Het Beautytopic

Ik! Ik DM je wel even

Die heb ik wel eens gebruikt en vond ik heel fijn, maar de lichtste kleur kan ik alleen in de zomer als ik wat bruiner ben dragen en hij is nu even te duur idd.

Oeh ja daar zag ik laatst een hele positieve review van voorbijkomen in een ander topic. Als 2 mensen het zeggen moet het wel goed zijn toch haha. Voor €6 durf ik die wel te testen.

2 likes

Heeft iemand een dagcreme met spf 30+ (liefst 50) die niet zo zonnebrand-achtig is? Mijn huid glimt heel snel en ik vind zonnebrand voor mijn gezicht eigenlijk altijd kut. Maar ik moet het echt dagelijks gaan smeren, zeker nu ik retinol enzo gebruik.

Ik heb positieve verhalen over deze gehoord:

Daarnaast is ‘ie ook organic. Ik ga ‘m vanaf de lente proberen!

1 like

Er is nu worldwide free shipping bij Colourpop voor de liefhebbers :blush:

4 likes

Ik gebruik die van la roche posay graag. Zit in zon flacon die je moet schudden. Is dun spul en droogt mat op. Ik heb altijd spf 50

1 like

Yes, had net wenkbrauwpotloden nodig.

1 like

Vandaag 4 verschillende Etos mascara’s gescoord, van de 1 + 1 gratis actie. Ben zeer benieuwd of ze zo goed zijn. Normaal gebruik ik Clinique maar die kost 8 of 10 x zo veel. Als ze maar geen aan elkaar plakkende wimpers geven ben ik al blij. Vandaag nog een dure van YSL gebruikt, maar bllll
Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Bedankt voor je uitgebreide advies! Die haar spoeling ga ik sowieso halen, ik woon ergens met heel hard water (niet in Nederland).

1 like

Moeten jullie wel eens bij betalen voor colourpop bestellingen (invoerrechten/btw)? Ik heb nu 61 dollar in mn mandje zitten maar heb geen zin om straks nog de helft daarvan bij te moeten betalen om het maar te krijgen haha

Edit: heb ‘t toch maar besteld maar wel in drie pakketjes :’) waarvan eentje op naam van m’n vriend zodat het net lijkt alsof ie me een spontaan cadeautje geeft :joy:

2 likes

ja ik moet eigenlijk altijd invoerrechten enzo betalen dan. Ik doe t nu ook in 2 pakketten.

dank je voor t delen. Meteen besteld!

1 like

Je betaald vanaf €22 invoerrechten, dus eigenlijk is het dan handiger om meerdere kleine bestellingen te plaatsen… hoop dat je nu niet de klos bent want de kosten zijn niet verkeerd :tired_face:

1 like

Ik heb het opgedeeld in drie! Alles onder 22eu maar wel echt net…

1 like

Weet iemand een merk van herbruikbare wattenschijfjes die erg prettig in gebruik zijn? Dan doel ik op zachte stof (zelfs na wassen), effectief vuil verwijderend en dat ze niet bijzonder veel makeup remover opslurpen.

Katoenen (of bamboe) borstcompressen! Ik gebruik die elke dag als wattenschijfjes en ze zijn erg fijn. Ik heb de mijne van Hema, maar die hebben ze blijkbaar niet meer …

Heb je al wat getest? Ik ben wel benieuwd namelijk. Ik ben opzoek naar een fijne waterproof mascara.

Heeft iemand zich wel eens laten opmaken bij MAC? Ik zag dat ze deze services aanbieden: https://www.maccosmetics.nl/nl/nl/makeup-services.
Het lijkt me heel leuk om zo nieuwe dingen te leren, maar ben een beetje bang aangezien ik medewekers van de douglas etc (de MAC in mijn stad zit in de douglas) vaak onaardig vind

Gisteren heb ik de ‘Always’ variant gebruikt. Dat flesje is (licht) roze van kleur. Geen waterproof varianten gekocht hoor. Maar op zich vond ik de mascara wel fijn, hij klonterde heel licht (vind ik irritant) en 's avonds met verwijderen wel rondom zwarte ogen zeg maar. Normaal gebruik ik Clinique High Impact mascara en qua effect was ie nagenoeg hetzelfde. Alleen de Clinique klontert nagenoeg nooit en is heel makkelijk te verwijderen.

Ik heb 4 verschillende meegenomen dus de andere 3 zal ik eerdaags gaan gebruiken.

1 like

Aanraders qua oogschaduwcrème voor een subtiel laagje glitter op m’n oogleden? Ik heb trouwens ietwat vettige, hooded oogleden. Ik had die eyeshadow in a tube van B.A.E. op m’n hand geswatcht en die leek me wel fijn, maar andere tips (of ervaringen met die van Hema) zijn welkom!