Het Beautytopic

De tonic van Neutral! Heel basic, geen alcohol, parfum, parabenen etc en niet duur.
Ik heb ook een gevoelige en vochtarme huid en ben er zeer tevreden over :slight_smile:

1 like

Ik heb nog nooit de andere varianten geprobeerd, dus ik heb geen idee :stuck_out_tongue:
Maar geloof me, met een halve kuur zie je al behoorlijk verschil haha.

1 like

Ik zweer al zoā€™n 20 jaar bij Jill Sander ā€˜Sunā€™ deodorant.
Nog nooit meegemaakt dat ik ging ruiken daardoor en ik zweet matig.

Begin mei ga ik eens botox proberen in mā€™n oksels, dat lijkt me ideaal en heerlijk. Het werkt zoā€™n 4 maanden, wel prijzig maar het lijkt me gewoon eens fijn om geen deo meer te hoeven gebruiken en gewoon altijd droge oksels te houden.
Want 's nachts / met opstaan, ruik ik mezelf nog wel eens, ondanks de avond ervoor gedoucht te hebben. Daar erger ik me dan aan :upside_down_face:

1 like

Ben je dan niet bang dat je ergens anders meer gaat zweten?

Ik merk dus als ik een anti-transpirant gebruik dat ik plots bovenop mijn hoofd ga zweten en dat vind ik nog veel vervelender dan onder mijn oksels haha.

Klopt, maar dat heb ik nagevraagd bij de arts (ik laat het in het ziekenhuis doen, wel gewoon zelf betalen maar ben er wel content mee dat dit een heel serieuze vrouw is, die de behandelingen doet) en zij zegt dat je er niet per se meer van gaat zweten op andere plekken.

Dat klinkt mij ook niet logisch in de oren, maar ā€˜weā€™ gaan het beleven. Als het me niet bevalt dan neem ik het niet meer, of ik neem het juist dan nog 1 of 2 keer in het najaar en / of winter. Klinkt onlogisch maar daar heb ik dan mā€™n eigen logica weer op losgelaten :smile:

1 like

Vriendin van mij laat dit ook doen. Omdat ik geĆÆnteresseerd was ben ik eens met haar mee geweest. Het is echt super snel gedaan en de mensen die dit uitvoeren in het ziekenhuis doen dit aan de lopende band, heel normaal dus.
Bij haar hielp echt niks meer en zo kan ze inderdaad een aantal maanden zweet (en vooral zorgeloos) door het leven! Ook zweet ze nergens opeens meer.

1 like

Dat klinkt heel goedā€¦! Ik zal mijn ervaring hier ook wel plaatsen over een paar maanden. Volgens mij voelt het heel schoon en zorgeloos, ideaal. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat (hopelijk werkt het bij mij tenminste net zo goed als bij jouw vriendin dan)

1 like

Ik ben benieuwd hoe het bevalt! Ik durf zelf de stap niet zo goed te zetten. Ben blij dat ik nu door mijn zwangerschap minder zweet :sweat_smile: maar wellicht dat ik het erna ook wil laten doen

1 like

Ik wil graag nog eens Crest strips bestellen. Ik was van plan op Ebay te kijken zoals ik jaren terug eens had gedaan, maar wou toch even aanraden of jullie nog andere sites aanraden?

Zie een aantal posts hierboven :wink:
Ik bestel meestal hier en heb volgens mij ook een keer hier besteld, allebei blij mee overigens!

1 like

Influenced :raising_hand_woman:t2:

1 like

Whaha ik moet commissie vragen bij die websites. Maar goede keus, let me know of het je bevallen was :smile:

Ik heb last van erg droge nagelriemen/ kloofjes/ velletjes bij mijn hand en teen nagels.

Iemand een goed product hiervoor? Ben al met huidolie aan het smerenā€¦

Lemony flutter (toch?) van Lush schijnt daar geweldig voor te zijn maar ik kon die sterke citroengeur niet aan haha.

1 like

Ja wtf ik hou echt van citroen maar ik vond lemony flutter zo smerig ruiken.

@anon50122296 Ik gebruik nu amandelolie in zoā€™n pen van de Bodyshop maar ben daar niet tevreden over. Ik hoor wel goede verhalen over jojoba-olie maar ik ben dat eigenlijk nog nergens tegen gekomen.

Ik heb vanavond mijn eerste MAC lipstick binnen gekregen in de kleur Faux. En ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd of jullie verder nog aanraders hebben qua kleuren in dat straatje. #dekeuzeisreuze

Ik wil voor het eerst in mā€™n leven mā€™n haar verven (of ja, highlights), en ik vroeg me af of het uitmaakt bij welke kapper je dit doet. Kan de ene kapper dit beter dan de andere of gaat dit eigenlijk altijd wel goed? Ik wil eigenlijk gewoon naar mā€™n eigen kapper maar zij zijn niet per se hele goede kappers of zo.

Ik wil Stay Curious nog altijd proberen, die lijkt me zo mooi!

1 like

Twig, brave, soar

1 like

Mag ik vragen hoeveel je hebt moeten betalen hiervoor? Het zal bij elke tandarts anders zijn, maar ik ben wel geĆÆnteresseerd en zo heb ik een richtlijn.