Het Beautytopic

Bodyshop camomille creme (verandert in olie) reiniger, echt mijn lievelings

1 like

De Midnight Recovery Cleansing Oil is mijn favoriet! Verwijdert makkelijk al mijn make-up en spoelt makkelijk weg. Je moet wel van de lavendelgeur houden.
Ik heb toevallig net een blogpostje geschreven over alle cleansing oils die ik tot nu toe geprobeerd heb:


Ik dacht, ik meld het even :slightly_smiling_face:

6 likes

Ben fan van nip+fab glycolic cleansing fix, echt een aanrader. Ik vind sowieso de hele glycolic lijn fijn.

1 like

Die gebruik ik als mijn huid wat meer nodig hebt of nadat ik veel make-up gedragen heb. Hij is fantastisch! Voor elke dag gebruik ik ultra facial cleanser

1 like

@Daelyss @VickyViolence . Heel fijn, dank jullie wel! :heart:

2 likes

Welke eyeliner zonder olie is fijn? Ik ga wimperextensions laten zetten en hoorde dat je het beste een eyeliner kan kopen zonder olie er in.

Van Kruidvat eigen merk de 0% reinigingsmelk vind ik heel fijn en kost niks.

1 like

Volume laat ik zetten. Ohh dat is wel balen want ik heb eigenlijk altijd eyeliner op🙈. En bijvoorbeeld een gel eyeliner of potlood kan dat wel? Dan zou ik het nog wat donkerder kunnen maken aan de rand met een potlood in plaats van vloeibare eyeliner.

Advies gevraagd. Ik heb voor mijn bruiloft Sisley foundation aangeschaft (op advies Douglas). Ik wilde toen eigenlijk de Estee Double wear etc maar die vond ze te zwaar op die dag. Nu wil ik een nieuwe foundation en twijfel ik weer uit deze twee. Op zich is Sisley prima hoor. Wie helpt mij?

Welke van sisley heb je en wat zoek je in een foundation qua dekking, textuur, finish etc?

1 like

Estee Lauder Double Wear Nude! Ik gebruik in de winter/herfst de gewone van EL, en nu het warmer wordt al weer een tijdje de nude-variant. Iets minder heftig dekkend (tenzij je een paar laagjes aanbrengt) en daardoor heel natuurlijk. Heerlijk spul!

1 like

Late reactie maar welke gebruikte je? :smile2:

Ik ga het morgenochtend even lezen op het flesje. Bedankt voor je reactie!

Iemand een goed adres voor een wimperlift in (omgeving) Haarlem?

Add images

kijk niet naar de borstel.

Wat is jullie favoriete highlighters zonder glitters, dus echt alleen een glow?
En heeft iemand al ervaring met de K-beauty producten van de Hema? Ik wil alles kopen maar heb me tot nu toe ingehouden. Vooral benieuwd naar dat slaapmasker, maar heb een supervette T-zone en weet niet of het dan wel iets gaat doen.

Wow ik dacht, ik zet wat makeup op een instagram om te verkopen, ben ik gewoon op een paar uur tijd 5 producten kwijt met een opbrengst van € 75 :cool:
En ja, het zijn (op 1 product na) allemaal PR samples haha.

Dus ben ik al druk aan het bedenken wat ik ga kopen van die cold hard cash. Iets Tom Ford? Laura Mercier? :thinking:

3 likes

Wat chill! Mag dat eigenlijk zomaar? Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, groot gelijk. Maar had verwacht dat er misschien een soort voorwaarden aan pr producten zouden zitten

Er zitten geen voorwaarden aan nee, maar er zit wel een stigma rond het verkopen van je #sponnetjes. Ik heb het ook bewust niet op mijn eigen (blog)instagram gezet.

Maar het is niet zo dat ik producten recht uit de goodiebag te koop zet he, dit zijn al oudere producten waarvan ik wel de intentie had om ze uit te proberen, maar waar ik gewoon niet toe kom. Dan kan ik er beter wat aan verdienen om andere makeup te kopen mijn beugel te betalen.

2 likes

Wat is je IG? ik wil je volgen voor de volgende verkoopronde :see_no_evil: