Het Beautytopic

Iemand een goed adres voor een wimperlift in (omgeving) Haarlem?

Add images

kijk niet naar de borstel.

Wat is jullie favoriete highlighters zonder glitters, dus echt alleen een glow?
En heeft iemand al ervaring met de K-beauty producten van de Hema? Ik wil alles kopen maar heb me tot nu toe ingehouden. Vooral benieuwd naar dat slaapmasker, maar heb een supervette T-zone en weet niet of het dan wel iets gaat doen.

Wow ik dacht, ik zet wat makeup op een instagram om te verkopen, ben ik gewoon op een paar uur tijd 5 producten kwijt met een opbrengst van € 75 :cool:
En ja, het zijn (op 1 product na) allemaal PR samples haha.

Dus ben ik al druk aan het bedenken wat ik ga kopen van die cold hard cash. Iets Tom Ford? Laura Mercier? :thinking:

3 likes

Wat chill! Mag dat eigenlijk zomaar? Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, groot gelijk. Maar had verwacht dat er misschien een soort voorwaarden aan pr producten zouden zitten

Er zitten geen voorwaarden aan nee, maar er zit wel een stigma rond het verkopen van je #sponnetjes. Ik heb het ook bewust niet op mijn eigen (blog)instagram gezet.

Maar het is niet zo dat ik producten recht uit de goodiebag te koop zet he, dit zijn al oudere producten waarvan ik wel de intentie had om ze uit te proberen, maar waar ik gewoon niet toe kom. Dan kan ik er beter wat aan verdienen om andere makeup te kopen mijn beugel te betalen.

2 likes

Wat is je IG? ik wil je volgen voor de volgende verkoopronde :see_no_evil:

www.instagram.com/prettysharpsale :sunglasses:

1 like

Heeft iemand nog een tip voor een goede (vloeibare) highlighter?

Ik gebruikte altijd de liquid glow van mua maar kan die nu niet meer vinden :sob:

Deze dus

Becca shimmering skin perfector is fenomenaal

2 likes

Eens! In de kleur Opal :heart_eyes:
Ohja en dit is officieel gezien geen highliter, maar ik vind ‘m zoooo een mooie glow toevoegen echt top. Ik gebruik dit dat ook vaak los, op de plekken waar ik highliter zou aanbrengen.

3 likes

Ik twijfelde om een Glossier bestelling te plaatsen voor de Boy Brow maar in mijn Konmari-woede heb ik een Gimme Brow van Benefit gevonden en ik ben er best tevreden over! Vult mijn kale plekjes heel subtiel bij en geeft een mooier effect dan mijn transparante gel. Goeie find :sweat_smile:

Maar als deze op is ga ik alsnog Glossier bestellen hoor :cool:

1 like

Jaaaa doen. Ik ben echt zo’n fan van de cloud paints :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Weet iemand of je gewoon bruin kan worden ook al gebruik je een zelfbruiner zoals Bondi Sands?

Uiteraard, want er zit geen SPF in.

Dat dacht ik dus ook maar het lijkt gewoon of ik helemaal niet meer bruin kan worden of maar dan ook iets van een tintje kan krijgen haha

Moeten ze eerst eens gaan shippen naar nederland… :angry:

Ik denk dat je wel een kleurtje krijgt, maar de kleur van de zelfbruiner zit natuurlijk over je huid als een soort verflaagje.

Ugh inderdaad! Maar voor Glossier ben ik wel bereid om via Shipito te verzenden haha.

Kunnen er natuurlijk ook een groepsbestelling van maken hehe.

Ben ik ook bereid te doen voor Milk Makeup (via Shipito) als zij verzenden naar postboxen.

1 like