Het Beautytopic

Haha geen idee of het zo werkt, maar like voor het experiment! Op het moment dat je er iets over kan zeggen, zou ik dat wel willen weten :slight_smile: al lukt het me niet om het catrice serum op de kop te tikken tot nu toe…

1 like

Iemand ervaring met die dagcrèmes in potten van Decubal? Zag dat ze die wel nog hadden bij mijn Holland&Barret maar ik weet niet of het wat is. Of andere aanraders qua dagcrèmes die bij H&B te koop zijn?

Ik heb de dagcreme en vind em heerlijk! Gebruik hem icm met een serum (ook van decubal) en heb geen velletjes wat ik normaal altijd heb in de winter.

Welke crème is dat precies? Er waren twee crèmes in potten in de winkel maar ik heb maar snel gekeken dus ik weet niet meer welke namen ze hadden!

qua werking zijn ze prima al basic maar persoonlijk ben ik echt geen fan van potjes met producten, zo onhygiënisch terwijl dat alleen al een groot verschil maakt bij huidverzorging

1 like

Ja, ik was sowieso van plan ze over te gieten in een pompflesje want ik hou ook niet van potjes. Maar als de crème op zich ook al niet zo bijzonder is dan zet ik mijn zoektocht naar nieuwe dagcrème verder.

Hahaha dit zie ik ook zo voor me in mijn relatie. Arme mannen

Weet er iemand een pedicure die dit doet?

Ik ben een paar keer bij een pedicure geweest maar nooit tevreden.

Irrelevant, maar op het laatst je voeten laten insmeren zou bij mij zo erg kriebelen omg.

Een vraagje voor iemand die wat meer weet van de nars radiant concealer. Ik gebruik al jaren de kleur ginger, hartstikke tevreden mee (matcht perfect met mn huidskleur), maar soms om plekken iets meer te highlighten zou ik ietsje lichter in dezelfde toonsoort mooi vinden. Ik zat online een beetje naar de kleuren te kijken en kwam uit bij cafe con leche, gebruikt iemand die toevallig, en is die echt best heel licht of valt dat wel mee?

Ik heb de vloeibare lippenstift van BAE en ben er heel tevreden over! Dekt goed, zelfs na een tosti zat het er nog helemaal netjes op. Wel lichtelijk droog na een tijdje maar vind het verder wel een aanrader!

1 like

Vanavond vanaf 18u tot middernacht, 25% korting op ALLES bij douglas!

14 likes

Goed dat je het zegt! Ik heb iets hoognodig en had het serieus net bijna besteld.

1 like

Jullie ook al doodgegooid met de ‘ionen haarborstel’ reclame op insta en facebook?
36
Er staan goede reviews onder de video… alsnog vraagt mn frizzy ass zich af of het werkt :thinking:

Ik heb de laatste maanden heel veel last van kleine (onderhuidse) puistjes op mijn voorhoofd en wilde kijken of het aan een van mijn producten ligt. Nu is het eerste product op, dus wilde beginnen met dat weg te laten en kijken of het effect heeft/mn voorhoofd minder dramatisch wordt. Hoe lang moet ik stoppen met het gebruiken? Zie je snel verschil als je ophoudt met een product waar je een reactie op hebt?

Nice! Ik was nog aan het kijken op de site deze ochtend, nog even wachten met bestellen tot vanavond :sweat_smile:

1 like

Thanks voor de tip! Ik heb nog een cadeaubon liggen. Zo maar even naar de Douglas om wat te ruiken haha.

1 like

Ik heb net een nieuwe primer nodig. Ik had er een van Becca, maar die gaf alleen een mooie glow, maar ik wil iets wat mijn make up echt langer behoudt. Tips, anyone?

Ik zweer bij Smashbox

Welke?