ah dat is goede informatie, kon ik niet op de website vinden, dankjwel
Ja, zeker kopen! Ik gebruik peroxide in een grote fles dat ik nog thuis had liggen en het is in principe hetzelfde, maar de specifieke van Refectocil is veel makkelijker om te mengen (want in een verpakking met kleinere opening en dezelfde substantie). Zonder pakt de verf veel minder.
Ze hadden hem bij mij niet
Oh lijkt me wel echt heel interessant. Zou het ook al in de winkel te koop zijn? Haat het zo om dan weer verzendkosten enzo te moeten betalen.
Ik heb het gevoel alsof de drogisterijen altijd een beetje achterlopen qua assortiment, heel irritant want ik ben hetzelfde als jij haha.
Ik heb een HEMA cadeaukaart en een kortingsbon voor die BAE lijn, ik wilde die olieprimer proberen. Hebben jullie nog aanraders? Of juist afraders haha!
Concealer is niet bijzonder! Heb hier positieve verhalen gehoord over de foundation.
De foundation in dat kleine flesje idd en de matzwarte eyeliner zijn heel fijn.
& @suus thanks! Heb nu voorlopig voldoende foundation, maar wie weet voor in de zomer. Eyeliner ga ik naar kijken!
Gebruikt iemand hier wel eens pure zoete amandelolie? Hoe ruikt dat?
Ik heb namelijk momenteel een reinigingsolie van Caudalie waar oa amandelolie inzit en hij ruikt naar frangipane (geen idee hoe gekend dat gebakje is in NL maar is dus een amandelgebakje haha) en ik ben benieuwd of die geur er van nature aan zit of dat ze 'm hebben toegevoegd.
De foundation, liquid lipstick en de blush vind ik sowieso een aanrader. Concealer heb ik geswatched maar er zijn betere. Vond de dekking niet zo top. Ik gebruik nu de essence camouflage + concealer en die is niet alleen goedkoper maar dekt ook veel mooier.
De foundation gebruik ik dagelijks. Je voelt hem niet zitten. Hij verdeelt goed (wel met een beauty blender), blijft goed zitten en ze hebben redelijk veel kleuren. De dekking is niet heel hoog maar wel goed op te bouwen mocht het nodig zijn.
De blush kun je heel subtiel gebruiken wat ik zelf heel fijn vind. Mocht je een heviger effect willen kun je hem natuurlijk ook opbouwen.
De liquid lipstick blijft heel goed zitten. Voelt niet droog of plakkerig en overleeft met gemak een hapje en drankje.
De primer ben ik wel benieuwd naar maar ik twijfel nog of ik deze ga halen of de primer van the ordinary bestel. Met name de olie vind ik een beetje twijfelachtig aangezien mijn huid vaak op olie reageert. Al zie ik net bij de ingrediƫnten dat dit wel goede oliƫn zijn dus misschien dat ik toch ook een poging ga wagen.
Ja, het ruikt nergens naar (tenzij het ergens afgeeft, dan ruikt het best snel zurig), dus ik zou ervan uitgaan dat de geur toegevoegd is!
Hebben ze toegevoegd (helaas)!
Wat 'n rare geur om toe te voegen haha niks mis met een frangipanneke op zijn tijd maar om dat nu vol op je gezicht te gaan smerenā¦
iemand zal frangipannetaart hebben getrakteerd die dag in het lab
Wauw thanks! De olie primer haal ik sowieso, dus ik zal je laten weten hoe ik die vind.
Ik kwam echt voor precies dezelfde reden naar dit topic! Ik heb blush in a tube en die vind ik heel fijn.
Vanaf morgen tot 31 maart 20% korting op Mac bij Douglas.
@anon24802271, als je nog in het bezit bent van deze foto, zou je deze dan misschien willen plaatsen? En welke kleur je gebruimt? Ik ben iets te bang om mijn wenkbrauwen te verven en heb geen idee welke kleur ik moet nemen, maar wil het wel heel graag doen.