Het Beautytopic

Dank je, dit wist ik niet!

1 like

Iemand nog aanraders voor Superdrug of Boots ? Ik ben morgen in Londen.

Pixi en soap and glory vind ik leuke merken! Zelf vind ik Mitchum deo ook heel fijn en de St. Ives even en bright scrub.

1 like

n°7 high shine lip gloss als je fan bent van extreem glossy met veel pigment. Ik draag de kleur roaring red vaak.

1 like


Werkt dit goed? Heb deze reclame nu al 100 keer gezien op Insta en fb.
Ik wil mijn haar echt wat mooier hebben, maar zo’n keratine behandeling bij de kapper vind ik echt te duur. Dus ik wil graag zo’n product voor thuis proberen (al doen kappers het vast 10x beter dan mij, i know). Heeft iemand ervaring met goede keratine producten uit de winkel? Zo ja welke? Of moet ik dit bestellen??

Heeft iemand nog holy grail musthaves van apothekersmerken? Ik moet iets bestellen bij een online apotheek en aangezien ik toch al verzendkosten moet betalen ben nu even aan het rondkijken of ik er nog iets bij kan doen. Het is deze website. Of een andere aanrader mag ook.

Heeft iemand ervaring met vloeibare bronzer? Zo ja, welk merk gebruik je?

Voor degenen die een vervanger zoeken voor de Decubal tonic: ik gebruik nu een week de tonic van Zarqa en vind hem best fijn!

Ik wil morgen met die Glamour day korting eigenlijk wat MAC bestellen bij Douglas. Ik dacht aan Twig en Ruby Woo lipstick en Soar lipliner. Ik heb al Faux lipstick, Dainty blush en Soft & gentle MSF. Hebben jullie nog andere aanraders? Ik heb een vrij lichte huid en licht haar en een koele ondertoon

strobe cream pinklite!!!

1 like

Oh interessant, lijkt me wel wat inderdaad, ik ben soms wat flets in mijn gezicht! Hij is alleen uitverkocht op de douglas-website :unamused: gebruik jij hem als dagcreme of meer als highlighter?

allebei! ik doe vaak na mn dagcreme over mn hele gezicht en dan nog een beetje foundation overheen en dan komt die glow er een beetje doorheen. Zonder foundation zou ik em zeker alleen als highlighter gebruiken.

Je kan ook een mini kopen om te proberen!

Als ik ga lopen smeren met m’n bronzer/contour hou ik steeds zo’n lelijke bruine rand aan m’n haargrens over die niet weg wil. Maar als ik iets verder van m’n haargrens af contour krijg ik zo’n onnatuurlijke lijn. Love my life en mijn non makeup-kennis.

Is er inmiddels al een goeie vervanger voor de Decubal crème gevonden? Ben nu iets van Zarqa aan het testen maar vind het niet zo bijzonder.

Persistence!

1 like

Glittert deze? Wil soms wel wat subtiel bronzer aanbrengen maar als ik dan op die plaatsen glitter is het subtiele er wel af :biggrin:

Nee hij is mat!

1 like

Ik heb net met Glamour korting het Soft Glam palet besteld! :heart_eyes: Ik dacht eigenlijk dat vorige keer ABH nog uitgesloten was van kortingen bij Douglas?

Is Becca C Pop hetzelfde als Champagne Pop? Ik heb mijn Champagne Pop net laat vallen en ik wil precies dezelfde. :roll_eyes:

Hebben jullie aanraders wat betreft zelfbruiners voor het gezicht? Gebruik nu een spray van Marc Inbane die chill is, maar kost €50 per fles. Zoek het liefst wel iets soortgelijks wat bijv. bij Douglas te koop is ivm Glamourday en cadeaubonnen die ik nog heb.