Het Beautytopic

@anon95960165 Thanks! Daar hoor ik veel goede dingen over.

@VickyViolence Echt? Dat wist ik niet, maar dat verklaart het dus :sweat_smile: Je ziet letterlijk de foundation vlekken als ik die op doe. Die van clinique heb ik een keer getest en die is inderdaad super fijn. Ik denk dat ik voor die ga! Thanks voor de suggesties.

Ik wil even kwijt dat het borsteltje van Essence Make Me Brow per-fect is voor het verven van je wenkbrauwen :ok_hand:

3 likes

Ik heb trouwens een mega goede tip tegen een zweetgezicht! Ik ga best snel zweten en krijg een ranzige zweetsnor + makel glijdt van m’n gezicht af, maar sinds een tijdje gebruik ik op warme dagen gewoon deodorant op die plekken (voornamelijk voorhoofd en bovenlip) en het werkt zo goed! Ik gebruik gewoon dezelfde deo als ik altijd gebruik, maar ik heb de hele dag gewoon een droge lip. :rofl:
afbeelding

2 likes

Bij beautybay kan je deze ook bestellen, ik weet niet of er veel prijs verschil is maar je hebt sowieso geen invoerkosten!

Breng je dit zo aan op je gezicht of doe je dit met een watje? Prikt dit spul niet trouwens?

Nee prikt totaal niet, gebruik een foundationkwast of m’n vingers. Krijg er ook geen puisten oid van!

1 like

Oh thanks! Is veel handiger.

1 like

Heeft iemand hier ervaring mee?


Het zou moeten helpen tegen irritatie na het scheren. Ik heb zooo vaak last van bultjes en plekjes na het scheren, word er gek van. Dus ben op zoek naar iets wat helpt.

Yes ik! Ik vond het prima werken in het begin, maar mijn huid werd er suuuuuperdroog van (logisch ook, het is bijna pure alcohol). Dus ik had minder last van bultjes of ingegroeide haartjes, maar dan had ik plots wel droge velletjes overal. Ik vond het dus niet ideaal. Ik zou je eerder aanraden om regelmatig zacht te scrubben en aloë vera te gebruiken als ‘lotion’.

Dankjewel! Dan ga ik dat proberen. Gebruik jij een aloe vera gel? En welke? :grin:

Deze! (no spon)

1 like

Dank voor deze tip! Vanochtend met odorex-roller (parfumvrij) mijn gezicht staan insmeren en het helpt erg goed!
Bij anti-transpirant speciaal voor het gezicht had ik echt het gevoel van een strak laagje over mijn gezicht, maar heb dit hiermee niet.

1 like

Heeft iemand ervaring met shade drops om je foundation iets donkerder te maken? Zo ja: welke is aan te raden?

Heeft iemand een tip voor een goede volume spray en ronde borstel? Ik wil mijn haar mooi föhnen, maar het lukt niet met mijn huidige borstel.

Ik heb lang haar wat best dik en stug (geblondeerd) is.

Verder ga ik morgen mijn wenkbrauwen laten fixen bij de benefit brow bar en wat extra dingen van the ordinary kopen! Mensen nog tips??

Ik gebruik die van de Body Shop regelmatig, vind m prima! Doet wat hij moet doen.

1 like

Thanks! Ga m vanmiddag halen :smiley:

1 like

Ik vind de volumespray van John Frieda heel fijn, maar ik heb kort haar (lees: uitgroeiende pixie, net op mn oren). Geen idee hoe hij het doet op langer haar.

Ik gebruik nu al een tijdje de Vision factor 50 face fluid en ik ben er best tevreden over. Krijg er geen puistjes van, zit mooi onder mijn makeup en voelt fijn op mijn gezicht. Het enige (hele grote) nadeel is alleen dat zodra het in mijn ogen terecht komt, door bijvoorbeeld zweten, het echt enorm prikt. Zo erg dat als ik mijn lenzen in heb ik na een uur echt pijn heb. Weet iemand een soortgelijke spf maar dan één die niet in je ogen prikt?

1 like

Ik zou het omdraaien eigenlijk, mascara van essence en eyeliner van cartice :stuck_out_tongue: heb ik nog nooit problemen mee gehad en gebruik het al jaren (never change a winning team)

2 likes

Niet van Kruidvat, maar de matzwarte bae eyeliner van Hema is echt top.

1 like