Het Beautytopic

Mooi!

Ik had die dark vorige week op en toen vroeg m’n schoonmoeder alleen of ik een keer onder de zonnebank was geweest, dus hij ziet er heel natuurlijk uit!

1 like

Ik heb het Hema serum gekocht, maar ik vind hem best wel stinken :nauseated_face:

Top! Mn beentjes zijn gemarineerd hoor :ok_hand:t3: Ik ben benieuwd…

5 likes

Zijn er mensen die voor en na foto’s hebben? Heb er al een paar gevonden op google maar ben benieuwd of jullie ook voor en na foto’s hebben :grin:

Is dit de donkere of de lichte?

1 like

Welke?

Heeeel mooi inderdaad!

1 like

Hoelang doe je eigenlijk met 1 flacon van bondi sands? Ziet er inderdaad heel mooi uit! :heart_eyes:

Deze: https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoonlijke-verzorging/gezichtsverzorging/gezichtscreme/serum-kalmerend-sensitive-17870022.html

De geur was vooral in het begin heftig, ik denk dat je er wel aan went. Maar hij bleef ook een tijdje plakkerig op mijn gezicht… Eerste indruk is niet zo positief.

Ik heb gisteren het Hydroboost masker van Neutrogena gebruikt:

Echt een aanrader! Het masker is wel een beetje klein vind ik (of ik heb gewoon een groot hoofd, dat kan ook) maar er zit superveel serum in en mijn huid was nadien héél juicy. (Zelfs deze middag nog!)

3 likes

Waar heb je dat gekocht? Zie alleen vage sites online.

In België bij Di, in Nederland bij Etos volgens mij!

1 like

ja ik heb de gel met hylaronzuur op de gok gekocht in de etos op het station maar echt een fijn product

En nu ik toch bezig ben:

image

Hij ruikt nogal sterk naar snoep maar na een half uurtje is de geur weg. Ik gebruikte de lichtste kleur laatst als basis onder mijn BAE foundation en dat gaf een mooie, natuurlijk ogende glow! Om zonder foundation te dragen vind ik 'm voor mezelf nét ietsje te glimmend.

3 likes

Echt? Ik gebruik hem ook al een tijdje maar hij trekt bij mij juist heel snel in!

Ja, die! In dark. Vind het resultaat echt super mooi. Heb helaas geen voor foto’s genomen maar het is helemaal niet te donker ofzo. Vond het eerder een beetje te licht nog zelfs. Heb hem een uurtje in laten trekken maar ga volgende keer wel iets langer doen.

Vind het resultaat nu de volgende ochtend het mooiste. Heb niet gescrubt van tevoren maar wel mijn knieën en voeten eerst met bodylotion ingesmeerd. Love it! Bedankt voor deze aanrader.

Hm oké! Ik ga straks met een half pompje proberen, kwam best een plens uit, misschien had ik teveel gebruikt?

Ja dat klopt inderdaad, meer dan een half pompje gebruik ik ook niet!

1 like

Ik heb op één dag afstand van elkaar onbedoeld twee supergoed matchende producten gekocht! De eerste indruk is van beiden goed:

  • NYX Bare With Me Tinted Skin Veil.
    Deze heb ik uitgekozen omdat de kleur Vanilla Nude er online heel licht én olijfkleurig uitzag, wat voor een bb cream best bijzonder is. De meeste bb creams hebben een slechte kleurenrange en zijn voor mijn huid vaak te oranje of roze. De afgelopen tijd voel ik me steeds meer aangetrokken tot producten met een lichte dekking, waardoor een bb cream mij ideaal leek. Mijn foundation (Catrice HD, die met het pipetje als applicator) met dagcrème mengen werkt goed, maar is soms wel wat omslachtig, moet voor een mooi effect per se aangebracht worden met een kwast, en is soms wat te rijk voor mijn huid, waardoor het eraf glijdt.
    Mijn huid is heel licht en olijfkleurig, waardoor het snel wat grauw kan ogen. Ook is het vettig, waardoor de meeste bb creams niet goed blijven zitten of te erg glanzen, en heeft het wat roodheden die ik graag met een extra laagje bedek.
    Deze bb is tot op heden de beste die ik ooit heb uitgeprobeerd. Hij is redelijk gepigmenteerd, waardoor de oneffenheden best goed worden verdoezeld, maar je ziet hem totaal niet op de huid zitten, zelfs niet rondom mijn neus of tussen mijn wenkbrauwen. De applicatie is hierdoor ook foolproof: ik denk dat ik vingers het fijnste vind aanbrengen, ook omdat ik hem zo kan opbouwen (twee laagjes is wel de max, ook omdat je hier géén foundationdekking mee krijgt!) en omdat dat bijdraagt aan het ~snelle en natuurlijke~ gevoel van zo’n licht product. De finish is niet glanzend, maar ook niet te mat. Ik kan me voorstellen dat dit geen fijn product is voor de hele droge huid, omdat hij vrij stroef voelt en niet heel hydraterend, maar prima te gebruiken voor alle gemengde/normale/vette huidjes.

  • Wycon Curvy Lashes.
    Mijn wimpers zijn zwart en heel lang (waardoor ik ze knip, omdat ik een best zware oogopslag krijg als ze op hun langst zijn en ik dat niet mooi vind), maar niet heel vol en vooral ONTZETTEND warrig. Ik kan van geen enkele mascara meer dan één laagje aanbrengen, omdat ik 100% zeker klonters en “klitten” krijg. Ik houd daarom ook niet van extreme volume en ben altijd op zoek naar een mascara die scheidt en krult. Ik had hiervoor een mascara van Catrice geprobeerd, die véél te droog voor mij was (wat helaas een probleem is dat ik de afgelopen tijd met alle essence en Catrice mascara’s ondervind - ik vrees dat ik gewoon pech heb en ik al geopende mascara’s tref, aangezien ze tegenwoordig geen plakbandje meer hebben in de winkel) en die ik daarom per direct heb weggegeven. Mijn favo mascara is Maybelline Sensational, maar ik koop wanneer het kan liever dierproefvrije merken en denk dat zeker voor mascara een alternatief vinden mogelijk is.
    Ik ben positief verrast! De mascara is, zoals de verkoopster die mij adviseerde zei, best nattig, waardoor hij makkelijk te bewerken is (eventuele klontertjes snel uit te kammen, etc.) en verzwaart niet. Ook geeft hij best veel volume met één laagje (want aan een tweede laagje kan ik me persoonlijk gewoon écht niet wagen) en blijft hij gedurende de dag echt suuupergoed zitten!


Eén laagje, was al een paar uur aangebracht.

Catrice Glam Doll vs. Wycon Curvy Lashes

Samenvatting


De Catrice zag er best mooi uit, maar verzwaarde heel erg. Dit was net aangebracht: gedurende de dag zijn mijn wimpers nog meer uitgezakt en is de mascara in en rondom mijn oog afgebrokkelt, wat echt superkut is.


De Wycon geeft duidelijk veel meer krul, die ook gedurende de dag heel goed blijft zitten.

Dit was mijn spreekbeurt, groetjes!

12 likes

Weet iemand of Bondi Sands ook te koop is bij de DM in Duitsland?
#cheapskate