Het Beautytopic

Jahoor mag gewoon!

1 like

Bedankt voor alle tips! Ga maar eens beginnen met die goedkope van kruidvat te mengen met mn dagcreme. Ben benieuwd!

Hoi, ik wil graag een nieuwe Soft Matte Lip Cream van Nyx kopen in een (donker)rode tint, maar ik heb nooit echt goed de ondertonen van de kleuren kunnen onderscheiden. Ik zoek dus tinten met een blauwe ondertoon om mijn tanden niet te geel te laten lijken. Kan iemand me dit zeggen over de volgende kleuren: Transylvania, Copenhagen, Budapest, Madrid en Monte Carlo. Of andere tinten die jullie aanraden zijn ook welkom!

Thanks, ga ‘m bestellen!

Ik was een paar jaar terug naar hetzelfde op zoek en heb uiteindelijk Copenhagen gekocht. Transylvania zag er bij mij praktisch zwart uit, Budapest en Madrid zijn echt te warm en Monte Carlo is een prachtige kleur (aardbeienrood, dus overwegend roze en als het goed is best flatterend voor je gebit, haha), maar niet hetgene waarnaar ik op zoek was.

1 like

Weet iemand een goede setting/fixing spray die nu bij douglas in de korting is?
Ik gebruik voorheen altijd de all nighter van urban decay maar die verkopen ze niet bij douglas.

Max fix+ vind ik al jaren heel fijn

Ik zie het op de site alleen staan als primer. Kan je het ook gebruiken nadat de makeup is aangebracht? En zoja, behoudt het echt voor een langere tijd de makeup goed?

Ja en ja! Ik vind ook dat het je makeup er natuurlijker uit laat zien, tenminste, als je foundation/poeder/blush etc gebruikt.

Je kan ook een mini kopen om te proberen?

Heb echt eergister wat besteld potverdrieeeee

Twijfel twijfel, benefit of bobbi brown?

Ik heb die bronzer van Benefit (wel in een lichtere tint) en vind hem heel fijn in gebruik en natuurlijk ogen!

Ik heb hem vandaag binnen gekregen en getest… whoa wat is dit heerlijk in vergelijking met die vieze poederige, stroeve troep van bijvoorbeeld batiste.

1 like

Hij zit al in mn mandje!! :star_struck:

1 like

Benefit is warmer terwijl Bobbi wat roder is

Clarins instant lip perfector vind je waarschijnlijk fijn als je ook van Buttergloss van Nyx houdt. Is iets minder plakkerig dan Buttergloss en heeft ook een fijne lichte vanille geur. Gloss bomb van Fenty Beauty is ook super fijn als je een keer in Sephora bent. Die heeft een lichte perzik vanille geur, maar niet storend/chemisch

1 like

Hmm, welke zal het meest natuurlijk zijn? Ik heb een licht rode ondertoon, iets is snel oranje bij mij.

Hoola! Voor mijn gevoel staat die bij iedereen.

Nouja de bronzers van Bobbi zijn om je natuurlijke bruiningskleur na te bootsen zeg maar, de mua keek toen naar mijn borstkas en zag zo dat light het mooiste zou zijn. De Hoola caramel ken ik niet maar dat klinkt wel meer oranje.

Maar heb je nou de spray of de poeder? :sweat_smile: