Het Beautytopic

Ja gaat vanzelf weer weg. Ik heb het ook een keer laten doen en vond het ook veel te donker. Heb het toen iets weggehaald met make up remover. Mocht eigenlijk niet als het net gedaan was, maar vond het echt niet mooi.

1 like

Hmm ja ze gaf ook wel aan het nog eens te willen bijwerken. Maar vond het best wel pijnlijk + veel gedoe dus heb dat toen niet gedaan. Is al een jaar geleden, dus begin sowieso weer opnieuw ben ik bang. Wel balen hoor.

Ik heb dat ook een keer laten doen en vond het toen ook te donker. Na een keer douchen was het al een stuk minder en binnen een paar dagen zag je er bijna niks meer van.

1 like

Morgen is het al minder. Je zou evt licht kunnen scrubben erover maar dan heb je kans dat het vlekkerig wordt.

1 like

Dit is de website van een kapper, ik ken de kapper, ben er ook vaak genoeg geweest, dus ik neem aan dat hun website ook gewoon betrouwbaar is.

1 like

Met jif!

1 like

Iemand een aanrader voor een goede BB-Cream / CC Cream voor een gevoelige huid?

Draag al een jaar of twee geen foundation meer, maar ben op zoek naar iets dat gezond is voor je huid en lichte dekking geeft.

Foundations zijn niet schadelijk voor de huid hoor, als je netjes je gezicht reinigt iedere avond is er niks aan de hand.

1 like

Oh ja I know! Was zelf altijd fan van Estee Lauder Double Wear. Maar ben gewoon op zoek naar iets lichters qua dekking :blush:

Als je fan bent van de DW zou ik de DW nude eens proberen!

Ik noteer 'm, thanks! :blush:

Ik gebruik de Diorskin Nude foundation, maar nu ik op Google een linkje wilde zoeken kom ik alleen de Air variant tegen. Die is denk ik nieuw? Misschien een vervanging van mijne. Hij is wel heel fijn met een lichte dekking en mooi aan te brengen!

Dit is mijne:

Is het huda beauty new nude palette het geld waard?
Ik heb die dupe van w7, maar die is echt om te janken. Dus ik twijfel heel erg om gewoon het echte palette te kopen, iemand ervaringen ermee?

Als je die dupe vaak gebruikt lijkt het me dat je de echte ook vaak zou gebruiken, en dan is het het geld wel waard

Die heb ik vandaag voor het eerst gebruikt, haha. Vond het echt niks… Maar de kleuren vind ik wel heel mooi…

Ik vind hem het zeker waard! Hele fijne, gepigmenteerde en bijna romige oogschaduw :heart_eyes:

Oh das mooi om te horen. Heb jij 'm online gekocht?

Ja. Ik weet alleen niet meer of het bij Cult Beauty of Feel Unique was, kan het mailtje zo snel niet terug vinden helaas. Maar ik heb met beide webshops goede ervaringen :grin:

1 like

Bedankt. Ik wil 'm dan inderdaad bij Cultbeauty bestellen.

1 like

Ik vind Rexona Maximum Protection (stick) echt heel goed! Ook regelmatig in de aanbieding (25% korting of 1+1 gratis).

1 like