Het Beautytopic

@PrincessPeach @ibnzo thanks!! Vandaag maar eens naar de kruidvat om te kijken of ik ze daar kan swatchen.

1 like

Ja, koffiescrub maak ik ook nog wel eens, met honing ipv olie!

Mijn kruidvat wimper serum raakt nu toch echt op en ik ben aan het kijken welk serum een goede vervanger zou kunnen zijn. Maar er is zoveel te vinden, maar weet maar eens of het werkt.

Heeft iemand een idee van een goed serum dat echt werkt? Revitalash vind ik wel erg duur.

1 like

Ja deze kan je ook slijpen!

1 like

Is er iets van make-up dat afleidt van donkere kringen (buiten concealer uiteraard)? Bv donkere lippen misschien? Of accentueert dit het net?

Ik ben op zoek naar de allerbeste mascara! Wat zijn jullie tips ? (onder de 20 euro)
Het liefste wil ik mega lange en pikzwarte wimpers (effect). Ze moeten de krul en lengte geven. (geen waterproof)
Ik heb hooded eyes dus een goeie mascara doet veel voor mij.

Edit: Is het wimperserum van de kruidvat nog te krijgen? En was dit van eigen merk of iemand een fotootje?

Ik ben heel erg tevreden over mascara van L’oreal, met name de mega hippie mascara. Het maakt mijn wimpers langer en maakt ze krullend.

Toch nog even een tip tegen donkere kringen: een oranje of roze corrector gebruiken en daarover je normale concealer. Ik gebruik dat nu ook en ik zie er uitgeruster uit.

1 like

Ik zweer bij deze:

3 likes

Kreeg net deze mail over het wimperserum van Revitalash. Vind het wel jammer, deze werkte voor mij heel goed. Iemand ervaring met deze van Grandelash?

Neeeee wat jammer… alle fijne serums die werken zijn zo niet meer beschikbaar :sob: ga je deze nieuwe bestellen?

Hoe zat t nou met dat wimperserum van de DM? Was dat van Alverde of iets?

Ja hè :cry: mijne is nog niet leeg, maar ik denk wel dat ik dan deze ga bestellen.

Ja idd de rollerlash is heel fijn en je kan ook gewoon de mini kopen. Tegen de tijd dat het op is zijn de meeste mensen meestal al 3 maanden verder

2 likes

Oeeh dank je! Ik ga hem snel aanschaffen. Even opgezocht en idd €30,-
Dat vind ik ook nog een prima bedrag.

Balea heeft er ook een voor €8 dacht, ik ben te lui dus gebruik het niet elke dag, maar mijn wimpers zijn zeker langer geworden!

2 likes

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik heb ergens gehoord/gelezen (misschien wel in dit topic?) dat het serum van Catrice goed is!

Paradise Extatic van L’Oréal! Even wachten op een aanbieding, die is er zeer regelmatig.
Het Kruidvat wimperserum was van eigen merk, ja, maar is volgens mij niet meer verkrijgbaar.

Ik ga binnenkort naar Parijs en wil graag naar de bekende apotheek City Pharma. Hebben jullie nog aanraders? Ze hebben daar zoveel dat ik echt niet weet wat ik allemaal moet halen.

1 like

Een client op mijn werk krijgt dus bimatoprost en moet me echt inhouden om het niet ook te gebruiken :joy:

5 likes