Het Beautytopic

Wat zijn jullie ervaringen met CT light wonder foundation en Hollywood filter?

biotine pillen doen hetzelfde en zijn een stuk goedkoper

1 like

Is zoiets aan te raden?


Vitamine B2 en biotine helpen bij de verzorging van de huid van binnenuit. Selenium en zink zijn goed voor haar en nagels.

Bij mij lagen ze lelijk op de huid, terwijl anderen er echt prachtig mee uitzagen. Wel jammer. Ik zou samples uitproberen.

1 like

echt? Dat wist ik niet. Jammer

Oeh, is die K-beauty lijn nieuw? Hebben er nog andere mensen al wat van getest? Ben benieuwd!

Welke kleuren had jij? En wat is normaal je mac kleur?

Iets aan de prijzige kant misschien, maar ik gebruik Le Mousse van Chanel (+/- 38,-) en vind die echt heel fijn. Is een beetje een crème-achtige reiniger die gaat schuimen zodra er water bij komt. Mijn huid wordt hier echt megaschoon van en zelfs als ik nog wat make-up restjes op mijn gezicht heb haalt hij dit echt goed weg allemaal. Je hebt ook maar heel weinig product nodig en doet daarom vrij lang met een tube. Douglas en Ici hebben geregeld korting dus dan is hij ook wat minder duur in aanschaf!

1 like

Kan het zijn dat je wimpers gewoon een wimperlift niet pakken? Ik heb het denk ik 1 of 2 jaar geleden laten doen bij iemand thuis. Ik heb lange maar rechte wimpers, na een dag was het effect al weg. Was dit gewoon een slechte behandeling of kan het ook aan mijn wimpers liggen. Ik wil het wel graag als het blijft, maar door deze ervaring ‘durf’ ik niet meer.

Op het moment was het heel mooi, heb ook geen dingen gedaan die niet ‘mochten’. Ben teruggegaan en geld terug en volgens haar lag het echt aan mijn wimpers.

Het is dat ik totaal niet bij je in de buurt woon anders was ik bij je gekomen! Als ik een keer in de buurt ben stuur ik je een berichtje!

1 like

@jigglypuff ik heb een paar dingen van de nieuwe lijn van de HEMA geprobeerd, aanraders voor een supergevoelige huid::


Wel heel vet, maar superzacht voor mijn huid (zelfs die van The Body Shop is voor mij te heftig)


De enige vit. C booster/serum waar ik goed op reageer, tot nu toe kreeg ik overal een reactie op, zelfs op die van Paula Begoun.


Deze ben ik nog niet helemaal uit eerlijk gezegd. Hij haalt heel goed make-up weg, maar heeft wel een gebruiksaanwijzing, als je hem op een andere manier dan voorgeschreven gebruikt dan doet hij helemaal niks. Hij is ook niet heel zacht voor de huid, maar als je huid minder gevoelig is dan is hij vast prima. Ik gebruik hem gewoon niet iedere dag.

Afrader:


(Boordevol parfum)


Doet HELEMAAL niks.

10 likes


Iemand deze al geprobeerd?

1 like

ik kan niet wachten alles uit te gaan proberen :see_no_evil: heb zoveel sheetmasks gekocht dat ik die niet eens op de foto durfde te zetten

17 likes

Wat zijn jullie favoriete lakjes van Essie? Ik mag er eentje van mezelf kopen maar twijfel!

Denk nu aan fiji, angora cardi of cute as a button… maar kan echt niet kiezen haha (en heb al zoveel nagellak). Andere suggesties zijn ook welkom!

Fiji!!!

1 like

Ohhhh die Clean It Zero is zo fijn! Heb de Nourishing variant, maar echt, letterlijk ĂĄlles gaat er af. Zelfs waterproof make-up. En mijn huid is erna zo zacht!

Reviews zijn altijd welkom! :kissing:

Wat is jullie favo product met hyaluronzuur? Ik heb nu Hada Labo Gokujyun dinges maar ik heb niet het gevoel dat het heel wat doet? Misschien heb ik gewoon geen goeie variant genomen. Ik twijfel om een andere te proberen of misschien eens bij The Ordinary te kijken. Of misschien toch nog wat anders?

1 like

ja ik ben benieuwd! gebruik nu de heimish all clean balm welke prima is, maar was hier ook benieuwd naar

@jigglypuff kan alvast zeggen dat ik 't dr. jart rubber hydration mask weinig aan vond, maar de skinfood propolis bee venom helemaal top! Ook heb ik de laneige lipbalm gekocht (heb ook 't lip sleep mask) en die voelt ook heel fijn aan en egaliseert mijn lippen mooi.

1 like