Tartelette in Bloom is echt mijn alltime favorite! De kleuren zijn super gepigmenteerd, maar blenden toch heel gemakkelijk en de kleuren blijven ook de hele dag zitten (ik gebruik wel een primer). Met de andere paletten heb ik geen ervaring, dus ik heb geen objectieve mening haha
Soft glam is echt prachtig en super fijn, kan die zeker aanraden. Niet mijn dagelijkse to go palette (dat is zoeva naturally yours) maar alsnog prachtig en ik gebruik 'm graag
Mocht je Soft Glam willen kopen, ik heb er eentje te koop. Twee keer gebruikt maar pak m niet meer.
Die van Tarte heb ik ook en gebruik ik super vaak en is goed, maar vind m niet peachy.
Ik ben nu nog aan het twijfelen tussen Tartelette in Bloom en Soft Glam, mocht ik voor de laatste gaan heb ik wel interesse en zal ik je even pb’en!
Iemand nog tips voor een primer en/of een poeder? Mn make-up glijdt er aan het einde van een werkdag zo af. Ik heb een Bijenkorf bon!
Aaah zeg dit niet!!! Ik zocht laatst ook een neutraal palet en toen uiteindelijk voor Soft Glam gegaan, ook omdat die makkelijker te krijgen was, maar ik vond dat doosje van Bloom zooo mooi en hierdoor maak je me weer aan het twijfelen of ik deze niet toch ook nodig heb
@chanel_addict ik heb dus Soft Glam, nog niet zo vaak gebruikt, en nog niet alle kleuren geprobeerd ook. Maar tot nu toe vind ik hem wel fijn, heel handig dat je er basic dagelijkse tot heftigere looks mee kan maken. Maar dat kan met de anderen denk ik ook wel.
Charlotte Tillbury Airbrush Flawless Finish Setting Powder
Oh nooo jullie maken me het er idd niet makkelijker op!
Soft Glam is makkelijker te verkrijgen dan Tarte denk ik, @ degenen die Tarte hebben: waar hebben jullie hem vandaan?
Ben nu maar youtube video’s aan het kijken met make up looks van beide om zo de keuze te kunnen maken…
@Printemps
Ik heb The New Nude van Huda ook en daar ben ik erg tevreden over! Maar die vind ik dus iets te roze en zoek nu echt meer iets zanderigs nude. Was aan het twijfelen dat in Desert Dusk te veel “dramatische” kleuren zitten voor een everyday make-up?
Uit New York haha. Sephora Frankrijk en Duitsland verkopen nu ook Tarte.
Ik vond het ook heel moeilijk, er zijn zoveel neutrale paletten! Voor mij kwam de doorslag uiteindelijk door 25% Glamour day korting
Reviews heb ik een miljard gelezen maar is vaak wisselend, geeft wel een idee maar gaf voor mij geen die er bovenuit sprong. Ik had ook nog een Mac palet tussen de opties maar ik probeer dierproefvrij te gaan. En een Matt van the Balm, die was goedkoper maar minder bekend en vond ik iets meer een gok. En Tarte kon ik dus minder goed vinden in een shop die naar NL verzendt.
Voor yt videos, ik heb deze tutorial een keer geprobeerd met soft glam: https://youtu.be/ie8saAsYPA8
Iemand had het palet voor mij meegenomen uit Amerika. Maar als het goed is kan je het merk tegenwoordig ook wel bestellen van verschillende sites (weet ik zo even niet uit mijn hoofd)
Ben helaas net te laat met een Amerika bestelling, want mijn vriendin is net terug van daar (weliswaar met reeds een grote bestelling die ik had doorgegeven)
Ik blijf nog even verder twijfelen
@Hazel bedankt voor de tutorial!
@colalight ik heb idd gezien dat er een full Sephora store (dus niet zo’n vage counter) bij Centro in Oberhausen is… slechts 1u52 enkel van waar ik woon
Ik heb laatst de Charlotte Tilbury flawless filter gehaald, maar ik snap m niet??? Wanneer gebruik je dit? Op YouTube vind ik video’s over ónder je foundation, maar ik draag een matte foundation erover en dan zie je er niks meer van. Maar over mijn foundation vind ik ook niet mooi omdat m’n foundation ervan gaat breken. Waarom is iedereen hier zo lyrisch over?
Wat ik denk is dat FF juist meer voor een glowy/dewy effect is en dat jouw matte foundation en FF gewoon tegenwerkende krachten zijn? En dat het daardoor dus noch onder, noch boven je foundation een effect heeft? Just guessing…
Ik heb Tartelette in Bloom en die is echt fantastisch! Hele mooie kleuren en goed te blenden. Zowel goed voor overdag, als voor zwaardere looks in de avond. Ik gebruik hem iedere dag.
Mijne komt helaas wel uit New York, ik weet niet of je hem in Nederland goed kan krijgen.
ja ik heb emerald obsessions gekocht (geen idee waarom) aar het is echt ruk, de matte tinten zijn lelijk en zonder pigment, de shimmers zijn gewoon puur silicoon wat totaal niet houdt
Ik vind hem wel echt mooi over foundation heen! Hoe breng je hem nu aan? Misschien kan je proberen wat meer te deppen met je vinger zodat de foundation eronder nog blijft zitten?
Sommige mensen gebruiken hem ook als een foundation op zichzelf (dus niets anders eronder of erop) maar dat is voor mij niet dekkend genoeg.
Sorry reageer een beetje laat want ben aan het bijlezen. Ik vind zelf de mascara van max factor false lash effect (gewoon normale versie, de zwarte huls, geen waterproof af andere extra’s) heel fijn. Is 17 euro maar is het wel waard. Koop deze vaak in actie zoals 1 + 1 of ook vaak de aanbieding dat die voor 10 euro is
Ik ben toch voor de Laura Mercier Loose Setting Powder gegaan. Ben heel benieuwd hoe die bevalt, maar krijgt de hoogste score op Influenster! Ongeveer even duur maar veel meer product! (28gr vs 8gr).