Het Beautytopic

Iemand ervaring met de morphe palettes en lipsticks? Goed pigment en long lasting?

Haha dan heb je er flink wat gehad! Ik blijf me maar verbazen over hoe veel Sephora’s er hier wel niet zijn! Ik heb flink gewinkeld bij Tarte :smiley:

1 like

Love de paletten, vind ze goed gepigmenteerd. De een is net iets poederiger dan de ander, maar voor die prijs mag je daar niet over klagen vind ik.

Ik had het een tijdje geleden ook gekocht (want ik dacht: dat ziet er goed uit), maar mijn haar (krullen) werd er echt vreselijk droog van. Gebruik het nu niet meer. Het rook wel lekker, ik had de oranje met abrikozengeur.

Ook van de conditioner? Expres twee conditioners gekocht omdat ik ook droog haar heb.

Nee, de conditioner heb ik niet geprobeerd. Ik had nog een hele fles van Petal Fresh liggen. Heb je de conditioner al geprobeerd?

Gebruikte je hiervoor wel shampoo met siliconen? Dan kan het goed dat je haar er aan moet wennen en het in het begin net touw is.

Nee, nog niet. Zal wel laten weten hoe mijn haar ervan wordt. Ik gebruik al een flinke tijd petal fresh namelijk.

Nee, ik gebruik nooit shampoo met siliconen. Ik had dat Nature Box alleen gekocht omdat het in de aanbieding was bij Kruidvat :stuck_out_tongue: Ik gebruik nu weer Petal Fresh maar wil eigenlijk weer terug naar wassen met conditioner, met die van Neutral deed ik dat, en dat ging best goed.

Ik had het ook al in het haartopic geplaatst maar zie dat er hier nu ook over haar wordt gesproken en zie dat er mensen met kennis reageren. Heeft iemand ervaring met Maria Nila shampoos en conditioners? Of iemand die mij kan zeggen of er schadelijke ingrediėnten in zitten?

Zelf nooit gebruikt maar heb de ingredienten weten te googlen en in principe lijkt alles echt prima, geen sulfaten, alcohol, parabenen of sls, maar als je kijkt naar de ingredienten zie je daar wel siliconen in staan. Het is dus net wat je wil, maar het is niet cg-proof.

1 like

Ik heb de avocado shampoo + conditioner van nature box en vind het eigenlijk heel fijn! Heb best dun haar dat snel vet wordt maar heb ik nu een stuk minder last van.

Ik heb de dior backstage foundation gekocht maar is geen succes met een beautyblender - heeft iemand deze foundation en een kwast aanrader?

Zou iets van een bufferkwast gebruiken daarvoor

Ik wil het wel graag weten t.z.t.! Ben heel benieuwd!

1 like

Ik ben ook benieuwd! Ik heb recent die van Catrice gekocht, maar had nog behoorlijke goede wimpers door het Kruidvatserum dus kan de voortgang niet helemaal beoordelen. Heb daarom mijn man gestrikt voor de ultieme test en ik breng het nu elke avond aan op zijn wat terugtrekkende inhammen. Als het werkt op wenkbrauwen, dan zou het ook moeten werken op een mannenhoofd, denk ik dan maar?

5 likes

Ik gebruik hem met de real techniques expert face brush, vind ik heel fijn werken

Nog een vraagje! Heb jij ook ooit Maui gebruikt toevallig? Zo die beter zijn?

Heb maui zelf nooit gebruikt, maar ik weet dat die door veel forummers gebruikt werden totdat er blijkbaar bekend werd dat er een product inzit wat niet helemaal goed is. Weet even niet zo snel wat, misschien is dat nog terug te vinden in de zoekfunctie op t forum. Ik gebruik zelf afwisselend Faith in Nature en Petal Fresh. Weet dat die in elk geval altijd verkrijgbaar zijn en goed werken.

1 like

Dankjewel voor je reactie!

1 like