Het Beautytopic

Wel van dezelfde lijn haha

Ik gebruik de foundation van milani maar ik ben toch niet helemaal tevreden (te glimmend ook al poeder ik goed af). Dus ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik wil graag eentje die wel goed dekt en ik heb een gecombineerde huid. Wel glimmende plekken maar in de winter kan mijn huid ook erg droog zijn.

Prijs mag rond de 30 euro zijn. Dus heeft iemand tips?

Dat met Milani had ik ook! Qua dekking heel mooi, maar leek wel een frietpan na een paar uur. Ik zweer echt bij de double wear van Estee Lauder, maar die is wel iets duurder.

1 like

Haha ja inderdaad! En welke dan van Estee Lauder? Die double wear stay in place of een andere?

Ja die ja! Qua dekking vind ik die niet eens super mega dekkend, al zijn de meningen daarover verdeeld haha. Ook de double wear nude (is een nieuwe versie van volgens mij) is heel mooi!

1 like

Weet iemand of er tijdens de drie dwaze dagen van de Bijekorf ook (goede) kortingen op make-up komt?

Komen die dagen weer terug joh? Zouden ze toch niet meer doen want ze moeten toch in het luxesegment blijven?

Oh huh! Ik heb het even opgezocht en klopt wat je zegt, er komen geen dwaze dagen.
Blijkbaar heb ik een speld achtig artikel gelezen en er van uit gegaan dat het klopte, stom!

2 likes

Heeft iemand van jullie een tip voor een dieppaars oogpotlood? Liefst eentje met zo’n draaipunt.

Ik had altijd de auberginekleur van NYC maar geen enkele Kruidvat waar ik ben geweest verkoopt dat merk nog. Of dus tips welke Kruidvat in NH nog NYC verkoopt :wink:

Ja ik heb de gewone potloden van Kiko weleens geprobeerd maar vond ik niet zo fijn. Maar als ze ook van die draaipunten hebben ga ik daar morgen ff voor kijken, thanks!

Kruidvat verkoopt NYC wel online nog.

Ja ik zag een paar dingen, maar kon die potloden niet vinden
 Of kijk ik er overheen?

O je hebt gelijk, dat staat niet tussen de producten.

mijn foundation is zo goed als op en ik zocht iets nieuws dus nu heb ik teveel besteld bij BB

Skin79 Super Plus BB Cream Best 3 Set 3x7g

ARTDECO All In One Eye Primer

RCMA Translucent Powder 85g

The Ordinary Serum Foundation SPF 15 Very Fair 1.ONS 30ml

Sugarpill Cosmetics Loose Eyeshadow Lumi 3g

Sugarpill Cosmetics Loose Eyeshadow Ghosted 3g

ben benieuwd of de artdeco primer een oplossing gaat zijn nu mijn vertrouwde producten niet meer meewerken, de foundations is vooral morbide nieuwsgierigheid :’) de poeder was altijd heel goed volgens Guus dus ja, en ik moet altijd wel iets van SP bestellen bij BB

2 likes

@Ainu mocht deze van Art Deco niet super zijn dan moet je deze eens proberen:

Art Deco primer

Is de enige die het bij mij houdt.

1 like

ja die zocht ik dus maar kon ik niet vinden, jij was er altijd heel lyrisch over op egf hé?

Ik heb een skincare vraag! Tot voor kort maakte ik s’avonds eigenlijk nooit m’n gezicht schoon (ja i know, superslecht, shame on me) maar sinds een kleine week doe ik dit braaf elke avond. Gebruik een cleansing milk en tonic van de hyperallergene lijn van de Etos en daarna squalane van the Ordinary (gebruik ik al een langere tijd). Maar nu heb ik ineens allemaal puistjes? Is dat iets wat erbij hoort, een soort purge zegmaar, of moet ik op zoek naar andere producten?

ik zou het even aankijken of het over gaat, het is moeilijk om in te schatten of het een purge is of niet. Als je toch van mening bent dat het geen purge is zou ik eens naar je reiniger en tonic kijken.

1 like

Wat is purge?

je huid die alles van viezigheid in Ă©Ă©n keer naar boven brengt als gevolgd van stimulatie met een nieuw product

1 like