Ja ik zag een paar dingen, maar kon die potloden niet vinden… Of kijk ik er overheen?
O je hebt gelijk, dat staat niet tussen de producten.
mijn foundation is zo goed als op en ik zocht iets nieuws dus nu heb ik teveel besteld bij BB
Skin79 Super Plus BB Cream Best 3 Set 3x7g
ARTDECO All In One Eye Primer RCMA Translucent Powder 85g
The Ordinary Serum Foundation SPF 15 Very Fair 1.ONS 30ml
Sugarpill Cosmetics Loose Eyeshadow Lumi 3g
Sugarpill Cosmetics Loose Eyeshadow Ghosted 3g
ben benieuwd of de artdeco primer een oplossing gaat zijn nu mijn vertrouwde producten niet meer meewerken, de foundations is vooral morbide nieuwsgierigheid :’) de poeder was altijd heel goed volgens Guus dus ja, en ik moet altijd wel iets van SP bestellen bij BB
@Ainu mocht deze van Art Deco niet super zijn dan moet je deze eens proberen:
Is de enige die het bij mij houdt.
ja die zocht ik dus maar kon ik niet vinden, jij was er altijd heel lyrisch over op egf hé?
Ik heb een skincare vraag! Tot voor kort maakte ik s’avonds eigenlijk nooit m’n gezicht schoon (ja i know, superslecht, shame on me) maar sinds een kleine week doe ik dit braaf elke avond. Gebruik een cleansing milk en tonic van de hyperallergene lijn van de Etos en daarna squalane van the Ordinary (gebruik ik al een langere tijd). Maar nu heb ik ineens allemaal puistjes? Is dat iets wat erbij hoort, een soort purge zegmaar, of moet ik op zoek naar andere producten?
ik zou het even aankijken of het over gaat, het is moeilijk om in te schatten of het een purge is of niet. Als je toch van mening bent dat het geen purge is zou ik eens naar je reiniger en tonic kijken.
Wat is purge?
je huid die alles van viezigheid in één keer naar boven brengt als gevolgd van stimulatie met een nieuw product
@Ainu @anon95960165 dankjulliewel! Ik ga het nog eventjes aankijken en anders toch op zoek naar iets anders. Deze lijn is tot nu toe wel de enige die ik tegen ben gekomen waarmee ik niet direct onder de rode vlekken zit
Ja klop. Als je zoekt op primer vind je hem inderdaad niet stom genoeg! Is echt heel fijn. Beetje sticky, waardoor je oogschaduw gelijk heel goed pakt. Zit een shimmertje in, maar daar zie je bij matte oogschaduw niks van terug.
Ik ben begonnen met Hydrochinon crème smeren maar vind het best eng en ik hoop maar dat ik niet vergeet om zonnecrème te smeren om de 2uur. Ik smeer anders enkel in de zomer als ik ga zwemmen of wandelen ofzo. Ik lig nooit te zonnebaden en zit liefst in de schaduw maar toch van de lelijke pigmentvlekken.
Iemand die dit ook al gebruikt heeft hier? Hielp het goed? En went het om zoveel zonnecrème te smeren? Plus met een blinkend hoofd rond te lopen…
Ik heb geen tips over het product dat je nu gebruikt, maar wel qua zonnebrand! https://www.bol.com/nl/p/lancaster-sun-sport-face-invisible-face-mist-spf30-100-ml-zonbescherming/9200000076228511/?suggestionType=browse&bltgh=pAZKVa6EkP5tf3Jnmx5MnQ.1.7.ProductPageUrl Dit is echt zo fijn spul en het glimt niet!! Mag ook over makeup ofzo heen, er is ook een variant in de sports lijn, die is ook heel fijn.
Wat zijn jullie favoriete lippies (kleuren en formules) van Nyx? En nog andere aanraders van hetzelfde merk?
Mijn favoriete lipgloss van Nyx is de Buttergloss in Tiramisu. Een heel mooie nude en voelt ook fijn aan. Heeft wel een mierzoete geur, daar moet je wel van houden
En @anon24802271, gebruiken jullie ook de afdekcreme, vlekkenverwijderaar en verfschaaltje? Of alleen de verf en de ontwikkelaar?
Haha ik vind dit echt een heel project ofzo terwijl het volgens mij heel simpel is
Nee, ik gebruik verf en ontwikkelaar in een espressokopje! Ik breng het aan met zo’n heel dun eyelinerkwastje. Als je ergens uitschiet kun je het makkelijk weghalen met vaseline, mits er niet al een uur ofzo voorbij is.
Ik moet van de dermatoloog spf 50 gebruiken. En hij heeft me ook eentje aangeraden dus die gebruik ik maar. Toch bedankt voor de tip!
Heeft iemand tips voor een goede foundation die goed dekt maar niet te dik is? Budget maakt niet veel uit. Ik heb een vrij ‘moeilijke’ huid die eigenlijk niet van alcohol en parabenen houdt en heb daarom altijd kleine bultjes op Mn voorhoofd. Soms heb ik ook wat rode plekjes en ik vind het nu toch écht tijd om een keer foundation te kopen. Ik wil er sws ook een beautyblender bij kopen om mee aan te brengen trouwens. M’n huid is vrij droog met vaak een laagje vet wat zich gedurende dag opbouwt. En welke winkel zouden jullie er evt bij aanraden voor kleuradvies?