Het Beautytopic

Ja echt! Het zag er ook niet uit. 1/3 van mijn wenkbrauw zat prima, 1/3 was vervaagd en 1/3 zat niks meer :sweat_smile::sweat_smile:

Is er toevallig iemand die wel eens iets besteld heeft bij Sabina Store? Is dit betrouwbaar?

Wat is nou dé makkelijkste manier om losse slag/krullen te krijgen?
Ik vind een krultang zonder zo’n clipje echt niet te doen, ik heb een te rare hang-oog coördinatie om het met een stijltang te doen en heb eigenlijk een mongol-proof apparaat nodig voor zulke krullen:

Wie heeft het verlossende antwoord? Mijn haar zit momenteel echt nergens naar

Ik gebruik deze op mijn handdoekdroge haar:

https://www.bol.com/nl/p/babyliss-pro-blue-lightening-p1174e-fohnborstel/9200000095891528/?suggestionType=browse&bltgh=uIyJ8Md0vsmpurN-zelDwA.1.6.ProductTitle

Ik draai deze zo om mijn plukken dat het een soort van pijpenkrullen worden. Deze zakken bij mij dan zo goed als meteen uit waardoor ik een natuurlijke slag in mijn haar krijg zoals op je foto!

Ik ben trouwens echt een noob met haar krullen enzo, maar dit lukt altijd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heb je m al geprobeerd?

Nee snap ik haha. Ik heb ‘m ook geprobeerd en na nog geen minuut was de Krul er weer uit, echt heel jammer. De föhn vind ik wel heel fijn, maakt je haar ook heel mooi glanzend. Maarja het blijft veel geld.

Heb je een goede tutorial hoe ik deze borstel kan gebruiken? Als ik het gebruik wordt mn haar wel gepolijst soort van, maar geen slag

Ik heb even snel gezocht op youtube. Deze twee tutorials komen het meest overeen met hoe ik het doe. Ik draai alleen wat langer door bij het uiteinde van mijn pluk.


1 like

Ik vind het ook gewoon te veel werk allemaal omdat je het per pluk moet doen
 duurt te lang in de ochtend

Ik gebruik zelf een chi stijltang die ik een slag draai in m’n haar en ‘m daarna naar beneden trek. Werkt snel en blijft lang zitten!

1 like

Mijn wenkbrauwen zijn vandaag met henna geverfd alleen zijn ze nu echt mega donker. Gaat dit snel weer vanzelf weg?

Iemand toevallig een tip hoe ik aan een Shu uemura wimperkruller kan komen? Kom online alleen maar enigszins shady webshops tegen met weinig tot geen reviews


Ja gaat vanzelf weer weg. Ik heb het ook een keer laten doen en vond het ook veel te donker. Heb het toen iets weggehaald met make up remover. Mocht eigenlijk niet als het net gedaan was, maar vond het echt niet mooi.

1 like

Hmm ja ze gaf ook wel aan het nog eens te willen bijwerken. Maar vond het best wel pijnlijk + veel gedoe dus heb dat toen niet gedaan. Is al een jaar geleden, dus begin sowieso weer opnieuw ben ik bang. Wel balen hoor.

Ik heb dat ook een keer laten doen en vond het toen ook te donker. Na een keer douchen was het al een stuk minder en binnen een paar dagen zag je er bijna niks meer van.

1 like

Morgen is het al minder. Je zou evt licht kunnen scrubben erover maar dan heb je kans dat het vlekkerig wordt.

1 like

Dit is de website van een kapper, ik ken de kapper, ben er ook vaak genoeg geweest, dus ik neem aan dat hun website ook gewoon betrouwbaar is.

1 like

Met jif!

1 like

Iemand een aanrader voor een goede BB-Cream / CC Cream voor een gevoelige huid?

Draag al een jaar of twee geen foundation meer, maar ben op zoek naar iets dat gezond is voor je huid en lichte dekking geeft.

Foundations zijn niet schadelijk voor de huid hoor, als je netjes je gezicht reinigt iedere avond is er niks aan de hand.

1 like