Het Beautytopic

Ja! Zie een aantal berichten terug van mij. Ben erg fan!

Er is 1+1 gratis op MAC oogschaduws:
https://www.maccosmetics.nl/nl/nl/day1-eyeshadow

1 like

Wie gaat er iets van Glossier play proberen? Ik weet nog niet zo goed wat ik van de hele lijn vind…

1 like

Ik zoek al meer dan een naar naar de perfecte droogshampoo, of iets anders dat mijn haar even wat boomshakalaka volume geeft. Het is nu lang en plat (heb wel laagjes).

Heb aussie, john frieda, andrelon en batiste al geprobeerd. Maar het maakt m’n haar allemaal zo “viezig” dat ik het de volgende dag wel weer moet wassen. Iemand de gouden tip? En borstelen jullie je haar ook altijd na het sprayen?


Deze vind ik zo fijn! Geeft volume en zorgt voor een schone look, maar kan daarna nog 2 dagen zonder echt te moeten wassen.

3 likes

Als droogshampoo gebruik ik gewoon talkpoeder, maar als ik volume wil gebruik ik volumepoeder van de Kruidvat. De goedkoopste, iets met Effex heet het. Je voelt het als je het net aan hebt gebracht wel maar ik heb het idee dat het wel aardig ‘slijt’, heb in ieder geval nooit dat ik de dag erna perse m’n haren weer wil/moet wassen.

Ah ik bedoel met moeten wassen, moeten omdat het zo stug en naar aanvoelt, niet omdat het vet is (dat is mn haar eigenlijk nooit). Maar ga beide eens proberen, thanks!

Je bent geen noob en het is wel deugdelijk, want dit is normaal bij losse poeders. :stuck_out_tongue: Ik schud altijd een beetje in de (het?) deksel en doe dan mijn kwast er in, maar als ik bij wil baken dan dep ik gewoon mijn beautyblender er zo in. Het enige wat “helpt” is om zachtjes met het doosje te schudden zodat het poeder dat nu bovenop ligt weer door de gaatjes valt en ‘m absoluut rechtop te houden.

Nee als je veel onderweg bent is dit de hel haha, dan is een compacte poeder veel fijner!

1 like

Misschien gekke suggestie, maar kun je niet (breed) plakband op die gaatjes plakken, dat je dat steeds eraf haalt als je hem wilt gebruiken? Of een grote sticker erop ofzo haha.

Terug schudden werkt bij mij nog wel eens als ik hem op een tafel zet en dan alleen heen en weer schuif. Dus niet echt schudden! Dan kan het door de zwaartekracht alleen nog maar naar beneden.

1 like

Ik ken alleen dat spul om puisten mee aan te stippen en dat is idd best agressief, maar bij andere producten zou ik naar de ingrediënten kijken en sowieso iets zonder alcohol pakken.

1 like

Dat is ook het enige wat ik er van ken. Is inderdaad agressief maar werkt bij mij perfect tegen (opkomende) puistjes.

agressief en er zijn al verschillende schandalen geweest dat ze liegen over ingredienten

2 likes


Ik had dus de Tarte creaseless concealer besteld, want ik dacht creaseless dus blijft heel mooi zitten. Nou serieus niet, creaset echt al na een minuut. Ik gebruik nooit poeder, maar hij blijft heel sticky dus heb vandaag met poeder geprobeerd, maar het ziet er echt niet uit. Zo zonde.

Heeft iemand de brow blade van urban decay al geprobeerd?? Ben super benieuwd :blush:

Heb je die van Too Faced Born this Way al gebruikt?

Nee, is die perfect??

YEEEESSS

1 like

Heb hier recentelijk al over gepost! Als je even terugzoekt kun je lezen dat ik erg enthousiast ben :blush:

Oooh leuk!!!

1 like