Het Beautytopic

€25 incl verzenden?

Ik ben gek op Warm Soul van Mac.
Geeft letterlijk warmte aan je gezicht zonder dat het er heel onnatuurlijk en bronzing powder achtig uitziet.

1 like

Water :joy: En heel af en toe The Ordinary Retinol 0,2% in squalane.

SOS send help! Ik zit op een hotelkamer en heb geen watjes en/of makeup remover bij en alle winkels zijn dicht. Iemand een gouden tip?

Wat heb je wel bij je? Staat er shampoo/douchegel/zeep in de badkamer?

1 like

Een vettige crème haalt (waterproof) mascara weg

1 like

Olijfolie vragen bij de receptie? Kan je make-up mee verwijderen, daarna gezicht met een washandje afnemen en evt een piepklein beetje zeep gebruiken om de restjes te verwijderen

1 like

Shampoo heb ik bij! Er staat nog idd wel een en ander.

Ga ik zo proberen, goeie!

Gebruik je ook een exfoliant? Dat helpt bij mij heel erg bij het verminderen van onzuiverheden. Ik gebruik eentje van Paula’s Choice. Als je er niet uitkomt welke bij jou past, dan kun je ook hulp vragen via de chat.

2 likes

Hey ik wil eigenlijk wat reviews schrijven over een paar producten die ik in Amerika heb gekocht. Ik ben er zo blij en ik denk dat het andere mensen misschien ook kan helpen met huid en of haar “problemen”

Is dit het juiste topic er voor en zitten jullie er uberhaubt op te wachten?

11 likes

Jaaaaa leuk! DOE DOE DOE :star_struck:
Wat mij betreft kan dat prima hier. Volgens mij reviewde iemand hier laatst ook wat Hema producten. Vond ik echt leuk om te lezen! Beetje old skool ofzo.

1 like

Oke ik ga vanmiddag even zitten en fotos en revieuws schrijven!

2 likes

Deze pads werden mij aangeraden toen ik advies vroeg voor mn grove porieën. Het zijn peeling pads die je in de ochtend (of avond of als je ze doormidden knipt ochtend en avond gebruikt) Ze exfolieren en je hoeft daarna niet je gezicht afte spoelen. Als je ze gebruikt zie je daarna een smerig doekje haha. Ik gebruik ze nog niet lang maar ik merk dat mijn porieën kleiner zijn en dat ik een glow heb.


Dit spul is hemels het ruikt heerlijk het glanst mooi dus je kan hem als gloss dragen , maar het belangrijkste is mijn lippen zijn nog nooit zo zacht geweest. Het is een soort zachte wax achtige substantie het plakt niet je kan het snachts op doen voor het slapen gaan. Of gewoon wanneer je lippen het nodig hebben. Echt een aanrader.


De serum die mijn huid veranderde. Het is een serum die snachts je huid vernieuwd. Mijn huid voelt steviger en ik heb geen last meer van dode huid cellen en ik straal! Ik heb hem in het groot gekocht want het is de 90(!!!) Euro dubbel en dwars waard.


Oogcreme was iets waar ik niet echt in geloofde tot dat ik deze ontmoete.
Mn ooghuid voelt dikker aan en het lijkt alsof mn blauwe kringen minder zijn en alsof mn wallen niet van die ingevallen wallen zijn zeg maar.


Ik ben een zweter en een stinker maar deze deo heeft dat veranderd. Hij ruikt heerlijk en het is een stick dus hij verzorgd ook nog eens. Ik kan dagen door NY slenteren zonder dat mn oksels klotsen met deze deo!

Dit zijn al mn glossier producten allemaal geweldig haha weet niet zo goed wat ik er over moet vertellen maar ik kan wrl eens een full face laten zien.

Ik heb nog meer producten maar die liggen op andere plekken dus doe die later.

27 likes

Die van de bodyshop die @Nikkie86 noemt is heel fijn! Je voelt dan ook echt dat je je dode huidcellen verwijdert.

1 like

Ik vind het zo jammer dat LaNeige niet cruelty free is. Dat lipmasker lijkt me zo fijn!

1 like

ik vind de Neogen Dermalogy Bio-Peel Gauze Peeling Wine heel fijn!

Geeft die secret deo af op donkere kleding? Heb ik namelijk met de meeste sticks.

Beetje. Maar werkt als een tiet. Dus heb ik er in ieder geval graag voor over.

1 like

Haha ja ik wil het al tijden uitproberen na alle goede verhalen. Haal jij het ook uit het buitenland of bestel je het op internet?