Oh ik vind een gelliner juist makkelijker te vervagen dan een potlood, veel subtieler uiteindelijk.
Ik heb een vergelijkbare huidsoort en ik vind de origins matte moisturizer heel fijn
Ah, die werd me in de winkel ook aangeraden en heb er een testertje van meegekregen. Hopelijk is het wat 
Heeft er iemand tips voor een fijne gezichtsolie? Niet al te duur…
Als je een droge huid hebt is de squalane olie van The Ordinary heel fijn
Gewoon lekkere lichte Jojobaolie van de Tuinen!
Ik heb deze uiteindelijk gekocht, bedankt voor je tip! Erg blij mee 
Ik zie dat BAE van Hema ook een lash boost serum heeft, zou dat wat zijn? Iemand ervaring mee?
Nu het warmer wordt, is mijn t-zone vettiger. Ik zoek een goede translucent compacte poeder die ik ook gedurende de dag kan aanbrengen. Hebben jullie aanraders?
Ik gebruik af en toe die van catrice, de prime and fine mattifying powder. Werkt best ok als je een budget poeder zoekt
Edit: weet niet of deze nog verkocht wordt eigenlijk
Ja die heb ik ook geprobeerd, maar mijn huid werd heel snel weer vettig.
Hmm heb je die van laura mercier al eens geprobeerd?
Ja! Die gebruik is thuis want is een losse poeder en best groot haha. Dus zoek eentje die compact is en ik mee kan nemen.
Deed niks voor mij.
& @jigglypuff Haha shit ik heb hem net gekocht… Ben benieuwd, misschien werkt het voor mij wel 
Keep us updated!
Mac pressed blot powder werkt bij mij goed.
LM heeft hier van een travelsize, misschien is dat een optie?
Mijn haarborstel is gisteren stuk gegaan dus moet opzoek naar een nieuwe.
Ik heb halflang haar dat ik eigenlijk altijd stijl maak. Soms heb ik wat last van klitten en statisch haar. Iemand soms een tip?
Tangle Teaser? Ziet er niet zo chique uit, maar werkt bij mij wel goed. Minder losse/afgebroken haren dan bij andere borstels, en ik ga makkelijk door de klitten.
Ik heb ook niet het idee dat het mijn haar statischer maakt… maar ook niet perse minder statisch