Het Beautytopic

Heeft iemand ervaring met de Vitamin C serum van Kiehls?

Of producten van EmerginC?

de bronzer van kiko is fijn, voor highlight vind ik zelf de Makeup academy (MUA) Undress your skin fijn

Ja weet ik. Maar ja, TBS valt ook onder zo’n grote overkoepelende groep en is zelf proefdiervrij. Ik denk dat je dat probleem bij heel veel merken hebt.

Physicians Formula, is die ook proefdiervrij? Die hebben vlga mij die fijne butter bronzer of zoiets

Toch wel, The Body Shop valt sinds ongeveer 2 jaar onder Natura, een Braziliaanse groep, en heeft nauw samengewerkt met Cruelty Free International!

Physicians Formula is volgend mij idd safe :grin:

2 likes

Ik vind die van Paula’s Choice wel fijn maar redelijk duur. Morgen krijg ik als het goed is de spf van The Ordinary binnen, daar ben ik heel benieuwd naar.

1 like

Ik heb een super vette huid en dan met name in de t-zone. Mijn neus en voorhoofd glimmen echt altijd. Afpoederen werkt maar tijdelijk. Iemand tips voor een zeer vette glimmende huid?

Olie gebruiken in je skincare! Klinkt heel tegenstrijdig, maar zorgt ervoor dat het olie level (wat is het goede Nederlandse woord ervoor?) in balans komt en zo minder talg produceert wat ervoor zorgt dat je huid minder vet wordt en minder glimt.

Ik gebruik nu een dagcreme voor de gemengde huid. Welke olie is het beste voor een vette huid? Moet ik dan mijn dagcreme vervangen voor een olie? Of gebruik ik alleen een olie voor het reinigen van mijn huid?

Gebruiken hier mensen producten van Jetske Ultee?
Is er wel eens korting? Ik vind het zo duur, maar wil/moet iets aanschaffen.

Ik :raising_hand_woman:t3:‍♀ Love de producten maar het is belachelijk duur ja. Ik heb volgens mij maar 1x iets van korting gezien in het half/3kwart jaar dat ik die producten gebruik. Het komt niet vaak voor iig. Als je de hele skincare lijn koopt, krijg je wel vaak korting op de cleanser volgens mij. Geen idee of dat nu ook is, maar die actie is er wel vaker. Maja, dan heb je alsnog echt een hoog bedrag.

Weet iemand of die bronzer van Chanel in die platte ronde pot, deze: https://www.iciparisxl.nl/nl/chanel/soleil-tan-de-chanel/p/BP_458049/universele-verfraaier-voor-de-teint-voor-een-gebruind-effect-30g.

Fijn is?

Mwoah. Ik vind ‘m niet zoooooo geweldig dat ik ‘m opnieuw zou kopen. Vind ‘m best warm (oranje) en zou ‘m juist graag willen gebruiken voor crème contour. In de winter kan ik ‘m wel gebruiken, in de zomer is ie te licht en ik ben echt niet donker ofzo. In de zomer ben ik NC25 als je dat iets zegt haha.

1 like

Ik zie ook weinig acties voorbij komen, maar ze hebben wel een spaarsysteem waarbij je bij volgende bestellingen korting kunt krijgen… Niet veel maar het is iets.

Ja ik dus afgelopen half jaar/drie kwart jaar niks :o maar vorige jaren wel eens…
Die set heeft niet zoveel zin voor mij, met de exfoliant doe ik echt heeeel lang dus die is nog lang niet toe aan vervanging. Het loopt allemaal niet gelijk (creme en toner zijn al een paar maanden op, cleanser en exfooliant nog niet en suncream gebruik ik niet elke dag aii) dus heb niet zoveel aan die actie.

@Calathea Voordat ik dan iets van korting kan krijgen (wel hele 3 euro’s haha) ben ik weer een jaar verder :stuck_out_tongue:

Ik wacht nog heel even af of er korting komt, maar zie het niet snel gebeuren. Het zal wel goed verkopen dat het nu niet meer nodig is ofzo…

1 like

Haha ja als je het zo zegt stelt het inderdaad geen reet voor😅 maar ik bestelde laatst zonnebrand voor 36 ipv 40 euro en op de een of andere manier voelde her daardoor alsof ik het beter voor mezelf kon verantwoorden😂

1 like

Zegt me zeker wat, betekent dat het ook niets voor mij is (ook NC25).

Ik wil geen geld meer uitgeven aan verven bij de kapper (heel duur in het land waar ik woon), dus ik wil het zelf doen. Ik heb highlights die heel licht asblond zijn en mijn natuurlijk kleur is midden asblond/lichtbruin. Mijn highlights groeien nu uit en ik wil een kleur eroverheen verven om ervoor te zorgen dat de uitgroei minder te zien is.
Maarrr… ik heb dit een x eerder gedaan en toen sloeg het groen uit :frowning: hoe kan ik dit vermijden?

Voorpigmenteren.

https://www.haarshop.nl/blog/2016-12-groene-gloed-in-je-haar/

1 like

Honeybronze van The Body Shop vind ik heel fijn!

1 like

Ik heb een flesje jojoba olie bij kruidvat besteld! Ik kon het in de winkels zelf niet vinden. Bij Ali lege nagel olie pennen besteld en zo zelf gemaakt.

1 like