Er is tot vanavond middernacht 25% korting bij Hudsons Bay op allerlei make up, oa MAC en Urban Decay. De nieuwe MAC collectie ziet er echt leuk uit maar geen idee of het iets is, mis de tijd dat je op blogs alles al over een nieuwe collectie had gelezen en precies wist wat je wilde hebben
Welke tonic gebruiken jullie? Ik ben ook zoek naar een tonic die vrij van alcohol en troep is, goed werkt voor de gevoelige vochtarme huid en een beetje makkelijk verkrijgbaar. Trouwens als het goed is heeft Douglas morgen weer 25% korting
Die fix+ ruikt zooooo lekker, naar kersenbloesem! De lipsticks vind ik qua kleuren niet mooi, oogschaduwpaletje is heel mooi maar ben geen fan van de oogschaduws van Mac dus dat is mijn defect haha. En die highlighter/bronzer is een overspray en onder de glitterlaag zo goed als mat, die zijn echt een flop.
En die nieuwe oogschaduwpalettes zijn HEEL MOOI. Die vind ik dan weer wel echt de moeite, vooral die warme.
Hahaha jaa great minds think alike
Ah zijn die serieus overspray, waaaaarom doen merken dit nog… Was idd heel benieuwd naar die oogschaduwpalettes maar beide neutrale zijn al uitverkocht helaas
Trekt die roodheid wel weer weg bij jou? Mijn huid word heel vaak rood na het reinigen, maar dit trekt altijd wel weer weg.
Oki, dan waag ik het erop. Dankjewel voor de tip!
Heeft iemand trouwens ervaring met koreaanse skincare?
decubal
Is dat die tonic die nergens meer te verkrijgen is?
oh ja decubal is er mee gestopt in de benelux vergeet het altijd omdat ik nog backups heb loggen
Ik zoek een oudroze oogschaduw (bij voorkeur een mono, maar in een doosje met 1 andere kleur is ook nog ok. Een palet vind ik gedoe) die ook beetje goed blijft zitten. Suggesties?
Iemand hier toevallig ervaring met het beca be a light face pallette? Vraag mij af of je het ook mooi is om te dragen zonder foundation. Of dat ik het maar gewoon alleen bij de next to nothing poeder van mac moet houden.
Ik vind die van Action het beste! Wel goed nat maken en volledig laten hard worden/opdrogen (dus niet ‘licht bevochtigen’ zoals ze op de verpakking zetten)
Waar heb je deze gevonden als ik vragen mag? Kan ik 'm misschien even vergelijken met de huidige tonic van ze. Verpakking is iig anders maar weet niet of het misschien toch vergelijkbaar is
Ow jezus Zitzak, je kunt ook ff de afbeelding beter bekijken
Via onlinevoordeepshop, ik stuur je de link via PB
Zou je kunnen laten weten of ze vergelijkbaar zijn?
Hij staat volgens mij niet meer op de site, ik kan althans geen enkel Decubal product vinden
Helaas! Zou heel fijn geweest was als het ergens nog te krijgen was