Het Beautytopic

decubal

1 like

Is dat die tonic die nergens meer te verkrijgen is?

oh ja decubal is er mee gestopt in de benelux :frowning: vergeet het altijd omdat ik nog backups heb loggen

Deze tonic kan ik wel vinden online van Decubal. Heb jij ervaring met deze?

Ik zoek een oudroze oogschaduw (bij voorkeur een mono, maar in een doosje met 1 andere kleur is ook nog ok. Een palet vind ik gedoe) die ook beetje goed blijft zitten. Suggesties?

Iemand hier toevallig ervaring met het beca be a light face pallette? Vraag mij af of je het ook mooi is om te dragen zonder foundation. Of dat ik het maar gewoon alleen bij de next to nothing poeder van mac moet houden.

Ik vind die van Action het beste! Wel goed nat maken en volledig laten hard worden/opdrogen (dus niet ‘licht bevochtigen’ zoals ze op de verpakking zetten)

1 like

Waar heb je deze gevonden als ik vragen mag? Kan ik 'm misschien even vergelijken met de huidige tonic van ze. Verpakking is iig anders maar weet niet of het misschien toch vergelijkbaar is

Ow jezus Zitzak, je kunt ook ff de afbeelding beter bekijken :see_no_evil::joy:

Via onlinevoordeepshop, ik stuur je de link via PB

Zou je kunnen laten weten of ze vergelijkbaar zijn?

Hij staat volgens mij niet meer op de site, ik kan althans geen enkel Decubal product vinden :woman_shrugging:t3:

Helaas! Zou heel fijn geweest was als het ergens nog te krijgen was :yum:

Ik ben hopeloos op zoek naar een goede deodorant. In de ochtend was ik me, doe deo op en nog geen uur later zweet ik er al doorheen. Niet dat ik enorme okselvijvers krijg, maar toch wel zichtbare plekken. Vooral de geur vind ik echt verschrikkelijk. Ik heb de holy grail secret/lady speedstick al geprobeerd maar zonder resultaat :frowning:

Ik heb in het verleden die crĂšme deo van rexona gebruikt, die vond ik wel fijn. Ik zweette helemaal niet daardoor, ook niet in zweetstofjes.

4 likes

@Sandy mijn vriend heeft de mannenversie van deze van Rexona. Hoe de vrouwenversie is weet ik niet, maar die voor mannen is geweldig (hij heeft de Clean Scent, geen mannengeur dus die zou je ook kunnen gebruiken)

1 like

Ik gebruik hem wel icm een (niet heel dekkende) foundation, maar het maakt mijn huid wel net dat tikje mooier en egaler! De bronzer is voor mij nu wel iets te oranje, blush is heel mooi en subtiel!

En @En_17_Anderen, ik ben ook heel tevreden over de shampoo en conditioner van gisou! Haar voelt wat stug na het wassen, maar na het föhnen is het heel lekker zacht en luchtig. Ik weet niet of het nou echt €65 waard is, maar zeker de fijnste shampoo die ik tot nu toe heb gebruikt :slight_smile:

1 like

Odorex. Serieus. De laatste tijd zweet ik meer dan normaal en heb als tip van iemand Odorex gekregen. Nooit meer ergens doorheen gezweet. Echt heel goed spul.

1 like

Crest White Strips werken goed bij mij en zijn over het algemeen veilig (ik heb een tandarts in mijn familie die ze ook goedkeurt haha).

Ik weet niet in hoeverre je gevoelige tanden hebt? Ik bestel meestal de Glamorous White-variant. Als ik merk dat mijn tanden gevoelig worden, stop ik voor een dag of twee en ga ik daarna weer verder. En bestel ze meestal online.

3 likes

Je kunt kiezen uit een halve behandeling van 7 dagen of een hele van 14 dagen. Dus iedere dag een half uurtje/uurtje in je mond, voor zeven of veertien dagen.

Ik kies meestal de 14 dagen. Als ik merk dat het na een dag of zeven al goed is, dan bewaar ik de rest voor later in het jaar als ik weer een ‘fix’ nodig heb :wink: