Het Beautytopic

Wat is jullie holy grail foundation? Heb alles al geprobeerd naar mijn gevoel (Mac, Estee Lauder, Bobbi Brown, Clinique, Chanel, Lancôme, L’Oreal, Maybelline) maar het is het gewoon allemaal net niet. Ik zoek volledig dekkend, niet super mat en longwear. Qua longwear en de finish kom ik nu steeds terug op de double wear van Estee Lauder, de dekking van die weightless en de stick van Bobbi Brown vind ik erg mooi maar op mijn huid niet zo longwear. Gebruik nu de fit me van Maybelline en die vind ik wel mooi, maar ook geen hele dag bijv.

NARS sheer glow

1 like

Is die met 1 laagje al volledig dekkend? Wil het liefst geen foundation die ik echt op moet bouwen, zonde van m’n tijd. :stuck_out_tongue:

Zeker!

1 like

Gebruik je een primer o.i.d?

Ja gebruik alles wat je maar kan bedenken haha.

Ik lees hier veel dat Giorgio Armani Silk foundation een goede is. Heb m zelf alleen nog niet geprobeerd haha

Mwoah, de L’Oréal true match is een dupe ervan dus zou die dan eerder proberen haha. Vond m wel mooi, maar ook niet wauw ofzo voor dat geld.

En de catrice HD Foundation?
Is dekkend en blijft bij mij goed zitten.

Catrice HD is heel mooi en dekkend inderdaad, er is ook een liquid radiance versie van, ook heel dekkend maar met wat minder mat en veel natuurlijker. De HD oxideert bij mij, de radiance niet. Alleen de kleurkeuze is zo beperkt :frowning:

@VickyViolence ik heb laatst die Hema foundation gekocht door jouw blog en ik ben fan! Dus thanks :grin:

2 likes

Die van Juvia’s place zijn heel dekkend heb ik gezien. Maar die kan je niet op voorhand testen.

1 like

Wat zijn jullie aanraders voor mooie snelwerkende zelfbruiners? Voornamelijk voor mijn benen. Wil vanavond een jurkje aan maar mijn benen geven bijna licht zo wit zijn ze.

Moet verkrijgbaar zijn bij Kruidvat, Etos, Ici Paris, Hema of Douglas.

Ik vind zelf die van Bondi Sands (etos) en die van St. Moriz (kruidvat) heel fijn!

Dank je! Welke van deze twee vind je het beste? En welke kleur heb je?

Ik vind dat die van St. Moriz me wel bruiner maakt, maar ik vind die van Bondi Sands egaler en subtieler. Ik zou zelf voor die van Bondi Sands gaan. Die kan je ook 1 tot 6 uur laten intrekken en dan heb je altijd resultaat, terwijl ik die van St. Moriz vaak een hele nacht in laat trekken. Ik heb allebei in de kleur dark en ik ben echt heel bleek, dus je bent niet opeens een wortel of overdreven bruin. Ze zijn wel heel heftig als je het op hebt gesmeerd, maar dat is de colorguide en die was je er weer vanaf!

1 like

Ik gebruik sinds kort bondi Sands en ben er zo blij mee! Heb de kleur dark en laat het ongeveer 2 uur zitten, op de verpakking staat 1-6 uur en mijn collega slaapt er zelfs mee maar dan wordt het voor mij te donker denk ik. Twijfelde eerst over de lichtere, maar ik denk dat ik m dan wel een paar uur moet laten zitten en daar heb ik geen zin in.

1 like

Thanks @suus @Espoir @Spaarlamp ik ga die kopen. Doen jullie ook scrubben van tevoren of krijg je ook zonder scrubben wel een mooi resultaat? Luie donder ben ik.

1 like

Ik scrub wel, maar ook maar half hoor. Ben sowieso een luie self tanner want doe tot van m’n hoofd tot aan m’n borsten en dan ben ik klaar, draag toch nooit korte broeken oid. Niemand ziet de rest. :rofl:

1 like

Ik vergeet weleens te scrubben en dan is het resultaat ook heel mooi. Ik doe wel altijd m’n handen, voeten, knieën en ellebogen insmeren met een bodylotion, zodat ze wat minder droog zijn.