Het Beautytopic

www.instagram.com/prettysharpsale :sunglasses:

1 like

Heeft iemand nog een tip voor een goede (vloeibare) highlighter?

Ik gebruikte altijd de liquid glow van mua maar kan die nu niet meer vinden :sob:


Deze dus

Becca shimmering skin perfector is fenomenaal

2 likes

Eens! In de kleur Opal :heart_eyes:
Ohja en dit is officieel gezien geen highliter, maar ik vind ‘m zoooo een mooie glow toevoegen echt top. Ik gebruik dit dat ook vaak los, op de plekken waar ik highliter zou aanbrengen.

3 likes

Ik twijfelde om een Glossier bestelling te plaatsen voor de Boy Brow maar in mijn Konmari-woede heb ik een Gimme Brow van Benefit gevonden en ik ben er best tevreden over! Vult mijn kale plekjes heel subtiel bij en geeft een mooier effect dan mijn transparante gel. Goeie find :sweat_smile:

Maar als deze op is ga ik alsnog Glossier bestellen hoor :cool:

1 like

Jaaaa doen. Ik ben echt zo’n fan van de cloud paints :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Weet iemand of je gewoon bruin kan worden ook al gebruik je een zelfbruiner zoals Bondi Sands?

Uiteraard, want er zit geen SPF in.

Dat dacht ik dus ook maar het lijkt gewoon of ik helemaal niet meer bruin kan worden of maar dan ook iets van een tintje kan krijgen haha

Moeten ze eerst eens gaan shippen naar nederland… :angry:

Ik denk dat je wel een kleurtje krijgt, maar de kleur van de zelfbruiner zit natuurlijk over je huid als een soort verflaagje.

Ugh inderdaad! Maar voor Glossier ben ik wel bereid om via Shipito te verzenden haha.

Kunnen er natuurlijk ook een groepsbestelling van maken hehe.

Ben ik ook bereid te doen voor Milk Makeup (via Shipito) als zij verzenden naar postboxen.

1 like

Toch idioot dat t zo lang duurt?!

Zeker! Ze zeggen al ruim een jaar dat 't er snel aan zit te komen. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

is hun oplage dan zo klein? ik kan nu wel uit ervaring zeggen dat goede en betaalbare verzending iets aartsmoeilijk is als je geen ijzerstek contract kan maken met een bedrijf

Weet iemand een goedkoper en goed alternatief voor de chubby sticks van clinique?
image

Ik vind ze heel fijn en wil het liefst alle kleuren, maar mijn portemonnee vindt dat niet zo leuk.

Hema heeft hele mooie vergelijkbare sticks!

1 like

Heeft iemand hier een tip voor een creme bronzer of misschien zelfs wat vloeibaar? Ik vind die van Milk heel mooi (Baked) maar daar zit parfum in en daar ben ik allergisch voor. Ik zoek iets dat geschikt is voor contour maar mag wel beetje glow hebben, beetje zomers.

Ik kwam er net achter dat ik nog een cadeaubon van Ici heb van 60euro. Mogelijk mezelf maar eens verwennen vandaag :relieved:

10 likes