Het Beautytopic

@WODKA ja die heb ik ook, vind ik ook heel mooi! Maar is inderdaad meer dewy, ik doe er bij de jukbeenderen het liefst nog een poederhighlight overheen :gem:

@PrincessPeach thanks, is die echt anders qua glitters? Ik dacht dat vooral de kleur anders was bij de verschillende luminizers

Ja, heel anders, veel subtieler. Kleur is idd ook wat anders, volgens mij is Mary nogal geel, toch? Deze is veel natuurlijker.

1 like

Oogcrème aanraders? Onder 15 euries graag.

Iemand ervaring met ingegroeide wimper? 't doet verder geen pijn ofzo, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling… Gewoon met pincet proberen uit te pulken?

Heeft iemand een goedkopere optie voor revitalash? Heb altijd die van Kruidvat gebruikt en ik mis mijn lange wimpers, maar ik vind die van Revitalash te duur : (

1 like

Weet iemand nog een fijn potlood voor tightlinen? Heb er nu een van Maybelline, maar die loopt uit op mijn waterlijn. Mijn favo Nyx potloodje kan ik niet meer vinden in de winkels, had daar ook een nieuwe gekocht…maar loopt ook uit…


Deze!

Ah dankje!! Ik ga even reviews lezen en dan ren ik naar de winkel

Ik heb een vraagje ik gebruik normaal de skin perfecting 2% bha exfoliant van Paula’s choice, is de Glycolic Acid 7% Toning Solution van the Ordinairy vergelijkbaar?

Volgens mij is dat juist een aha en is salicylic acid een bha

ah dat is goede informatie, kon ik niet op de website vinden, dankjwel

@Egel zweert bij deze: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/dr-organic-roos-oogserum-60086404

Kost wel iets meer dan wat je wilde (een euro), maar ik zie dat ze nu weer een actie hebben waarbij je het tweede product voor de helft krijgt. Misschien de moeite waard om uit te proberen? Ikzelf heb het nog niet kunnen testen omdat ik geen lijntjes bij m’n ogen heb, maar tot nu toe werken de aanraders van Egel altijd wel goed voor mij.

1 like

Ja, zeker kopen! Ik gebruik peroxide in een grote fles dat ik nog thuis had liggen en het is in principe hetzelfde, maar de specifieke van Refectocil is veel makkelijker om te mengen (want in een verpakking met kleinere opening en dezelfde substantie). Zonder pakt de verf veel minder.

1 like

Ze hadden hem bij mij niet :frowning:

Mocht iemand deze de komende tijd uitproberen, ben erg benieuwd hoe het werkt!

3 likes

Oh lijkt me wel echt heel interessant. Zou het ook al in de winkel te koop zijn? Haat het zo om dan weer verzendkosten enzo te moeten betalen.

Ik heb het gevoel alsof de drogisterijen altijd een beetje achterlopen qua assortiment, heel irritant want ik ben hetzelfde als jij haha.

2 likes

Ik heb een HEMA cadeaukaart en een kortingsbon voor die BAE lijn, ik wilde die olieprimer proberen. Hebben jullie nog aanraders? Of juist afraders haha!

Concealer is niet bijzonder! Heb hier positieve verhalen gehoord over de foundation.

1 like

De foundation in dat kleine flesje idd en de matzwarte eyeliner zijn heel fijn.

1 like