Het Beautytopic

Ik heb een spray gekocht van Douglas eigen merk laatst en ben eigenlijk wel tevreden erover! Is niet perse voor je gezicht mja werkt wel gewoon goed en kost €12 ofzo.

1 like

Ik weet hoe mega slecht het is, maar zijn er hier meiden bekend met echt een gezichtsbruiner, alszin zonnebank voor je gezicht?

Deze is inderdaad fijn!
De self tan van Lancôme in gelstructuur is ook erg fijn (flash bronzer heet die geloof ik)

Nee, ik niet maar een vriendin van me zweert erbij (heeft er een van Philips)

@Ophelia @Spaarlamp thanks! Zal er eens naar kijken.

Kun je bij haar echt goed resultaat zien?

Ik vind zelf de Hydra Face Cream van Zarqa net zo fijn! Enige jammere vind ik de tube, vond dat pompje van Decubal zo prettig. Nu blijft de helft er altijd in zitten waardoor ik hem moet open knippen en het een stuk minder hygiënisch is. En Decubal was vaak 1+1 bij H&B, dat heeft Zarqa ook nooit :frowning: Maar de crème zelf vind ik onwijs fijn!

Oh, die heb ik dus ook nu maar ik ben er niet bijzonder blij mee… Niet slecht maar ook niet de moeite opnieuw te kopen, denk ik.

Heb een eyeliner van soap en glory gekocht. Dankjewel voor de tip!!

1 like

Heeft iemand tips voor een salon in Groningen om wimperextensions (one by one) te laten zetten?

Weet niet of je van Belgie bent, maar dan zou ik bioderma micellair water bestellen want dat krijg je volgens mij niet in Nederland? En is wel super fijn

Ik zoek geen micellair water maar een moisturizer!

huh maar je vroeg toch om holy grail musthaves of andere aanraders haha?

Oeps, ik dacht dat het een reactie was op mijn laatste vraag over een vervanger van de Decubal crème, sorry!
@Karl_Lagerfeld ook

1 like

Heeft iemand de huidverzorging lijn van Hema bae al geprobeerd? Niet de makeup maar specifiek de crèmes en moisturisers enzo

M’n haar was iets te kort geknipt naar mijn wens en heb daarom de msm pillen gekocht door de positieve verhalen op het forum. Ik heb van jullie begrepen dat je er zeker 4 per dag moet nemen voor effect. Op het potje staat verspreid over de dag maar ik heb geen zin om de hele tijd dat potje mee te slepen. Zijn er meiden die het gewoon in 1x naar binnen gooien?

Ik heb hem ook maar hij is bij mij tot nu toe telkens te heftig geweest. Zelfs toen ik hem gemengd had met mijn dagcrème zei mijn moeder verschrikt: ‘wat heb jij nou met je gezicht??’ :sob: Je zag ook een duidelijke scheidingslijn, terwijl ik het toch echt wel goed uitgesmeerd had. Maar ik ben echt heel bleek. Duurde wel een paar uur voor ik effect zag trouwens.

Ik hoop dat hij bij jullie beter werkt. Ik ga het dit jaar toch ook maar weer proberen, door nóg minder van het product door mijn dagcrème te gooien :sweat_smile:

Ik heb een kortingscode ontvangen voor de beautyafdeling van Zalando. Misschien kan iemand hier hem goed gebruiken.
Geldig tot 11/05 zonder minimumaankoopbedrag. Er staat bij dat het op Zalando.be geldt maar misschien werkt het ook op de NL site. De code kan tweemaal per klant gebruikt worden staat er ook nog op:


2 likes

Ik gebruikte de eerste dag al maar 1 druppel en toen ging het dus al fout, maar misschien moet ik meer dagcrème gebruiken en het zodoende nog meer verdunnen :’) Goed om te horen dat het bij jou zo fijn werkt!

1 like

Oké dan doe ik het ook gewoon in 1x ipv 2x! Ik hoop dat ik met een maand al resultaat zie want dan heb ik m’n diplomauitreiking :see_no_evil: