Het Beautytopic

Ik heb een kortingscode ontvangen voor de beautyafdeling van Zalando. Misschien kan iemand hier hem goed gebruiken.
Geldig tot 11/05 zonder minimumaankoopbedrag. Er staat bij dat het op Zalando.be geldt maar misschien werkt het ook op de NL site. De code kan tweemaal per klant gebruikt worden staat er ook nog op:


2 likes

Ik gebruikte de eerste dag al maar 1 druppel en toen ging het dus al fout, maar misschien moet ik meer dagcrème gebruiken en het zodoende nog meer verdunnen :’) Goed om te horen dat het bij jou zo fijn werkt!

1 like

Oké dan doe ik het ook gewoon in 1x ipv 2x! Ik hoop dat ik met een maand al resultaat zie want dan heb ik m’n diplomauitreiking :see_no_evil:

Hoi!

Ik ben op zoek naar een deodorant zonder de stof aluminium erin. De meeste antitranspirants hebben dit wel en heel veel deo’s ook. Ik heb eerder deze gebruikt:

image
En deze:


En die werken fijn qua geen transpiratiegeur, maar ik kan er niet tegen want mijn oksels worden rood en jeuken enorm, helaas.

Toen kocht ik deze:
image
Maar die beschermt niet goed, ik ruik transpiratie. Ik zweet minimaal, maar ik ruik het wel.

Heeft iemand nog een tip voor een fijne deodorant zonder aluminium erin?

Ik heb deze een tijdje gebruikt en was daar wel tevreden over. Het was een cadeau en toen die op was, ben ik weer voor iets goedkopers gegaan;p

Fijne tip, dank je! De Tuinen, nog helemaal niet aan gedacht om daar te kijken.

1 like

Is het alleen aluminium wat je vermijd? Want Nivea heeft ook een deodorant zonder aluminium.

Ook in roller verkrijgbaar.

Oh wist niet dat deze bestond, tnx!

2 likes

Ik heb die van Dr Organics in Aloe Vera, die vind ik wel fijn

Ok, ga ik ook naar kijken! Geen transpiratiegeur dus?

Mocht iemand in de verleiding gebracht worden om Schmidt’s deodorant te kopen: ik heb die van de Sensitive lijn geprobeerd en ik stonk gewoon nog 100 keer erger dan wanneer ik géén deo opdoe haha.

3 likes

Niet doen. Heb meerdere brandwonden gezien door zulke apparaten

Heeft iemand ervaring met de bouncy bronzer van catrice?

Klinkt goed, tnx!

Vergis je niet in die natuurlijke kristal deo’s, die bestaan namelijk uit potassium aluminium en helaas dus uit aluminiumzouten

1 like

Net de nieuwe mascara van catrice gekocht,
Ben benieuwd , hij ziet er wel luxe uit :blush:

4 likes

Bij mij gingen ze wel weg toen ik begon met benzac smeren maar nu komen ze langzaam weer terug, dus waarschijnlijk hielp het niet echt. Overweeg om crème ervoor te vragen bij de huisarts maar ik ben echt heel erg slecht in de huisarts bellen dus waarschijnlijk gaat het nooit weg :thumbsup:

1 like

Oh echt?! Ik probeer alles met het woord aluminium te vermeiden. Dan zit ik wel goed denk ik?

Ik heb vernomen dat NYX haar imago wil omgooien en zich minder naar ““professionals”” (aka Instagram MUA’s) wil richten maar meer op de gewone consument. Ik ben wel benieuwd, die nieuwe mini-collectie Bare With Me ziet er wel mooi uit en ik ben vooral HEEL benieuwd naar de Tinted Skin Veil. Heeft iemand 'm toevallig al gezien in de winkel, of een review gespot?



Die felle blush stick :drooling_face:

7 likes

Heb je een linkje? Ik kan die nieuwe dingen niet meteen vinden!

Edit: Nevermind, ik heb wat gevonden!

1 like