Het Beautytopic

Heeft iemand al eens Laneige lip Mask geprobeerd? Ik heb chronisch droge lippen, en met nuxe Reve de Miel had ik hetzelfde resultaat als met een gemiddelde lippenbalsem, best teleurstellend dus

Ja, die van Laneige doet veel meer voor mijn lippen dan Nuxe Reve de Miel. Ze voelen ook anders aan; Nuxe voelt stroef en korrelig aan, terwijl Laneige heel ‘vol’ en voedend is. Ik zou nu niet zo snel Reve de Miel meer kopen nu ik die van Laneige heb ontdekt

1 like

Als die holy grail kruidvat selftan bodylotion niet meer goed lijkt te werken, wat is dan nog een andere fool proof optie? Zaterdag festival en m’n benen zijn zo wat glow in the dark.

De foam van bondi sands! In het zelfbruintopic worden er veel tips gegeven, maar deze werkt voor mij perfect.
Ik gebruik light/medium met de tanning mit van bondi sands. Je zou ook makkelijk voor dark kunnen gaan. Ik laat light/medium namelijk een hele nacht intrekken en dan heb ik een heel mooi resultaat. Dus met de dark versie ben je dan wat sneller klaar. Ik ben verder behoorlijk licht met blond haar en blauwe ogen.

Deze kan ik in Nederland nooit vinden, maar bij de dm wel en dan sla ik groot in, vind deze echt heel fijn!

Wat is een nou echt een goeie deo? Eentje die geen witte vlekken nalaat en liefst in een roller of stick ofzo. Mijn huidige deo doet niks voor me en met dit weer is dat zo’n ellende! Denk dat ik bovendien door mijn medicatie wat meer zweet dan gewoonlijk.

Heeft iemand hier verstand van microblading?
Ik heb twee behandelingen gehad en na beide behandelingen (de tweede zou ‘permanenter’ zijn), was na 2 à 3 dagen alles weg. Al die !(@&$(#@ pijn voor niets. Na mijn tweede behandeling zei ze dat ik nog even een aantal weken moest wachten omdat het ‘terug’ kan komen maar ik heb daar zooo geen vertrouwen in? Het is met Phibrows trouwens. Het was echt na 3 dagen compleet weg, ik had ook af en toe van die ‘inkt’ dingetjes op mn kussen liggen.

Weet iemand hier of Douglas ook artikelen apart legt? Ik wil iets hebben wat uit het assortiment gaat en online niet verkrijgbaar is maar ik wil niet voor niks naar de winkel gaan en dus eerst even bellen om te vragen of ze het hebben en eventueel apart kunnen legen zodat ik het later deze week op kan halen.

Ja doen ze wel, als jij duidelijk aangeeft wanneer je het op komt halen is het vaak geen probleem.

1 like

Hmm 2 a 3 dagen klinkt wel snel. Vaak wordt het na ruim een week heel licht zodra de korstjes eraf zijn gevallen. Daarna zou de kleur weer terug moeten komen. Het wordt in elk geval nooit zo donker als wanneer het net gezet is. Heeft ze misschien een te lichte kleur gebruikt? Ik heb nog een schema gevonden van ‘mijn’ pmu salon:

Edit: ik vraag me af of het wel goed gezet is trouwens. Met de korstjes zie je idd licht die streepjes inkt van het microbladen maar als alles eraf is gevallen zo snel dan hou je idd niks meer over. Hetzelfde als wanneer je die korstjes op dag 2 eraf zou krabben. Dan zie je ook niks meer.
En een goede salon gebruikt een verdovende creme op je wenkbrauwen zodat je de pijn na 10 min niet meer voelt.

Wat voor huid heb je? En wat heb je gedaan qua nazorg? Waren die inkt dingetjes korstjes of dat niet?

Bij bijvoorbeeld een vette of grove huid is de kans best groot dat microblading niet goed pakt. Ik ben daarom zelf voor powder brows gegaan en ik had perfecte retentie volgens de vrouw die ze had gezet. Goede nazorg is ook heel belangrijk natuurlijk. Het klopt wel dat je na een paar weken de definitieve kleur pas kan zien en dat de inkt soms lijkt te verdwijnen. Maar na 2-3 dagen is inderdaad wel snel zoals @Okapi al zegt.

1 like

Oh wat gek. Op welke manier zou de huid anders zijn dan?

Ik zweer bij deoleen. Vind die heel goed werken en er zit geen geur aan (vind ik een pre)

Oh oké! Ben nu wel benieuwd geworden! Ik vond die verdoving echt super fijn namelijk haha

Volgens mij heeft het er mee te maken dat je huid wat kan opzwellen door de verdovende crĂšme. En dat is natuurlijk niet handig als je wenkbrauwen op iemands gezicht moet zetten. En ik lees nu dat de inkt ook wat meer kan uitlopen. Ik heb die powder brows zelf zonder verdoving gedaan en vond dat goed te doen. Beetje een krassend gevoel, maar niet pijnlijk. Weet niet of dat verschilt van microblading eigenlijk.

Ik heb ombre brows laten zetten en Ă©Ă©n keer laten bijwerken, beide met verdoving. De eerste keer waren ze verdwenen nadat de korstjes er af vielen, ze had het toen niet diep genoeg gezet. Tweede keer wel, maar zelfde verhaal. Ik weet dus niet of het door mijn huid, haar skills (toen nog in opleiding) of de verdoving komt. Bij haar andere klanten was dit namelijk niet of minder het geval. Maar weet wel dat ik het zonder verdoving Ă©cht niet trek :joy:.

Ze probeerde het eerst zonder maar ik trok dat niet haha. De verdoving werkte op een bepaald moment ook uit en dat gevoel was echt naar. Maar mijn pijngrens is volgens mij niet hoog.

Ik heb nu alleen afters van na m’n eerste behandeling. Ik twijfelde tussen twee kleuren dus toen de lichtste (middenbruin) gedaan, maar heb ze nu donkerder. Ga even kijken of ik ook een goede foto kan maken van hoe ze er nu uitzien :slight_smile:

Ik vind hem echt veeeel beter dan nuxe reve de miel!

1 like

Ik had hem laatst bij de Etos! Wel duurder dan in Duitsland natuurlijk :slight_smile: