Het Beautytopic

Ik heb een foundationcrisis. :upside_down_face: Ik weet dat eens in de zoveel tijd deze vraag voorbij komt maar ik ga hem toch gewoon weer stellen.

Wat is jullie favoriete foundation die vooral muurvast blijft zitten en niet gaat glijden gedurende de dag? Matterend is een pluspunt! Mijn budget is ongeveer prijzen van Mac, dus max €30 maar hoe goedkoper hoe beter.

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag voor poeders en concealers. Ik ben redelijk tevreden met mijn Catrice concealer en transparante poeder, maar als er betere zijn wil ik die wel uitproberen. Is de losse transparante poeder van NYX een aanrader?

Volgens mij staat en valt het goed blijven zitten van je foundation met welk poeder je gebruikt. Ik gebruik sinds een aantal maanden de losse transparante poeder van Catrice, en mn gezicht blijft zo veel matter en mn foundation zó veel beter zitten!

Denk duurder dan je wil, maar Estee Lauder Double wear.

Geen probleem hoor, sta er zeker voor open, kan er ook alleen maar van leren. Heb er ook express niet bijgezet dat het dierproefvrij is omdat Yver Rocher er niet open is en nav de post op Naoki.

Ik! Ik DM je wel even

De nieuwe van de Hema!

Die heb ik wel eens gebruikt en vond ik heel fijn, maar de lichtste kleur kan ik alleen in de zomer als ik wat bruiner ben dragen en hij is nu even te duur idd.

Oeh ja daar zag ik laatst een hele positieve review van voorbijkomen in een ander topic. Als 2 mensen het zeggen moet het wel goed zijn toch haha. Voor €6 durf ik die wel te testen.

Ik vind hem echt mega fijn, had het ook niet verwacht voor dat geld. Hopelijk zit er een goede kleur voor je tussen.

Heeft iemand een dagcreme met spf 30+ (liefst 50) die niet zo zonnebrand-achtig is? Mijn huid glimt heel snel en ik vind zonnebrand voor mijn gezicht eigenlijk altijd kut. Maar ik moet het echt dagelijks gaan smeren, zeker nu ik retinol enzo gebruik.

Ik heb positieve verhalen over deze gehoord:

Daarnaast is ‘ie ook organic. Ik ga ‘m vanaf de lente proberen!

Er is nu worldwide free shipping bij Colourpop voor de liefhebbers :blush:

Ik gebruik die van la roche posay graag. Zit in zon flacon die je moet schudden. Is dun spul en droogt mat op. Ik heb altijd spf 50

Actinica. Smeert op het begin niet zo fijn en zelfs een beetje plakkerig, maar trekt heel snel in en laat geen vette of witte laag achter.

Of anders de de Spf van Image skincare, maar hier zit wel parfum in.

Yes, had net wenkbrauwpotloden nodig.

Vandaag 4 verschillende Etos mascara’s gescoord, van de 1 + 1 gratis actie. Ben zeer benieuwd of ze zo goed zijn. Normaal gebruik ik Clinique maar die kost 8 of 10 x zo veel. Als ze maar geen aan elkaar plakkende wimpers geven ben ik al blij. Vandaag nog een dure van YSL gebruikt, maar bllll
Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Bedankt voor je uitgebreide advies! Die haar spoeling ga ik sowieso halen, ik woon ergens met heel hard water (niet in Nederland).

Moeten jullie wel eens bij betalen voor colourpop bestellingen (invoerrechten/btw)? Ik heb nu 61 dollar in mn mandje zitten maar heb geen zin om straks nog de helft daarvan bij te moeten betalen om het maar te krijgen haha

Edit: heb ‘t toch maar besteld maar wel in drie pakketjes :’) waarvan eentje op naam van m’n vriend zodat het net lijkt alsof ie me een spontaan cadeautje geeft :joy:

ja ik moet eigenlijk altijd invoerrechten enzo betalen dan. Ik doe t nu ook in 2 pakketten.

dank je voor t delen. Meteen besteld!

Je betaald vanaf €22 invoerrechten, dus eigenlijk is het dan handiger om meerdere kleine bestellingen te plaatsen… hoop dat je nu niet de klos bent want de kosten zijn niet verkeerd :tired_face: