Het Beautytopic

Heeft iemand enig idee hoe je de website van Sephora kan instellen naar de US site? Bij mij gaat het automatisch naar de Franse site en ik heb geen idee waar ik het moet wijzigen. Ik ga over 2 weken naar NYC en ik wil even de US prijzen en het aanbod weten!

Via VPN op internet gaan.

Bestel daar eigenlijk alles wat ik normaal nodig heb en zij aanbieden. Zoveel goedkoper dan de douglas oid. Prima webshop, heb altijd mijn bestellingen vrij vlot gekregen. Heb ook nooit een product betrapt op fakeheid. Dus gewoon doen!

Ja, ook meermaals besteld. Ik vertrouwde het eerst ook niet, tot ik noodgedwongen de Estee Lauder double wear Light ‘moest’ bestellen. Want die ging uit het assortiment (nu hebben ze 'm wel weer, gelukkig en in tig kleuren) en bij Notino hadden ze nog 15 tubes op voorraad ofzo. Dus allemaal ingeslagen :nerd_face: en het waren absoluut originele.

Heb er ook wel eens Daniel Sandler besteld en mascara’s. Allemaal prima.

Ik had van deze poeder een proefverpakking gekregen, en de dag dat ik hem voor het eerst droeg kreeg ik de hele dag complimenten over hoe stralend en mooi mijn huid er uit zag. Gelijk fullsize gekocht :sparkles::sparkles::sparkles:

Voor de liefhebbers:

Thanks, needed it.

Oh super! Ik denk als die van mij op is dat ik ook die glow ga aanschaffen!

Ter info: er is nu 25 procent korting op heel wat make-up op de d ouglas site (vrouwendagpromotie). De double wear foundation en veel producten van ABH (waaronder Norvina palette) staan ook in promotie. Misschien nog eens de brow wiz opnieuw bestellen.

Heeft iemand de Brow Blade van UD al eens geprobeerd?

Ja! Zie een aantal berichten terug van mij. Ben erg fan!

Er is 1+1 gratis op MAC oogschaduws:
https://www.maccosmetics.nl/nl/nl/day1-eyeshadow

Wie gaat er iets van Glossier play proberen? Ik weet nog niet zo goed wat ik van de hele lijn vind…

Ik zoek al meer dan een naar naar de perfecte droogshampoo, of iets anders dat mijn haar even wat boomshakalaka volume geeft. Het is nu lang en plat (heb wel laagjes).

Heb aussie, john frieda, andrelon en batiste al geprobeerd. Maar het maakt m’n haar allemaal zo “viezig” dat ik het de volgende dag wel weer moet wassen. Iemand de gouden tip? En borstelen jullie je haar ook altijd na het sprayen?

Deze vind ik zo fijn! Geeft volume en zorgt voor een schone look, maar kan daarna nog 2 dagen zonder echt te moeten wassen.

Als droogshampoo gebruik ik gewoon talkpoeder, maar als ik volume wil gebruik ik volumepoeder van de Kruidvat. De goedkoopste, iets met Effex heet het. Je voelt het als je het net aan hebt gebracht wel maar ik heb het idee dat het wel aardig ‘slijt’, heb in ieder geval nooit dat ik de dag erna perse m’n haren weer wil/moet wassen.

Ah ik bedoel met moeten wassen, moeten omdat het zo stug en naar aanvoelt, niet omdat het vet is (dat is mn haar eigenlijk nooit). Maar ga beide eens proberen, thanks!

Kan iemand me vertellen hoe dit werkt? Ik heb transparante poeder gekocht en dat doosje blijkt op deze wijze in elkaar te zitten. Er ligt zo’n berg poeder bovenop die gaatjes, dat het steeds overal ligt, wanneer ik hem open draai. Dat plastic ding met gaatjes los maken en terugschudden kan helaas niet, want hij zit vast.

Ik vraag me nu echt af of ik zo’n noob ben of dat dit product gewoon niet deugdelijk is.

Je bent geen noob en het is wel deugdelijk, want dit is normaal bij losse poeders. :stuck_out_tongue: Ik schud altijd een beetje in de (het?) deksel en doe dan mijn kwast er in, maar als ik bij wil baken dan dep ik gewoon mijn beautyblender er zo in. Het enige wat “helpt” is om zachtjes met het doosje te schudden zodat het poeder dat nu bovenop ligt weer door de gaatjes valt en ‘m absoluut rechtop te houden.

Oh dan is dit product gewoon niet geschikt voor mij, want ik neem mijn make-up heel vaak mee. Terugschudden is me nog niet gelukt, want er lijkt alleen maar meer bij te komen haha, maar in het deksel schudden is wel een goed idee!

Nee als je veel onderweg bent is dit de hel haha, dan is een compacte poeder veel fijner!