Het Beautytopic

Ik knip ze zoals genoemd ook bij en gebruik daarnaast nog de (doorzichtige) wenkbrauwgel. Daarmee blijven ze enigszins in bedwang.

Ik kam mijn haartjes omhoog en alles wat dan uitsteekt knip ik af, daarna kam ik ze naar beneden en daar doe ik hetzelfde. Ligt verder aan mijn makeup look, soms teken ik ze dan bij met een potlood, maar gebruik ook vaak een getinte browgel die dus ook een beetje opvult maar vooral haartjes op zn plek houdt.

Ik heb echt een mega puisten uitbraak op mijn kin. Als ik puistjes heb zitten ze op mijn kin, maar dit heb ik echt nog nooit gehad. Wat een ellende! Iemand gouden tip?

Dit is echt een holygrail haha
1 like

Die geluidjes :joy: maar thanks, morgen even proberen!

Ik vind Mascha zo lief hier… Weet nu ook weer waarom ik haar destijds ben gaan volgen, toen ik een jaar of 13 was. Dit zijn toch dingen die je als puber wilt leren?

5 likes

Heeft er iemand tips voor goede natuurlijke waterproof mascara?
Ik heb de gewone van dr Hauschka uitgeprobeerd. Mijn ogen waren er heel blij mee maar het niet waterproof zijn van de mascara is me helaas tegengevallen.
Online kwam ik die van Avril tegen maar wellicht hebben jullie nog aanraders?

Puisten op je kin zijn toch hormonaal (ongesteldheid bv)? Of is dat een fabeltje?

Ik ben niet ongesteld en heb dit nog niet eerder gehad. Wel gewoon puistjes, maar nu gewoon stuk of 10/15.

Dat is inderdaad een fabeltje.
@Blush heb je misschien iets gewijzigd in je skincare?

Nee, niks…

Heeft iemand van jullie het Glowgasm pallette van Charlotte Tilbury, en is 't het geld waard?

ja ik heb hem. Gekocht voor een bruiloft. Ik vind m zeker t geld waard. Mooie blush en highlighter voor mn bleke huid. Bronzer niet gebruikt nog.

Ik heb een mini nars lip pencil, de grote kan je slijpen maar weet iemand of dat bij deze ook kan? Voordat ik voor niks een puntenslijper ga kopen. Online stond ergens van wel maar ik vind hem er niet echt slijpbaar uit zien :thinking:

Ik denk dat je die wel kunt slijpen, er zijn veel van die plastic potloden die je gewoon kunt slijpen, kost alleen net iets meer moeite.

1 like

Kan je wel slijpen, ik leg ze vaak eerst ff een paar uur in de vriezer. Dan slijpen ze veel makkelijker :ok_hand:t2:

3 likes

Ik ben op zoek naar een goed oogschaduwpalette met felle, matte kleuren. Het liefst geel, oranje, paars en roze tinten. Wil alleen max 10 euro uitgeven omdat ik nog niet weet hoe vaak ik hem ook werkelijk ga gebruiken. Heeft iemand hier tips en aanraders?

Is dit iets?

1 like

@Pepernoot kijk eens bij Revolution inderdaad, zij hebben zo veel palettes, zit altijd wel iets voor je bij!

1 like

Ik ben benieuwd of jullie zelf weleens beauty/make-up producten maken? Bijvoorbeeld een masker of fixing spray? Ik denk eraan die laatste zelf te gaan maken.