Het Beautytopic

Ik heb nog een bijna volle revitalash liggen en was ermee gestopt maar nu weer 3 dagen gesmeerd. Heb gelijk weer rode oogleden op de plek waar ik het smeer. Echt zo zonde. Paar jaar geleden werkte revitalash supergoed en had ik geen last van donkere oogleden.

Ik bestel Aziatische huidverzorging inderdaad ook bij littlewonderland.nl!

Ja :frowning:

Ik heb deze van de trekpleister, hij werkt bij mij heel goed!

En wimperextensions zijn best prijzig ja, maar ze horen natuurlijk niet zo snel uit te vallen. Anders moet je altijd terug gaan zodat ze andere wimpers/lijm o.i.d. kunnen proberen bij je. Volume blijft trouwens bij de meesten langer zitten dan one by one & je ziet het minder als er wat uitvalt omdat de andere waaiertjes het dan opvullen.

Ik ben nu deze aan het proberen, nog geen idee of het werkt alleen: https://www.kruidvat.nl/catrice-lash-brow-010-transparant-boost-elixir/p/4656044

Deze ben ik nu ook aan het proberen, ongeveer 2 weken. Wimpers zijn nog niet per se langer, maar lijken wel dikkere en meer haartjes.

To be continued

Haha ja volgens mij had ik ‘m ook naar aanleiding van jouw post gekocht. Die verbetering na twee weken klinkt veelbelovend, na vier weken werkt het pas optimaal toch? Idd to be continued :sunglasses:

Ik gebruik nu de Calm Non-Greasy Dagcrème SPF 30 van Paula’s choice. Sinds de verpakking vernieuwd is heb ik het idee dat de textuur ook veranderd is (wat volgens de klantenservice niet zo is). De créme lijkt dikker en de finish is niet zo mat meer.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe dagcreme, geschikt voor de vette huid (wangen zijn normaal), niet op dieren getest en SPF 30 of meer. Het liefst een matte finish… Iemand een idee?

heb je dan nog een echt oude tube? revitalash gebruikte vroeger ook bimatoprost zoals kruisvat deed maar heeft dat vervangen door een eigen “geheim” ingrédiënt een paar jaar geleden. Misschoen is je tube ook gewoon vervallen…

Wat is nou een lekkere dagcreme die je gewoon bij de Etos of Kruidvat kunt kopen?

Ik zoek al jaren naar een lekkere crème, eentje die goed is voor een gecombineerde huid maar wel wat vetter is maar niet zo vet dat je foundation van je huid af glijd…

Ik vind de dagcrème van Kruidvat eigen merk heel erg fijn! Die in de bruine pot. Kost maar 2 euro, ruikt lekker en doet niet onder voor mijn duurdere crèmes.

@Julia @Beautician @Calathea Thanks voor de suggesties!

Ik heb van PC de Resist Super-Light Daily Defense, die is ook lekker matterend. Zit wel een lichte tint in dus dat moet net matchen met je huidskleur. Ik vind hem voor mijn gemengde huid voor de winter niet voedend genoeg, maar heb er in de lente/zomer veel plezier van.

Weet iemand toevallig hoe vaak/lang je doet met een travel size UD primer potion?
Ik gebruik maar af en toe oogschaduw dus vind het zonde als ik straks een half volle full size moet weggooien omdat het niet meer goed is (wat ik dus had met m’n Too faced :sweat_smile:)

Ici paris heeft nu korting op mascara’s <3

Ik heb nu een full-size primer potion en die heb ik denk ik al een jaar of 3. Is ook nog lang niet leeg, maar ik gebruik hem ook niet iedere dag. Ik ga een beetje door fases heen, soms draag ik iedere dag oogschaduw en soms alleen met feestjes. Ik vind het product sowieso wel zuinig in gebruik, je hebt niet veel nodig om je oogschaduw muurvast te laten zitten. Dus ik ga er vanuit dat je met de travel size ook een behoorlijke tijd kunt doen.

Mijne ruikt nog normaal en de structuur is ook hetzelfde als eerst, dus ik gebruik hem ook nog steeds haha. Maar misschien moet ik door naar het opbiechttopic.

Hij is overigens ook in de sale bij Ici Paris!

Ze zijn idd echt heel zuinig in gebruik, ik ga het gewoon proberen en dan kijk ik wel hoe lang ik er mee doe!
M’n Too Faced had ik ook al jaren haha, maar op een gegeven moment werd de substantie heel waterig en schudden hielp niks meer, dus heb het toen toch maar weggedaan.

Ah dankje voor de tip, Ik ga eens kijken!

Zag net in de instagram stories van Debbie/Beautyscene dat The Ordinary nu ook bij Douglas te bestellen is! En Mario Badescu zie ik ook staan op de website.

Ik denk dat ik al ruim 5 jaar dezelfde tube aan het gebruiken ben. Blijft volgens mij lang goed.

Bedankt voor de tip! Daar heb ik ooit een tester van gekocht maar die vond ik niet zo fijn (volgensmij te vet)…