutral deed ik dat, en dat ging best goed.

Ik had het ook al in het haartopic geplaatst maar zie dat er hier nu ook over haar wordt gesproken en zie dat er mensen met kennis reageren. Heeft iemand ervaring met Maria Nila shampoos en conditioners? Of iemand die mij kan zeggen of er schadelijke ingrediėnten in zitten?

Ik heb de avocado shampoo + conditioner van nature box en vind het eigenlijk heel fijn! Heb best dun haar dat snel vet wordt maar heb ik nu een stuk minder last van.

Ik heb de dior backstage foundation gekocht maar is geen succes met een beautyblender - heeft iemand deze foundation en een kwast aanrader?

Zou iets van een bufferkwast gebruiken daarvoor

Ik wil het wel graag weten t.z.t.! Ben heel benieuwd!

1 like