Het Beautytopic

Revlon heeft ook fijne!!

1 like

Zover ik weet kan je vanuit NL helemaal niet aan milk makeup komen. Die fout heb ik ook al eens gemaakt :joy:

Heeft iemand ervaring met wimpers liften? Zou het graag eenmalig willen doen ivm vakantie maar ik ben een beetje bang dat het na een week of 2 heel rommelig wordt aangezien je dan toch rechte en gekrulde wimpers door elkaar krijgt?

Heb dit 1x gedaan. Heb best lange wimpers die zeg maar licht zijn aan uiteinde en verder donker. Toen ook gelijk geverfd, om het effect te maximaliseren. Maar ik vond het effect niet echt denderend en voor mijn gevoel was het best vlot weer weg. Had niet het idee dat ik ineens bambi benaderde qua oogopslag helaas ;). Ik zou het zeker niet nog een keer doen.

Ik doe het altijd voor een vakantie. Moet wel zeggen dat de verf er aardig snel weer af gaat en met name op de punten dan, maar de lift blijft wel echt zo’n vier weken mooi. Omdat ze ongeveer vanaf de aanzet af gelift worden krijg ik een meer open blik en als ik dan wel een keer mascara op doe is dat ook veel mooier. Ik vind het wel echt een aanrader.

Ik zou hier nog een update geven van het Catrice Lash Serum. Gebruik het nu een paar maanden en het doet bij mij precies hetzelfde als die van Kruidvat die niet meer te koop is :heart_eyes: Ik had dat na een maand al ongeveer.

Bij het Kruidvat serum had ik wel zo’n donker randje op mijn wimperlijn, bij deze niet. Voor zover ik heb kunnen vinden, zit hier het stofje bimatoprost niet in.

Enige nadeel: flink tranende ogen als er per ongeluk iets te dicht bij je oog komt. Als ik het opdoe en meteen erna op m’n zij in bed ga liggen dan is het niet chill. Echt even laten drogen terwijl je rechtop zit/staat en niet te dik aanbrengen.

12 likes

En @Beautician waar laten jullie het doen/doen jullie het?

Ah dat is jammer genoeg echt te ver haha. Ik had laatst al eens gegoogled naar salons bij mij in de buurt, maar nergens kon ik foto’s van hun werk zien. Of alleen dit:
image

Jullie favo budget setting sprays? Het is vooral voor de hydratatie/dewy look en om de poederigheid bij m’n concealer weg te halen want verder draag ik eigenlijk amper nog make-up.

Ik gebruikte eerst de nyx matte setting spray en daar was ik heel erg tevreden over, daar is ook een dewy versie van en daar zijn ook veel tevreden reviews over!

2 likes

Etos! En een vriendin had er een van Primark die ze heel fijn vind.

2 likes

Brabant :slight_smile:

Ja ik heb ook de Nyx matte en heel tevreden over!

1 like

Ik zie dat je iets in Brabant zoekt, die van mij is niet in de omgeving helaas

1 like

YES dankjewel voor de update! Die moet ik dan toch maar eens aanschaffen dan.

je kan het bij cult beauty bestellen.

Klopt, maar ze leveren dat merk niet aan Nederlandse adressen.

Heeft er iemand ervaring met de Jade Roller of een andere gezichtsroller?

Ik had precies hetzelfde!

1 like

Ik heb er een en kan niet zeggen dat ik nu minder/geen rimpels heb, vind het vooral een lekker ontspannend moment in m’n skincare routine.

1 like