Het Beautytopic

Ik wil graag een dunnere krultang, maar ik vraag me af welk merk beter is!

@macchiato ik gebruik deze ook sinds kort en in combinatie met de boosting mascara. Ben benieuwd.
De mascara an sich is fijn dus dat is al wat.

Ik ben opzoek naar een gezichtspoeder met een dewy effect.
Ik gebruik mijn poeder om Bourjois healthy mix foundation langer te laten zitten. De bijpassende poeder van Bourjois vind ik te mat/droog en zoek dus iets frissers.

Wie heeft een aanrader? Budget maakt niet uit

Ik ben deze week aan her verven dus ik mishandel mijn handen met voorstrijk en terpetine en verf. En nu voeken zo zo droo! Het doet gewoon pijn. Mijn normale handcrème werkt niet goed genoeg. Hebben jullie tips voor zeer droge handen?

extreem insmeren en dan sealen met vaseline/handschoenen, handigste als je gaat slapen natuurlijk

lush lemony flutter, dikke laag als je gaat slapen

Laura Mercier heeft een nieuwe translucent setting powder (glow). Ik heb hem niet uitgeprobeerd, maar ik hoor wel dat hij heeeel glowy is. Ik weet niet of dat is wat je zoekt? Ik gebruik zelf de normale en ben daar tevreden over.

Ik heb dit ook En doet zo’n pijn. Bij mij werkt deze handcreme goed

Candleglow sheer perfecting powder van Laura Mercier is fijn, doet me denken aan de poeders van Hourglass

Weleda Skin Food

Die van TBS die @Mario ook zegt. Kan niks tegenop! Je moet wel van de geur houden!

Thanks allemaal! Ga morgen die van de bodyshop halen en mijn handen erin laten badderen. Tot dan moeten ze nog maar even huilen.

Ik doe even een schaamteloze zelf-quote, maar ik kom hier even een update van geven. Oordeel so far: dit wimperserum werkt! Hoewel mijn wimpers al goed waren, zie ik toch verschil na ca een maand consequent dagelijks smeren. Langere en vollere wimpers en een kaal plekje in mijn wenkbrauw ook minder zichtbaar! De test op de inhammen van echtgenoot heeft het niet gered, want hij had na een paar dagen genoeg van het experiment. Maar hoe het ook zij: prima alternatief voor het kruidvatwimperserum, als je het mij vraagt!

Aaaah wat chill, ben ook net begonnen met deze en hoopte hier al op! Nu alleen hopen dat ie niet de hele tijd uitverkocht is als je een nieuwe nodig hebt, heb de website van Kruidvat best vaak moeten checken voordat ik ‘m kon kopen :sweat_smile:

Ik vind het zelf soms wel fijn om, als mijn nagels broos zijn, opnieuw te beginnen met korte nagels. Maar voor de nieuwe nagel maakt het niet echt uit natuurlijk! Ik draag wel gelnagellak, maar buffer nooit de bovenkant van m’n nagels vooraf. Daar worden ze wel echt dunner van en dat vind ik zelf niet fijn.

Late reactie nog maar ik ben nu een paar dagen met benzoylperoxide (merk al verschil omg ik huil van geluk) bezig. Moet je dat een tijdje volhouden en dan stoppen of voor altijd door blijven gaan? Ik snap de uitleg van het internet niet zo goed. Is het gewoon zo’n ding van “smeer tot het weg is en begin weer als het terugkomt?”

Ah wat fijn!!! Ik ben op een gegeven moment toen het goed was gestopt, volgens mij daarna nog een keer een periode gesmeerd, maar nu al jaren niet meer en het is niet teruggekomen meer. Dus inderdaad stoppen wanneer weg en weer smeren indien nodig

Dankjewel! Ik word al mega hoopvol can “het is al jaren niet meer nodig”. Omg dat ik toch door het leven kan gaan zonder bobbelig hoofd :sob:

Heeft iemand ooit de halo beauty pillen geprobeerd? De haar, huis en nagels pillen van Tati. Alle voor en na foto’s zien er zó geweldig uit…

dat is gewoon biotine wat je spotgoedkoop kan vastkrijgen