Ik gebruik het eigenlijk net als @anon24802271, alleen dan doe ik het op een wat platter schaaltje en idd enkel de verf en ontwikkelaar. Opdoen met een eyeliner kwast en met een wattenstaafje wat corrigeren. Maar als er toch wat verf komt op een plek komt wat ik niet wil dan kan ik het altijd erna nog af boenen. Maar gewoon doen, het lijkt echt veel lastiger dan dat het is, en het effect kan echt heel mooi zijn. Ik heb hele lichte wenkbrauwen en verf ze een stuk donkerder en voel me hierdoor echt een stuk zelfverzekerder door.
Mijn favoriete foundation is die ban The Ordinary. Het is te koop bij douglas en kost rond de 7 euro volgens mij. Mooie dekking, beetje glowy finish en voel je totaal niet zitten. Trouwens ik heb de beautyblender, maar ik vind de spons van Queen Tarzi (te koop bij Ici) op dit moment zoveel fijner. De spons van Tarzi is mega zacht, goedkoper en heeft een hele fijne vorm.
@jigglypuff ik gebruik heel graag de lip lingerie in de kleur 6, 8, 12 en 24. Daarnaast gebruik ik ook heel graag de nyx lip lingerie shimmer in bare with me.
Ik krijg nu al weken te horen dat ik zo pips zie dus ik ben op zoek naar een goede gezichts zelfbruiner! Liefst een beetje budget ook. Hebben jullie tips?
Wat ik de laatste weken doe (scheelt ook veel tijd) is een mixje maken van dagcreme, foundation en zelfbruiner - die goedkope van kruidvat, gewoon voor het lichaam - en smeer dat in een keer op mijn gezicht in de ochtend.
Mij werd laatst de magic drops van collistar aangeraden, veel vriendinnen zijn heel tevreden. Heb het pas 1 keer gebruikt, ook door een paar druppels te mengen door mijn dagcreme, voelde goed, geen pukkels of bultjes van gekregen, ook geen vettige huid gedurende de dag én het zou dus ook je gezicht moeten tannen, maar daar kan ik na 1 keer niet voldoende over zeggen!
Wat zei je? We hebben net 10 jaar winter achter de rug, mag het even?!
(sorry, ben zelf heeeel bleek en krijg dit zo vaak te horen haha)
Pff echt he! Ik ben ook zwanger en ik denk dat er daardoor iets meer op gelet wordt, ik had natuurlijk eigenlijk een fantastische glow moeten hebben!! Dus die ga ik nu maar gewoon faken
Ik begin me nu trouwens af te vragen of je wel zelfbruiner mag gebruiken als je zwanger bent…
Ik vind deze fijn, gebruik hem al jaren
Jahoor mag gewoon!
Bedankt voor alle tips! Ga maar eens beginnen met die goedkope van kruidvat te mengen met mn dagcreme. Ben benieuwd!
Hoi, ik wil graag een nieuwe Soft Matte Lip Cream van Nyx kopen in een (donker)rode tint, maar ik heb nooit echt goed de ondertonen van de kleuren kunnen onderscheiden. Ik zoek dus tinten met een blauwe ondertoon om mijn tanden niet te geel te laten lijken. Kan iemand me dit zeggen over de volgende kleuren: Transylvania, Copenhagen, Budapest, Madrid en Monte Carlo. Of andere tinten die jullie aanraden zijn ook welkom!
Thanks, ga ‘m bestellen!
Ik was een paar jaar terug naar hetzelfde op zoek en heb uiteindelijk Copenhagen gekocht. Transylvania zag er bij mij praktisch zwart uit, Budapest en Madrid zijn echt te warm en Monte Carlo is een prachtige kleur (aardbeienrood, dus overwegend roze en als het goed is best flatterend voor je gebit, haha), maar niet hetgene waarnaar ik op zoek was.
Weet iemand een goede setting/fixing spray die nu bij douglas in de korting is?
Ik gebruik voorheen altijd de all nighter van urban decay maar die verkopen ze niet bij douglas.
Max fix+ vind ik al jaren heel fijn
Ik zie het op de site alleen staan als primer. Kan je het ook gebruiken nadat de makeup is aangebracht? En zoja, behoudt het echt voor een langere tijd de makeup goed?
Ja en ja! Ik vind ook dat het je makeup er natuurlijker uit laat zien, tenminste, als je foundation/poeder/blush etc gebruikt.
Je kan ook een mini kopen om te proberen?
Heb echt eergister wat besteld potverdrieeeee
Ik heb die bronzer van Benefit (wel in een lichtere tint) en vind hem heel fijn in gebruik en natuurlijk ogen!