Het Beautytopic

haha nee dat niet, ik gebruik ze zelf nooit, sorry!

1 like

@Runnerlongs die van Nivea zijn heel fijn! De truuk is ze niet te droog te gebruiken, beter je huid flink nat maken voor ze opplakt. Zitten ook driehoekjes in voor je kin.

1 like

Ja hoor, en Nivea is vaak in de aanbieding!

1 like

Zou ik die dan nog na mijn dagcreme moeten gebruiken? Heb jij ervaring met een goede olie voor de vochtarme gevoelige huid? Ik heb rose hip seed oil van TO.

@Runnerlongs de neusstrips van BiorĂŠ werken echt mega goed bij mij.

Gelukt!!

5 likes

Meen je. Ik heb voor morgen laat in de middag een afspraak gepland. En van zaterdag op vakantie. Gelukkig is het wel 18 uur vliegen.

Geef je een update? Ik heb ook last van rode bultjes op m’n benen, het lijkt op uitslag na het scheren alleen is het bij mij permanent :roll_eyes:. Wil ook mooie gladde benen!

1 like

@Beautician zit er veel verschil in lijm dat wordt gebruikt door andere wimperzetters? Ik moet uitwijken van mijn vaste wimperstyliste(?) en wilde weer voor mijn vakantie wimpers zetten. Kan je dan ook nog een allergische reactie krijgen?

Ah top dan kan ik met een gerust hart gaan! Dankjewel!

1 like

Heeft iemand de oogcrème van Kiehl’s (Creamy Eye Treatment with Avocado) al eens geprobeerd? Ik hoor er veel positieve dingen over, werkt hij echt goed? Ik zoek vooral een hydraterende oogcrème, omdat ik de laatste tijd best vaak een gerstekorreltje rond mijn ogen heb en dat schijnt door droogte te komen.

1 like

Ik heb toevallig gister deze oogcreme gekocht. Ik kan er nog niet veel over zeggen, behalve het feit dat hij wel voedend aanvoelt. Wel prijzig vind ik 29 euro voor 14 ml.

1 like

Ik ben fan!

1 like

Goed om te weten!

1 like

Heeft iemand al eens Laneige lip Mask geprobeerd? Ik heb chronisch droge lippen, en met nuxe Reve de Miel had ik hetzelfde resultaat als met een gemiddelde lippenbalsem, best teleurstellend dus

Ja, die van Laneige doet veel meer voor mijn lippen dan Nuxe Reve de Miel. Ze voelen ook anders aan; Nuxe voelt stroef en korrelig aan, terwijl Laneige heel ‘vol’ en voedend is. Ik zou nu niet zo snel Reve de Miel meer kopen nu ik die van Laneige heb ontdekt

1 like

Als die holy grail kruidvat selftan bodylotion niet meer goed lijkt te werken, wat is dan nog een andere fool proof optie? Zaterdag festival en m’n benen zijn zo wat glow in the dark.

De foam van bondi sands! In het zelfbruintopic worden er veel tips gegeven, maar deze werkt voor mij perfect.
Ik gebruik light/medium met de tanning mit van bondi sands. Je zou ook makkelijk voor dark kunnen gaan. Ik laat light/medium namelijk een hele nacht intrekken en dan heb ik een heel mooi resultaat. Dus met de dark versie ben je dan wat sneller klaar. Ik ben verder behoorlijk licht met blond haar en blauwe ogen.

Deze kan ik in Nederland nooit vinden, maar bij de dm wel en dan sla ik groot in, vind deze echt heel fijn!

Wat is een nou echt een goeie deo? Eentje die geen witte vlekken nalaat en liefst in een roller of stick ofzo. Mijn huidige deo doet niks voor me en met dit weer is dat zo’n ellende! Denk dat ik bovendien door mijn medicatie wat meer zweet dan gewoonlijk.

Heeft iemand hier verstand van microblading?
Ik heb twee behandelingen gehad en na beide behandelingen (de tweede zou ‘permanenter’ zijn), was na 2 à 3 dagen alles weg. Al die !(@&$(#@ pijn voor niets. Na mijn tweede behandeling zei ze dat ik nog even een aantal weken moest wachten omdat het ‘terug’ kan komen maar ik heb daar zooo geen vertrouwen in? Het is met Phibrows trouwens. Het was echt na 3 dagen compleet weg, ik had ook af en toe van die ‘inkt’ dingetjes op mn kussen liggen.