Het Beautytopic

Ik doe het met een kapperschaar, gewoon heel voorzichtig. Maar zoals ik bij Teal las is een nagelschaartje waarschijnlijk wel veel handiger

voor krul heb ik nog niets gevonden, separatie heeft kiko wel een goede

Weet iemand een goede zonbeschermings-poeder? Ik kan helaas niet tegen vloeibare crèmes en was nu aan het oriënteren op poeder met bijv. zink-oxide en / of titanium-oxide - dioxide. Alleen kon ik daar ook nooit tegen, in vloeibare vorm.

Is er nog een andere zonbescherming in poedervorm?

jane iredale heeft een poeder spf maar ik weet niet welke stof die gebruikt, anders kan je misschien eens bij de apotheek voor advies vragen en dat ze eventueel een recept voor je maken?

Bedankt :smiley: ik ga er gelijk even naar kijken. Apotheek had ik nooit aan gedacht, ik ga het de eerstvolgende keer aan ze vragen.

Colorescience

Clinique en Lancaster hebben volgens mij ook poeders met spf, maar geen idee wat daar de ingrediënten van zijn!

Shiseido heeft een poeder met spf 50

Heeft iemand ervaring met een Solid parfum van Lush? Werkt zoiets nou beter dan een liquid parfum?
Zoiets: https://nl.lush.com/products/smugglers-soul-3

Ja, en nee helaas. Je ruikt hem echt alleen als je met je neus op je pols gedrukt zit. De medewerker vertelde me later ook dat het meer bedoeld is om over de sprayparfum te doen, om die te versterken. Ik zou hem niet aanraden om zo los te gebruiken.

Thanks! Weet je toevallig waar ik dat in Nederland kan kopen of is het alleen in het buitenland (sephora en webshops) verkrijgbaar?

Ik heb er eentje, en gebruik altijd een heel klein beetje in mijn haar! Werkt goed voor mijn droge puntjes en de geur blijft lang hangen.

ik denk dat ze Hourglass in de Douglas hebben

Heeft iemand hier ervaring met de producten van Erborian, meerbepaald de bb cream en cc cream?

Helaas niet in Nederland

Heb de nieuwe bae foundation van de Hema gekocht en ik vind het echt super chill.

Hij heeft wel een vrij matte finisch maar vind het alleen maar ideaal met mijn vette huid. Is ook echt de enige foundation die niet lelijk bij de huid gaat zitten waar mijn bril zit. Normaal hoopt er aan beide kanten van het begin van mijn neusbrug er lijn foundation maar bij deze helemaal niet. Terwijl ik eigenlijk alleen maar high end foundation gebruik. En dit voor nog geen 6 euro!

Hopelijk krijg ik hier geen puisten van, maar daar moet ik hem nog langer voor gebruiken.

Ik heb vrijdag voor de eerste keer mijn bovenlip laten harsen en nu heb ik er allemaal pukkeltjes/mee-eters zitten? Ik kan soms wat gevoelig reageren op hars maar dit heb ik nog nooit gehad. Is er ook een over-night oplossing voor dit? Heb morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan en heb nu echt een pukkeltjes-snor.

Weet je toevallig of er ook een lichte/medium tint is met een roze ondertoon? Klinkt wel echt als goed spul!

Ik heb de 2e lichtste kleur en vind hem neutraal. Heb niet naar de rest gekeken.

Even een budget tip: de remember me always mascara van Etos is echt heel fijn. Goed zwart, veel volume en blijft goed zitten. Normaal geven goedkope mascara’s af op m’n wenkbrauwbot. En ook nog 1+1 gratis deze week.