Het Beautytopic

Wiehoe, de hoola bronzer en b&b pret a powder gekocht. Donderdag plamuurdag!

1 like

De poeder. De spray bestel ik de volgende keer als mijn mini potje poeder op is.

Heeft iemand de BAE poeder-foundation van de Hema al geprobeerd? Ik zou wel graag weer een mineral/poeder foundation gaan gebruiken.

Hoera, weer twee foundations in de verkeerde kleur. :’)

1 like

Is een tweezerman wimperkruller echt zijn geld waard? Zo ja, welke? Zo nee, welke zouden jullie dan aanraden?

1 like

Vond ik niet, moest best hard knijpen om resultaat te zien. Heb nu die van Mac en vind ‘m veel fijner, ook een mooiere Krul in mijn wimpers.

1 like

Nog niet geprobeerd! Morgen ga ik ze even testen op mijn gezicht. De bovenste is Revolution Pro - Full cover camouflage foundation en onder is Revolution - Conceal & Define foundation allebei in kleur F6 (en dan toch zo anders van kleur :joy:).

1 like

Ik heb mijn haar al ruim 2 jaar niet meer geverfd en 75% is dus ook mijn eigen kleur, onderin zit nog een baan verfresten maar dat is niet storend want je ziet bijna geen verschil qua kleur. Mijn eigen kleur is dof, ofja dof zoals een natuurlijke kleur gewoon is en ik mis die glans van geverfd haar echt erg. Ik wil gezond haar, daarom ben ik ook gestopt met verven, maar ik twijfel de laatste tijd om toch weer te verven.

Is er iets wat ik kan gebruiken qua verzorging om die glans te krijgen? Mijn hoofdhuid is best gevoelig dus ik gebruik shampoo zonder siliconen ed, conditioner is wel gewoon met siliconen. Ik heb veel goede dingen gelezen over Aveda, kent iemand dit?

1 like

Je moet eens kijken naar Sebastian Cellophanes! Dat is “verven” op een natuurlijke basis. Je kan kiezen voor alleen glans of je kan er een kleurtje bij doen om je eigen haar kleur wat intenser te maken. Het is ook op een eiwit basis dus veel minder schadelijk! Ik heb een zeer gevoelige huid en kon hier ook goed tegen. En je wast het er geleidelijk weer uit. Ik heb dit laten doen bij een kapper in Rotterdam mocht je de naam willen weten dan hoor ik het wel!

1 like

@suus

1 like

Ik had nog een Zarqa serum op voorraad. Nu doet het pompsysteem het niet helaas… hebben jullie dit ook weleens gehad? Iemand een oplossing? Ik heb al geprobeerd de opening wat groter te maken maar dat hielp niet

Dat dunne bodempje eruit breken en dan kun je vanuit onder duwen. Dat hielp bij mij in ieder geval!

1 like

Random tip voor mensen met een lichte tot zeer lichte huidskleur die telkens foundation kopen die te donker en te ‘zalmkleurig’ uitslaat. De NYX Total Control Drop Foundation in de kleur ‘06 - Vanilla’ is een lichte kleur met een gele, ietwat groenige ondertoon. De kleur is voor mij te flets om op zichzelf te dragen, maar ik gebruik hem nu als mixer voor al mijn te roze/te donkere/te oranje foundations en dat werkt prima!

5 likes

Er is tot vanavond middernacht 25% korting bij Hudsons Bay op allerlei make up, oa MAC en Urban Decay. De nieuwe MAC collectie ziet er echt leuk uit maar geen idee of het iets is, mis de tijd dat je op blogs alles al over een nieuwe collectie had gelezen en precies wist wat je wilde hebben

Welke tonic gebruiken jullie? Ik ben ook zoek naar een tonic die vrij van alcohol en troep is, goed werkt voor de gevoelige vochtarme huid en een beetje makkelijk verkrijgbaar. Trouwens als het goed is heeft Douglas morgen weer 25% korting

Die fix+ ruikt zooooo lekker, naar kersenbloesem! De lipsticks vind ik qua kleuren niet mooi, oogschaduwpaletje is heel mooi maar ben geen fan van de oogschaduws van Mac dus dat is mijn defect haha. En die highlighter/bronzer is een overspray en onder de glitterlaag zo goed als mat, die zijn echt een flop.

En die nieuwe oogschaduwpalettes zijn HEEL MOOI. Die vind ik dan weer wel echt de moeite, vooral die warme.

1 like

Hahaha jaa great minds think alike :wink:

1 like

Ah zijn die serieus overspray, waaaaarom doen merken dit nog… Was idd heel benieuwd naar die oogschaduwpalettes maar beide neutrale zijn al uitverkocht helaas

Trekt die roodheid wel weer weg bij jou? Mijn huid word heel vaak rood na het reinigen, maar dit trekt altijd wel weer weg.

Oki, dan waag ik het erop. Dankjewel voor de tip!

Heeft iemand trouwens ervaring met koreaanse skincare?

1 like