Het Beautytopic

Ik heb zelf geen wetenschappelijke achtergrond haha maar volgens dat ik het begrijp is hyaluronzuur als ingrediënt op zichzelf eigenlijk niet echt voedend. Het trekt water aan en gaat ermee binden.
Wanneer het niet kan binden met water (bijvoorbeeld door droog klimaat, verwarming, airco) zou het juist uitdrogend werken.
Vandaar dat je het beter op een vochtige huid aanbrengt, en in combinatie met bijvoorbeeld een dagcrème.

Zelf gebruik ik ook squalane of weleda skin food tegen droge lippen!

1 like

Dit is nu steevast mijn lippenbalsem voor t slapen gaan! Al 1,5 jaar geen gebarsten lippen meer gehad en dat had ik voorheen wel heel vaak. Holy grail dit!

3 likes

Ik heb het even opgezocht en lees hele goede dingen er over, ga het vandaag halen!

@anon53872374 bij het gebruik van de hyaluronzuur die ik heb staat inderdaad ook dat je het of moet combineren met een crème of daarna wel een crème moet aanbrengen.
Die van weleda kwam ik ook tegen in mijn online zoektocht, daar kwam in ieder geval uit zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten en ingrediënten met was en oliën.

Ik heb wat kleine pigmentvlekjes op mijn wangen en die zou ik graag aanpakken. Wat raden jullie hiervoor aan (buiten dan SPF smeren)? Ik dacht alvast aan die Alpha Arbutin ofzoiets van the Ordinary.

zoooo ik ging mijn beautyblender weer eens wassen.

Was erg bevredigend

4 likes

Je zag ineens welke kleur ie had…? :joy:

Iets van een aha, denk dat die van to die je noemt prima is, als je na een tijd de indruk hebt dat het niet veel meer gaat oplichten kan je idd wel eens kijken naar laserbehandeling

1 like

hahaha precies dat

Heeft iemand wel eens bij Notino besteld? Wil Molecule 02 bestellen en zag dat het daar erg goedkoop was, maar ben wel benieuwd naar andere ervaringen. Las dat ze door heel Europa leveren vanuit Tsjechië. Hoop wel dat het allemaal echt is in ieder geval.

Dit weekend ben ik naar de Bijenkorf geweest voor deze poeder. Ik vind hem echt fantastisch!! Precies wat ik zoek, een mooie, gezonde glans.
Bedankt voor de tip, ik ben er echt zooo happy mee!

Heeft iemand enig idee hoe je de website van Sephora kan instellen naar de US site? Bij mij gaat het automatisch naar de Franse site en ik heb geen idee waar ik het moet wijzigen. Ik ga over 2 weken naar NYC en ik wil even de US prijzen en het aanbod weten!

Via VPN op internet gaan.

1 like

Bestel daar eigenlijk alles wat ik normaal nodig heb en zij aanbieden. Zoveel goedkoper dan de douglas oid. Prima webshop, heb altijd mijn bestellingen vrij vlot gekregen. Heb ook nooit een product betrapt op fakeheid. Dus gewoon doen!

1 like

Ja, ook meermaals besteld. Ik vertrouwde het eerst ook niet, tot ik noodgedwongen de Estee Lauder double wear Light ‘moest’ bestellen. Want die ging uit het assortiment (nu hebben ze 'm wel weer, gelukkig en in tig kleuren) en bij Notino hadden ze nog 15 tubes op voorraad ofzo. Dus allemaal ingeslagen :nerd_face: en het waren absoluut originele.

Heb er ook wel eens Daniel Sandler besteld en mascara’s. Allemaal prima.

1 like

Ik had van deze poeder een proefverpakking gekregen, en de dag dat ik hem voor het eerst droeg kreeg ik de hele dag complimenten over hoe stralend en mooi mijn huid er uit zag. Gelijk fullsize gekocht :sparkles::sparkles::sparkles:

1 like

Voor de liefhebbers:

2 likes

Thanks, needed it.

Oh super! Ik denk als die van mij op is dat ik ook die glow ga aanschaffen!

Ter info: er is nu 25 procent korting op heel wat make-up op de d ouglas site (vrouwendagpromotie). De double wear foundation en veel producten van ABH (waaronder Norvina palette) staan ook in promotie. Misschien nog eens de brow wiz opnieuw bestellen.

2 likes

Heeft iemand de Brow Blade van UD al eens geprobeerd?