Het Beautytopic

KOh kijk op zulke reacties hoopte ik eigenlijk. Gebruik je dat zelf ook? En werkt het?

Edit: Ik heb hier dus nul verstand van en me er nog niet in verdiept zoals je ziet.

Ik gebruik een banana poeder voor het gezicht als droogshampoo. Ik ben veel te bleek voor een gele poeder en wil het ook niet zomaar weggooien. Het werkt echt goed.

Ik gebruik haarpillen van de DM en die werken als een tiet, €4,95 voor een doosje!

Ook voor je huid? Of alleen je haar? Thanks voor de tip!

Hm ja het is huid, haar en nagel dus zal allebei wel zijn maar ik merk vooral verschil in mijn haar.

Welke zijn dat? Klinkt goed!

Ik ben zo blij! Nadat ik niet meer aan de Decubal gezichtscrème kon komen kreeg ik echt op diverse plekken in mijn gezicht weer rare eczeemachtige plekjes. Toen dacht ik nou laat ik dan maar een keer de gezichtscrème van Jetske Ultee aanschaffen aangezien ik normaal qua producten ook haar advies opvolg. En echt, het is de fijnste gezichtscrème ooit. Na 1x smeren werden de plekjes al beter en na 2x was het gewoon weg. Ik heb zo’n mooi egaal huidje en dat is echt al heel lang geleden. Dikke aanrader dus!

Heeft iemand ervaring met de producten van Alcina?

M’n favo primer is uitverkocht bij jolse en roseroseshop heeft hem helaas niet, iemand tips voor een goede primer? Heb niet echt een budget en dacht zelf aan Laura mercier, iemand ervaring met primers van Laura mercier?

Hourglass Mineral Veil!!!

Wat is in het kader van ontspannen / relaxen het aller lekkerste beautyproduct?

Heb je een fotootje hiervan? Ga ik ze eens scoren binnenkort.

image
Er is ook een intens versie van, of die echt beter werkt daar ben ik nog niet helemaal over uit maar die pillen zijn een stuk groter.

Thanks!

Iemand ervaring met het knippen van onderste wimpers? Ik wil graag mascara op mijn onderste wimpers doen maar ze zijn eigenlijk veel te lang waardoor het echt lange slierten zijn…

Ja ik doe dit. Ik heb hele lange wimpers en als ik daar mascara op doe accentueert het mn wallen, wat lelijk id. Dus ik knip ze eens in de zoveel tijd

Gewoon met een klein schaartje oid? Ik vind het wel een beetje eng haha

Ik knip zowel mijn boven- als onderwimpers met een nagelschaartje. Ik ben echt een gigantische kluns maar dit is nooit fout gegaan.

@Donny, ik vind Sleepy van Lush echt een hele fijne lavendelgeur hebben, gecombineerd met vanille waardoor hij lekker zacht wordt. Ik smeer mijn voeten en handen er altijd mee in voor ik ga slapen en ruik hem 's ochtends nog steeds een beetje! Ik zou hem als je de aanschaf overweegt wel even op je huid proberen, want op mijn vriend ruikt de crème bijvoorbeeld allesbehalve lekker zoet.

Haha wow nodig zijn van knippen boven wimpers klinkt echt life goals haha (totdat het daadwerkelijk nodig is). Maar ga het zo proberen met nagel knippertje!

Hahaha mijn wimpers zijn heel lang, maar ook heel recht, zwaar en warrig, waardoor mascara mij eigenlijk nooit mooi staat en er vrijwel altijd heel rommelig uitziet.
Nu we hier toch zijn: wat is jullie fijnste mascara voor krul en scheiding?