Het Beautytopic

Ik krijg zelf dit commentaar ook wel eens, bij mij is het meer mijn stemgebruik (hoger praten als ik me onzeker voel), weet niet of dat bij jou ook een rol kan spelen? Verder vind ik het zelf ook wel helpen om mijn haar op te steken. Succes alvast!

1 like

Oh maar met die werkkleding lijkt me dat het wel goed komt! Ik herken het probleem wel. Hoorde dat er laatst naar me verwezen worden als ‘onze kleine …’(… staat voor functie. Ik werk in een team). Moest er erg hard omdat ze het vriendelijk bedoelden. Denk er zelf nooit zo over na dat ik klein ben, net geen 1.60.

1 like

Ja denk dat ik daar ook last van heb hoor! Haar doe ik inderdaad in een laag knotje.

1 like

Ik gebruik hetzelfde, ook op een vakantie mee begonnen. Ik vind het echt ideaal, je hoeft ook geen pro te zijn ofzo.

1 like

Ik heb hier ooit eens iets gelezen over de producten van Paula’s Choice, maar vraag me af of jullie aanraders hebben. Ik heb een normale huid, zelden puistjes. M’n neus is wel wat vetter en m’n huid is daar ook wat roder, ook richting de wangen toe. Daar stoor ik me het meest aan, make-up ‘glijdt’ er gemakkelijk af en dan zie je die roodheid.

Gebruik nu iedere dag purity made simple of een micellair water om te reinigen, dan de normale tonic van Nivea + de normale dag/nachtcreme van Nivea. Gebruik ook een oogcreme van Kruidvat met Q10, geen idee of het wat doet. Af en toe gebruik ik de microdelivery peel of ik scrub een keer met eentje van Kruidvat.

Ohja, lees wel tips voor als je last hebt van rosacea, maar voor zover ik weet heb ik dat niet. Dat ziet er op foto’s veel heftiger uit dan die roodheid van mij :sweat_smile:.

Bobbi Brown FOREVER! ff kleine uitgave, maar ik zal nooit meer een andere kopen.

1 like

Wat zijn jullie favo shampoo bars? Ik heb tot nu toe enkel die van Lush geprobeerd. Vind ze wel oké maar echt veel doen niet voor m’n haar dus dan vind ik het wel wat prijzig. Ik heb trouwens vrij dun haar dat snel vettig wordt!

Ik gebruik sinds een klein jaartje de dagcrème en nachtcrème uit de Calm-lijn (voor de vette-gemengde huid maar is er ook voor de droge-normale huid). Bevalt heel goed! Daarnaast ben ik sinds een paar weken met een paar producten van Lush er bij begonnen (staat een paar berichten hierboven), die laten mn huid er nog beter uit zien.

Het serum van dezelfde lijn van PB heb ik ook gebruikt maar die voegde niet veel toe vond ik.

1 like

Ik zie het, thanks! Het lastige bij mij is dat ik een normale huid heb, absoluut niet droog of iets. Alleen m’n neus dus wat vetter en roder dan de rest van m’n gezicht. Vind het daarom lastig in welke hoek ik het moet zoeken. Als ik die test op de website invul kom ik inderdaad ook bij de calm-lijn uit.

ik heb het hier al vaker gepost, maa rik ben fan van JR ligger (bestel ik online), of de shampoo van werfzeep!

Je kunt ook voor een paar euro proefjes kopen, of mini-verpakkingen, kun je het eens proberen!

1 like

Ben ik weer hoor :stuck_out_tongue: als het over shampoobars gaat ben ik van de partij!
Ik maak ze zelf met SCI (sodium coco isethionate) en vind dat de fijnste, milde reiniger. Je kan ze kopen van Lamazuna, Douce Nature of Pachamamaï! Heel fijne merken met goede ingrediënten!

Wil je per se een bar? Ik heb ook dun haar wat snel vettig wordt en ik gebruik shampoo van Dr. Organic. Mijn haar wordt er goed schoon van en ook niet droog. Ik heb ook het gevoel dat ik het wassen hierdoor wat langer uit kan stellen!

Heb je toevallig een blog? Je antwoord doet me namelijk denken aan iemand die ik volg :sweat_smile: Heb daar wat artikels en reacties over shampoo bars zitten doorspitten, daarmee!

Je kunt ook via de website van PC tips aan ze vragen hè? Misschien is dat iets :slight_smile: Ik heb zelf ook de chat gebruikt en heb nu fijne producten.

1 like

Haha ja ik heb er al vaak over geschreven :stuck_out_tongue: (Zolea.be)

1 like

Hebben jullie een tip voor een mooie (poeder) highlighter? Ik gebruik nu de Mary Louminizer, maar ik zoek er een zonder kleine glitters, echt alleen een glans.

Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter!!! iemand heeft die hier ooit aangeraden en mijn huid ziet er zo mooi dewy uit!

Ik zou Cindy Loumanizer eens proberen!

Heb ik toevallig gisteravond gedaan, toch bedankt! :blush:

1 like