Het Beautytopic

@Ainu @anon95960165 dankjulliewel! Ik ga het nog eventjes aankijken en anders toch op zoek naar iets anders. Deze lijn is tot nu toe wel de enige die ik tegen ben gekomen waarmee ik niet direct onder de rode vlekken zit :upside_down_face:

@anon24802271 @Dazed @Karl_Lagerfeld
Ik ga ‘m denk ik vandaag toch maar bestellen :relieved:

korting

3 likes

Ja klop. Als je zoekt op primer vind je hem inderdaad niet stom genoeg! Is echt heel fijn. Beetje sticky, waardoor je oogschaduw gelijk heel goed pakt. Zit een shimmertje in, maar daar zie je bij matte oogschaduw niks van terug.

Ik ben begonnen met Hydrochinon crème smeren maar vind het best eng en ik hoop maar dat ik niet vergeet om zonnecrème te smeren om de 2uur. Ik smeer anders enkel in de zomer als ik ga zwemmen of wandelen ofzo. Ik lig nooit te zonnebaden en zit liefst in de schaduw maar toch van de lelijke pigmentvlekken.
Iemand die dit ook al gebruikt heeft hier? Hielp het goed? En went het om zoveel zonnecrème te smeren? Plus met een blinkend hoofd rond te lopen…

Ik heb geen tips over het product dat je nu gebruikt, maar wel qua zonnebrand! https://www.bol.com/nl/p/lancaster-sun-sport-face-invisible-face-mist-spf30-100-ml-zonbescherming/9200000076228511/?suggestionType=browse&bltgh=pAZKVa6EkP5tf3Jnmx5MnQ.1.7.ProductPageUrl Dit is echt zo fijn spul en het glimt niet!! Mag ook over makeup ofzo heen, er is ook een variant in de sports lijn, die is ook heel fijn.

Wat zijn jullie favoriete lippies (kleuren en formules) van Nyx? En nog andere aanraders van hetzelfde merk?

Mijn favoriete lipgloss van Nyx is de Buttergloss in Tiramisu. Een heel mooie nude en voelt ook fijn aan. Heeft wel een mierzoete geur, daar moet je wel van houden

En @anon24802271, gebruiken jullie ook de afdekcreme, vlekkenverwijderaar en verfschaaltje? Of alleen de verf en de ontwikkelaar?
Haha ik vind dit echt een heel project ofzo terwijl het volgens mij heel simpel is

Nee, ik gebruik verf en ontwikkelaar in een espressokopje! Ik breng het aan met zo’n heel dun eyelinerkwastje. Als je ergens uitschiet kun je het makkelijk weghalen met vaseline, mits er niet al een uur ofzo voorbij is.

1 like

Ik moet van de dermatoloog spf 50 gebruiken. En hij heeft me ook eentje aangeraden dus die gebruik ik maar. Toch bedankt voor de tip!

1 like

Heeft iemand tips voor een goede foundation die goed dekt maar niet te dik is? Budget maakt niet veel uit. Ik heb een vrij ‘moeilijke’ huid die eigenlijk niet van alcohol en parabenen houdt en heb daarom altijd kleine bultjes op Mn voorhoofd. Soms heb ik ook wat rode plekjes en ik vind het nu toch écht tijd om een keer foundation te kopen. Ik wil er sws ook een beautyblender bij kopen om mee aan te brengen trouwens. M’n huid is vrij droog met vaak een laagje vet wat zich gedurende dag opbouwt. En welke winkel zouden jullie er evt bij aanraden voor kleuradvies?

Ik gebruik het eigenlijk net als @anon24802271, alleen dan doe ik het op een wat platter schaaltje en idd enkel de verf en ontwikkelaar. Opdoen met een eyeliner kwast en met een wattenstaafje wat corrigeren. Maar als er toch wat verf komt op een plek komt wat ik niet wil dan kan ik het altijd erna nog af boenen. Maar gewoon doen, het lijkt echt veel lastiger dan dat het is, en het effect kan echt heel mooi zijn. Ik heb hele lichte wenkbrauwen en verf ze een stuk donkerder en voel me hierdoor echt een stuk zelfverzekerder door.

1 like

Mijn favoriete foundation is die ban The Ordinary. Het is te koop bij douglas en kost rond de 7 euro volgens mij. Mooie dekking, beetje glowy finish en voel je totaal niet zitten. Trouwens ik heb de beautyblender, maar ik vind de spons van Queen Tarzi (te koop bij Ici) op dit moment zoveel fijner. De spons van Tarzi is mega zacht, goedkoper en heeft een hele fijne vorm.

@jigglypuff ik gebruik heel graag de lip lingerie in de kleur 6, 8, 12 en 24. Daarnaast gebruik ik ook heel graag de nyx lip lingerie shimmer in bare with me.

3 likes

Ik krijg nu al weken te horen dat ik zo pips zie dus ik ben op zoek naar een goede gezichts zelfbruiner! Liefst een beetje budget ook. Hebben jullie tips?

Wat ik de laatste weken doe (scheelt ook veel tijd) is een mixje maken van dagcreme, foundation en zelfbruiner - die goedkope van kruidvat, gewoon voor het lichaam - en smeer dat in een keer op mijn gezicht in de ochtend.

1 like

Mij werd laatst de magic drops van collistar aangeraden, veel vriendinnen zijn heel tevreden. Heb het pas 1 keer gebruikt, ook door een paar druppels te mengen door mijn dagcreme, voelde goed, geen pukkels of bultjes van gekregen, ook geen vettige huid gedurende de dag én het zou dus ook je gezicht moeten tannen, maar daar kan ik na 1 keer niet voldoende over zeggen!

2 likes

Wat zei je? We hebben net 10 jaar winter achter de rug, mag het even?!
(sorry, ben zelf heeeel bleek en krijg dit zo vaak te horen haha)

Pff echt he! Ik ben ook zwanger en ik denk dat er daardoor iets meer op gelet wordt, ik had natuurlijk eigenlijk een fantastische glow moeten hebben!! Dus die ga ik nu maar gewoon faken

Ik begin me nu trouwens af te vragen of je wel zelfbruiner mag gebruiken als je zwanger bent…

https://captaintan.nl/wp-content/uploads/2014/07/garnier-1-week-summer-look-natural-bronzer-02.jpg

Ik vind deze fijn, gebruik hem al jaren

1 like

Voor de liefhebber: 25% korting op bijna alle merken bij Douglas.

Maar goed, dat is ook ongeveer om de week :joy:

7 likes